Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sletning af linkkataloger var bestilt arbejde af seo-folk?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Riisager har i dag observeret at en lang række linkataloger nu var tilbage i Googles indeks. Han kommer med den forklaring, at en række seo-folk havde prikket Google på skulderen med en idé om at rydde lidt op. Motivet skulle være, at det var blevet for nemt at opnå gode placeringer. 

Årets bedste linkbait? Eller en fornuftig analyse? Hvad synes du?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt en interessant vinkel, men jeg ved ikke om jeg tror på det. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ja - og det var Elvis, der skød Kennedy i Dallas. Jeg ved det, for Nostradamus fortalte mig det over en håndbajer i sidste uge.

Og hvis jeg skal give et mere alvorligt skud: Hvis det var tilfældet - hvorfor er de så tilbage i indeks? Og hvorfor skulle SEO'ere (altså rigtige af slagsen) dog "stikke" linkkatalogerne? De har i flere år haft så ringe en betydning, at de kun har kunnet tjene som en lille bitte del af en linkbuilding.

Riisager er et af de skarpeste hoveder, så jeg kan kun se, at der er tale om en sjov linkbait. Han er simpelthen for garvet og for klog til at mene det alvorligt Wink

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På den ene side ligner det en linkbait - omvendt, skal jeg ikke kunne blankt afvise det er tilfældet. Linkkataloger der er suspenderet, er nemlig ikke noget jeg har holdt øje med - jeg har taget det som en selvfølge at de var ude for altid.

Nogle gange laver Google nogle ting som absolut ikke er logiske. Det sker jævnligt at tilfældige hjemmesider suspenderes af Googles Index, uden at der er nogen logisk grund dertil. Om det modsatte også skal være muligt (sider ramt af hand-jobs) lyder meget usandsynligt, men omvent er det ikke umuligt.

Når det er sagt, tror jeg at Google Places om et års tid, vil være udsat for mange anmeldelser imellem konkurrenter, grundet misundelse kombineret med overtrædelse af Google Places retningslinjerne. (Eksempelvis med søgeord i firmanavn-feltet)

/ Emil

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man nu antager, at der er en smule sandhed i Riisagers påstand. Hvem ville det mon så være der havde "sladret"?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael:

Hvis man nu antager, at der er en smule sandhed i Riisagers påstand. Hvem ville det mon så være der havde "sladret"?

Det ville være lidt af et mysterium, for stort set alle der arbejder med SEO i DK har benyttet linkkatalogerne som en del af deres linkbuilding. Jeg har selv haft nogle kataloger for år tilbage, og de fik tilmeldinger fra samtlige kendte SEO firmaer i DK.

SEO'ere gør mange mærkelige ting - men jeg tror ikke på, dette er en af dem ;-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg indrømmer Embarrassed Det var mig. Undskyld, men jeg gad simpelthen ikke sidde en hel nat og tilmelde min blog om fastelavnsboller, så jeg tænkte det var nemmere at sladre til google.

 

Jimmy

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som straf bager du bare fastelavnsboller til hele Amino :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

bliver fastelavnsboller sent per post eller skal man selv hente dem ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lade spørgsmålet, om hvad min plan med indlægget var, stå åbent. Men jeg håber at det satte nogle tanker i gang derude :-)

@Rosenstand tak for de rosende ord

@Jimmy Tænkte nok det var dig :p

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)