Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til bedre søgeoptimering?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mig og min kæreste har lavet en dagbogs-hjemmeside til at hjælpe folk med at komme ud med deres tanker og problemer..
I starten var den egenligt mest for sjov, men nu har den virkelig fanget os :)


Side: http://www.kaere-dagbog.dk


Vi offentlig gjorde hjemmesiden for ca. 8 måneder siden, og har over 300 bruger og over 1000 dagbøger. Så vi mangler stadig en del brugere/besøgende og tjener ingen penge på den.

Synes du der er plads til mere reklame?

Mvh.
Thore

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det er 300 brugere om dagen, kan i godt få noget ud af lidt reklame, hvis det er om måneden så får i nok ikke såmeget ud af det.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i databasen, vi har kun lidt over 500 besøgende om måneden..

 

Har du nogle forslag til søgeoptimeringen?

Har overvejet at "rewrite" url'en.. Men ved ikke om det giver nok iforhold til det tid det tager?

Er der andre ting jeg har glemt?

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler basal SEO på siden til at hjælpe google. Der er ingen Meta Beskrivelse og din titel er slet ikke udnyttet fuldt ud.

prøv væktøjet http://www.webspear.dk her kan du teste din hjemmeside og se efter ting du kan ændre og forbedre.

Take Care

Simon

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikkert rigtig mange muligheder for at i kan blive langt mere synlige. Få langt flere besøg. Ikke mindst fordi der er mange områder som ikke er lavet helt optimalt i forhold til søgemaskineoptimering af hjemmesiden.

I skal bruge det at i har mange der skriver dagbog og optimere så meget i overhovedet kan på det område. Altså udnytte det på den helt rigtige måde til fordel for jer og til fordel for SEO. Det er egentlig ikke så svært.

  • start med at lave overskrifter til reelle overskrifter h1.
    Lige nu er det et billede, som er omklamret af h2. ikke helt så optimalt.
  • På samme side som et dagbogsindlæg, link til andre dagbogsindlæg som minder om eller er i samme emne.

Nu skal jeg lige putte den lille, men hvis du gerne vil have lave en SEO analyse, kan du evt tage kontakt til mig, det er det jeg laver til hverdag :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon..

Rigtig fedt link! Det vil jeg helt sikkert få brug for nu og i fremtiden! mange tak :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé med at linke til andre dagbogsindlæg som minder om!

Går straks igang med at lave h2 om til h1 ;) Er det ikke noget med at der kun må være 1 x h1 på hver side?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thore:
Er det ikke noget med at der kun må være 1 x h1 på hver side?

Det har jeg også læst.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med en h1 holdt så ikke helt alligevel:

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Det med en h1 holdt så ikke helt alligevel:

Det er jo ikke det spørgsmålet går på i den video, der handler det om det er godt eller dårligt for siden at man har flere h1. Og rigtig nok er det ikke dårligt, men det er bedst ikke at bruge det for mange gange på en side. Og dermed også tage brug af fx h2.

Jeg selv anbefaler alt efter hvor lang teksten er at bruge h1 maks en gang pr side, og så h2 for resten. Men igen hvis der er tale om en længere tekst som rent faktisk har flere hovedområder som derefter har flere underområder, så vil jeg anbefale at man bruger h1 til de hovedområder og h2 til underområderne.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)