Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlands forum

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Amino medarbejdere.

Kunne der ikke være en vis ide i at åbne en ny forum kategori hvor vi iværksættere der overvejer at bosætte os i Udlandet eller allerede er kommet frem, kan diskutere visum, arbejdsforhold, lønninger og alt muligt andet super relevant.

Der er jo nok af indlæg her inde kan man sige, og kunne være rart at folk ikke behøver at spørge om det samme for at få svar på f.eks. hvordan man kommer til Usa med sin virksomhed osv.

Christian

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Værsgo da :-)

Forum on demand.... *giggle*

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Var du bare vildt hurtig der eller havde jeg overset forumet ? :-)

 

 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Christian Wilhelmsen ( WIl ):

Hej Martin.


Var du bare vildt hurtig der eller havde jeg overset forumet ? :-)


 


 



Såvidt jeg kan se, så har forummet være der i noget tid, folk har bare ikke brugt det. Der er i hvert fald nogle indlæg der stammer nogle år tilbage derinde. Folk har nok mest stillet sådanne spørgsmål i cafe forummet, og nogle har måske lagt det i marketing forummet, og så er det så flyttet til det rigtige sted, nogle har måske også selv smidt det ind i det rigtige forum.


P.S.
Nogle gange synes jeg det er forvirrende med alle de forums, så plejer bare normalt at smide det ind i cafeen hvor alt er tilladt, så behøves jeg ikke at tænke så meget over det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael. Ja det kan sku godt være forivrende. Dog elsker jeg den nu feature hvor man som plus kan fjerne ting man ikke vil kigge på:-) Den er sku skarp:-)

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er lige blevet oprettet :) Martin har bare smidt et par eksisterende tråde derind der omhandler emnet.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
jub:

Den er lige blevet oprettet :) Martin har bare smidt et par eksisterende tråde derind der omhandler emnet.



Nogle af trådene er jo fra 2005, 2006, 2007 o.s.v - så, hvis hans plan er at finde dem alle sammen der er skrevet, så held og lykke med det. Men, måske har han bare langt en smule ind, så det lugter lidt af aktivitet. Han har før brugt den analogi om gæster på et diskotek - hvis folk kommer ind på et diskotek, og dansegulvet er tomt, så hopper de videre til næste diskotek - så, nu er der i hvert fald fyldt lidt op på dansgulvet.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis, den samme tanke slog mig også. Men kan godt være han bare har edittet i den sektion, bed bare mærke i de samme spørgsmål som trådstarter stillede er blevet "lagt" der ind, under tråd kategorien.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Christian Wilhelmsen ( WIl ):

Michael. Ja det kan sku godt være forivrende. Dog elsker jeg den nu feature hvor man som plus kan fjerne ting man ikke vil kigge på:-) Den er sku skarp:-)



Ja, jeg hader de dillemas hvor man synes at det passer ind i fire forskellige forums - jeg går fuldstændig i baglås af sådan noget, så er glad for cafeen.


Har ikke brugt den nye mulighed hvor man kan boycutte nogle forums, men jeg skal i hvert fald boycutte det forum for kvinderne som jeg jo alligevel ikke kan læse med i.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)