Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med www.hosttown.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
DukeDK - kære ven - lær det nu, ligesom alle andre. Bekend kulør fra starten, så er vi så flinke og rare herinde :-) Det er helt Ok at give et godt tilbud herinde, og/eller tilbyde sine services til andre amino'er. Men det andet fis der.... Nej. 

Det værste er næsten det indtryk som bliver efterladt, når man ikke vil stå offentligt frem og vise hvem man er, det skriger da endnu mere til himmelen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nå har læst alt det som jeg ikke har læst server jo enlig godt ud...

Hvem der ejer hvad kan enlige være pisse ligegyldig efter som det hele er åben for alle.. Om det er hans eller peter eller mor,far,søn og også ligegyldig...

Det det handler om var jo hvad man ikke fremvis eller ikke fremvise hvad loven siger og ikke siger...

Det der er enu mere fantistisk man man ikke og at bruger 8 timere på grave i noget der er helt helt uden betydning og så af enda en der selv er udbyder  det var da fantastisk Måske misunlighed eller forde man bare kan drive tingne meget biligere eller hvordan... du driver virksomhed for fanden da tænk dig lige om...

Men skal være mere en velkommen til at køre den ud vis du vil berøere mig ikke og det genere mig ikke så kan man sige nok så meget om man er den ene eller den anden stadie freelancer så NP problem der har du prøvet at skrive til info@hosttown.dk eller info@hosttown.eu ?

Nu var det lige som loven det handlede om og ikke man sku grave efter guld for det finder du ikke Måske den måde du håntere sagen på ja....

Nå men pøj pøj med det da om ikke andet....

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg forstår absolut intet af dit indlæg?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

DukeDK:
Det der er enu mere fantistisk man man ikke og at bruger 8 timere på grave i noget der er helt helt uden betydning og så af enda en der selv er udbyder  det var da fantastisk Måske misunlighed eller forde man bare kan drive tingne meget biligere eller hvordan... du driver virksomhed for fanden da tænk dig lige om...

Nu havde jeg lige lovet mig selv at lade være, men jeg har alligevel denne kommentar

Mike, du er på ingen måde en seriøs konkurrent til mig eller til de nogle af de andre udbydere der skriver herinde, så glem alt om misundelse!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)