Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig dreng vil starte virksomhed - HVAD?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Først vil jeg lige sige at jeg er helt ny herinde, så hvis det ikke er det rigtige topic jeg har skrevet mit indlæg i, så flyt det endeligt :-).

Nu til sagen:

Jeg er en 14 årig folkeskolelev der pt. har min gang i ottende klasse. Jeg er veltalende og velskrivende i hvert fald ifølge mig selv (og Thorborg :D) og har tit tænkt på at starte min egen virksomhed, da jeg ligesom har tiden nu. Jeg har tit gået og tænkt på at starte egen webshop op. Den idé er faldet lidt tilbage, men da jeg så fik øjnene op for Amino.dk fik jeg virkelig blod på tanden igen. At sådan et community, kunne eksistere uden at jeg har opdaget det er utroligt. Jeg kan huske jeg brugte resten af natten den dag opdagede sitet, med at læse masser af debatindlæg. Nu da jeg for alvor har fået lysten tilbage, mangler jeg bare nogle idéer. Jeg har ingen idé om, hvilke produkter der er marked for, eller mulighed for at jeg som 14 årig kan investere i og få solgt med fin profit. 

Det er her I kommer ind i billedet. Jeg er åben overfor ALLE input, i nu skulle have at komme med!

På forhånd tak!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Ej, hvor sejt, at du har blod på tanden allerede i din alder!! Bare ud at give den gas! Jeg var lidt ældre, da jeg startede min første webshop, jeg var 16 år. :-)

Jeg har ikke nogle produkter i tankerne pt., men istedet nogle generelle råd til dig. Du skal tage stilling til om du vil have lager, hvis ikke, så skal du finde produkter der har dropshipping som en mulighed. Dernæst er www.alibaba.com et godt sted at hente inspiration, da det er den største side med import og eksport af varer fra Kina. Hvis du mangler hjælp med at udvælge en leverandør i Kina, så har jeg skrevet et blog indlæg om det.

Håber det hjalp!

Med venlig hilsen
Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Studenten:
Hej Frederik,

Ej, hvor sejt, at du har blod på tanden allerede i din alder!! Bare ud at give den gas! Jeg var lidt ældre, da jeg startede min første webshop, jeg var 16 år. :-)

Jeg har ikke nogle produkter i tankerne pt., men istedet nogle generelle råd til dig. Du skal tage stilling til om du vil have lager, hvis ikke, så skal du finde produkter der har dropshipping som en mulighed. Dernæst er www.alibaba.com et godt sted at hente inspiration, da det er den største side med import og eksport af varer fra Kina. Hvis du mangler hjælp med at udvælge en leverandør i Kina, så har jeg skrevet et blog indlæg om det.

Håber det hjalp!

Med venlig hilsen
Anders Pedersen 

Hej Anders.

Tusind tak for dit indlæg! Helt sikkert noget jeg kan bruge til noget! :)
Jeg har overvejet det med lager, men det afhænger vel også lidt af produkt. Altså hvor meget lagerplads man skal bruge. Vil tage et kig nærmere på Alibaba, tak for linket!

Hilsen 

Frederik

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Frederik,

Det er super fedt at du allerede nu kommer i gang. Iværksætteri drejer sig om at få erfaringer og prøve ting af, finde ud af hvor man selv er stærkest og hvor markedet har mangler, hvis de to ting, styrke og markedsniche, falder sammen, så er der mulighed for success.

Vi vil faktisk gerne støtte dig hvis du skulle få brug for et regnskabsprogram. Vi giver dig gerne 1 år gratis på e-moms.dk. Du skriver bare en PM hvis du vil igang med det.

Men husk at passe skolen også, at være streetwise er godt, men endnu bedre at være streetwise med uddannelse.

Som IT iværksætter har jeg tit oplevet at de helt unge iværksættere løber om hjørner med os hvad angår teknologisk forståelse, måske er det et sted at sætte ind, tilbyde IT ydelser. Fx Wordpress implementering og Design, eller blive ekspert i et andet bredt anvendt system og sælge konsulent timer, det er billig opstart, og noget du sikkert allerede ved en del om.

Du kan også skrive blogs om nye gadgets og tjene på affiliate, via fx Tradedoubler

En anden mulighed er at lave noget for folkeskoleelever der gør deres hverdag endnu bedre. Vi andre har for længst glemt de behov der var i folkeskolen, måske kan du finde på noget, som alle står og mangler.

God vind med det!

Cheers
Thomas

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vidunderligt at se, du er interesseret i det og har vilje til at fortsætte.

Jeg er 16 år nu bliver 17 til sommer. Jeg læser dog og planlægger allerede nu, den form får virksomhed jeg vil starte når jeg bliver 18. 

Vil mere end gerne hjælpe dig på vej, da jeg har en del erfaring.

Så du spørger bare, hvis der er det mindste.

 

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt du gerne vil igang! SÅDAN:)

Jeg er også altid til rådighed, og har en del erfaring:)

Du kan evt læse min blog, som lige præcis omhandler det, at være ung, og være iværksætter.


- Christoffer

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Og fedt at du støtter op om de unge Thomas, det kan jeg li'!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene alle sammen! Utrolig fedt at blive modtaget på den måde herinde, på trods af min alder. 

Det er nogle rigtige gode indlæg i kommer med og mange tak for det. Kan helt sikkert bruge meget af det. Jeg kommer helt sikkert til at benytte mig af noget af det i har tilbudt mig. :) 

Tusind tak for de mange gode svar så hurtigt!

Hilsen

Frederik

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jer er selv 14 år også, og driver pointsiden http://www.gratis-gummi.dk.

Jeg ville anbefale dig, (som også står ovenfor)noget affiliate, hvor du blogger om ting du godt kan lide og har forstand på. ;)

ved selvfølgelig ikke hvad du har af andre kompetencer.

Vh Lasse:)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at se der er kommet mange unge til Amino her den sidste tid!

 

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)