Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til bedre søgeoptimering?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen alle sammen! Ligger nu over mine konkurrenter - nr. 2 på ordet "Dagbog", og nr. 1 er wikipedia.

Kan i se flere huller på www.kaere-dagbog.dk ?

 

P.S. Mine besøgende er steget merkant!

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Det er jo ikke det spørgsmålet går på i den video, der handler det om det er godt eller dårligt for siden at man har flere h1. Og rigtig nok er det ikke dårligt, men det er bedst ikke at bruge det for mange gange på en side. Og dermed også tage brug af fx h2.

Jeg selv anbefaler alt efter hvor lang teksten er at bruge h1 maks en gang pr side, og så h2 for resten. Men igen hvis der er tale om en længere tekst som rent faktisk har flere hovedområder som derefter har flere underområder, så vil jeg anbefale at man bruger h1 til de hovedområder og h2 til underområderne.

Ja det var da helt nyt for mig...men der skal sikkert ikke meget til;) Har da altid hørt at man aldrig må bruge H1 flere gange på samme side - heller ikke ved megen tekst!!!

Tak for info!

BH

Lars

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:
Ja det var da helt nyt for mig...men der skal sikkert ikke meget til;) Har da altid hørt at man aldrig må bruge H1 flere gange på samme side - heller ikke ved megen tekst!!!
Prøv at lytte til det Matt siger i videoen, mener det er den han siger det i. han fortæller at man sagtens kan have flere h1 på samme side hvis der er en god grund til det. så længe man ikke overdriver det, så skulle der ikke være nogle problemer. Det han i grunden siger er, så længe du bruger det til overskrifter og ikke til fulde tekster, er den fin :)

I de fleste tilfælde hvor man vil gøre det eller efter min mening kan gøre det, der vil man yderligere også have en selvstændig side hvor emnet bliver uddybet. Fx på min side om SEO, har jeg flere områder som kræver en uddybning, fx området om søgeordsoptimering. Dette vil jeg så gøre på en selvstændig side hvor der kun er en h1, og h2 for resten. og her vil jeg så uddybe emnet om søgeordsoptimering, og hvad jeg kan tilbyde når vi snakker søgeordsanalyse etc.

Det er noget jeg har testet selvfølgelig, og jeg ved det virker. Andre SEO eksperter bruger også h1 flere gange på en side. Så der er intet galt i at gøre det så længe man ikke overdriver brugen af H1, og kun bruger det til overskrifter.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)