Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang bilforsikring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige høre jer om noget.

For lidt over et år siden tror jeg det var kørte jeg min nye Mitsubishi Colt i en bilvask.

Står lidt og læser på et skilt imens den vasker,hvorefter jeg høre et smæld og ser at

maskinen har knust min bagrude!.

Får stoppet maskinen med det samme og anmeldt skaden.

Der skal en helt ny bagklap i bilen, havde ellers regnet med en ny rude var nok.

Jeg får dog dækket skaden på nær 2000 kr jeg selv skal punge ud med.

Får så senere at vide at det også vil gå ud over min bilforsikring da de har testet maskinen og fandt ingen fejl på den Angry

Kan det virkelig være rigtig og har andre oplevet noget ligende ?

Så køre man pænt i 3 år for at opnå billig bilforsikrnig og så skal en skide uheldig bilvask ødelægge alt.

Min bilforsikring er ALKA.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står faktisk ved de fleste bilvaske at det er på eget ansvar at benytte dem, hvis ikke maskinen viser sig ved gennemgang at være defekt, og deres forsikring så derved dækker, så hænger du selv på regningen ja.

Har man dog friskade på sin forsikring, vil det ingen indflydelse have på en præmien fremover.

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, det er på eget ansvar når man kører i vaskehal, og det er kun fordi selskaberne er flinke at de som regel betaler hvis man har fået ødelagt sin bil, dog kun hvis man ikke har lavet noget fuldkommen dumt

Husk også altid at anvende viskerposerne, da skaderne ved at en visker rykkes af ellers ikke bliver dækket af selskabet. Det giver nogle grimme lakskader når en visker fiser rundt henover hele taget og bagklappen Super Angry

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)