Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler webhotel hvor man kan streame fra

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger www.servage.net til mit site med TV om lystfiskeri - og det synes jeg fungerer fint. Der har jeg alt rieligt med plads, og det var kun da jeg blev omtalt i en masse medier, blandt andet De Sorte Spejdere på P3, at webhotellet måtte melde fra rent trafikmæssigt. Jeg mener at jeg har lige over 200GB trafik hver dag til rådighed.

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fireball:

Hej Aminos

Jeg mangler et webhotel der ikke behøver og koste kassen, hvorfra man kan streame en film på ca 800Mb og dertil skal der være plads til en mængde billeder. forventet plads behov omkring 10 til 15 GB og fri trafik.

nogen der har en løsning.

HL

Du mener kun der er 18 personer der på 1 md der henter din film? Du finder ikke mange udbydere der vil have med den type indhold at gøre.

 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Jeg bruger www.servage.net til mit site med TV om lystfiskeri - og det synes jeg fungerer fint. Der har jeg alt rieligt med plads, og det var kun da jeg blev omtalt i en masse medier, blandt andet De Sorte Spejdere på P3, at webhotellet måtte melde fra rent trafikmæssigt. Jeg mener at jeg har lige over 200GB trafik hver dag til rådighed.

Servage oversælger desværre for groft Crying De kalkulere med at deres kunder ikke vil bruge alt den plads og på den måde kan de tilbyde det. Hvis alle kunder rent faktisk brugte det, som produktet indeholdte ville de overhovede ikke kunne sælge til 39 kroner.

Desuden fordi at de har mange kunder på hver server (for at det kan blive så billigt), så er der ofte meget lange svartider.

Søren.Pedersen:

Fireball:

Hej Aminos

forventet plads behov omkring 10 til 15 GB

Du mener kun der er 18 personer der på 1 md der henter din film? Du finder ikke mange udbydere der vil have med den type indhold at gøre.

Du har vist ikke helt læst hvad han skriver btw. Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Simper:

Mads:

Jeg bruger www.servage.net til mit site med TV om lystfiskeri - og det synes jeg fungerer fint. Der har jeg alt rieligt med plads, og det var kun da jeg blev omtalt i en masse medier, blandt andet De Sorte Spejdere på P3, at webhotellet måtte melde fra rent trafikmæssigt. Jeg mener at jeg har lige over 200GB trafik hver dag til rådighed.

Servage oversælger desværre for groft Crying De kalkulere med at deres kunder ikke vil bruge alt den plads og på den måde kan de tilbyde det. Hvis alle kunder rent faktisk brugte det, som produktet indeholdte ville de overhovede ikke kunne sælge til 39 kroner.

Desuden fordi at de har mange kunder på hver server (for at det kan blive så billigt), så er der ofte meget lange svartider.

 

Selvfølgelig kan man finde meget bedre end Servage, men nok ikke til samme pris. Og i stedet for at betale mange penge hver måned, så synes jeg at Servage er en fornuftig og prisbillig mulighed.

Hvem dælen bruger i øvrigt også al den plads :-) Jeg har mange mange timers TV om lystfiskeri på, men er ikke i nærheden af at bruge til max.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Hvem dælen bruger i øvrigt også al den plads :-)

Det servage gør ville være det samme hvis jeg tilbød dig en bil med 7500 kroner gratis benzin, og du skal kun betale 39 kroner for bilen om måneden.

Desværre går bilen så tit ned og motoren kører elendigt når det så endelig kører, at du aldrig nogensinde ville kunne bruge de 7500 kroner gratis benzin JEG har givet DIG!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Simper:

Mads:
Hvem dælen bruger i øvrigt også al den plads :-)

Det servage gør ville være det samme hvis jeg tilbød dig en bil med 7500 kroner gratis benzin, og du skal kun betale 39 kroner for bilen om måneden.

Desværre går bilen så tit ned og motoren kører elendigt når det så endelig kører, at du aldrig nogensinde ville kunne bruge de 7500 kroner gratis benzin JEG har givet DIG!

 

Men jeg skal vel også kun bruge for 40 kroner, før at tilbuddet har tjent sig hjem :-)

Jeg er klar over at EB, Pol og de andre aviser og alle andre store sider, der tjener masser af penge, bør betale en masse flere penge og få mere sikkerhed, men for dem der har en masse video, de gerne vil have at andre ser, og ikke tjener millioner på det, så er Servage.net en fin mulighed - i mine øjne.

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)