Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med www.hosttown.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino!

 

Jeg skal have oprettet mig et lille webhotel og er faldet over denne udbyder www.hosttown.dk. Prisen kontra de services jeg får ser virkelig gode ud, men har søgt lidt på nettet og det er ikke lykkedes mig at finde nogle, som har prøvet denne host.

Kender i hosttown.dk, hvis ja, er det værd at bruge mine penge der?

 

Mvh Andersen :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anderseen:
Kender i hosttown.dk, hvis ja, er det værd at bruge mine penge der

Jeg kender ikke hosttown.dk, men jeg bemærkede følgende:

1. Mange stavefejl

2. Der står Hosttown.dk I/S i bunden af siden, men cvr registeret kender ikke et firma der hedder dette.

3. Det fremgår ikke tydeligt, hvem der driver hosttown.dk

 

min konklusion er, hvis du har en ubetydelig side eller leger med SEO  , så brug evt. deres gratis løsning for at teste dem af, men forvent ikke de er i markedet om 1 år

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jamen jamen stavefejl har vi alle vist....

Nå men kender lidt til HostTown.dk kan sige så meget at det er Privat og ikke firma står også klart og tydligt.....

Om jeg har haft dem kan man godt sige de har faktis kørt siden 1999 men under andre navne de har dengang køre Gameserver hosting GameSrv...

Så har de kørt under bow.dk Best Of Webhosting rent gratis webhoteller

De gik offline i starten af 2010 da de skulle flytte fiber til jylland som det også medelte de ville komme op igen... Nu køre de så under Hosttown.dk

Selv det gamle webhotel var gendannet fra det nye...

Jeg syndes nu de  er okey rigtig søde og hjælpsomme men er alså Privat fortagene
så det Non-Profit men du får delme også mere service end de andre steder alså bare trafik og Video Hosting som koster knapper herhjemme det jo kun diskplads man betaler.....


Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DukeDK:
eg syndes nu de  er okey rigtig søde og hjælpsomme men er alså Privat fortagene
så det Non-Profit men du får delme også mere service end de andre steder alså bare trafik og Video Hosting som koster knapper herhjemme det jo kun diskplads man betaler.....

Uanset hvad du kalder det, hobby virksomhed eller firma, så har det offentlige fastsat nogle regler, der skal følges, og det gør hosttown.dk ikke. Når der så bliver spurgt til erfaringer med dem, så kan jeg ikke lade være med at kommentere på det, og så kan de være nok flink og rare

Jeg gad også vide om det er samme ip adresse som "dukedk" og "andersen" skriver fra Wink

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det dine egne servere?

Har du et eget datacenter?  

 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er da i hvert fald nogle ok servere de kører med.

Tror det er lige så godt som alt andet og en fin dedicated de har!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Big Smile hehe ved ikke lige hvad du  mener med de ikke holder de ikke overholder regler....?

syndes da de overholder reglerne om de er registeret firma eller ej sku da ikke bryde loven.

jeg har hvafald ikke oplevet noget forkert...

HAHA samme ip adresse som "dukedk" og "andersen åh åh busted jeg kørte lige hen til andersen's pc og loggede på:-)  alså ta dig sammen...Tongue Tied

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

DukeDK:
hehe ved ikke lige hvad du  mener med de ikke holder de ikke overholder regler....?

Det er ikke mig der har lavet reglerne, men de overtræder følgende:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=25854

Se paragraf 7 om generel oplysningspligt

EDIT: bemærk der står "tjenesteyder" det er altså ligegyldigt at man forsøger at dække sig ind under hobbyvirksomhed

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Yep korekt skal oplyses det oprettelser er også tilagt oplysninger
da jeg opretter mig står der
HostTown Struer
Denmarksgade 11
7600 Struer
info@hosttown.dk

Hvad mere oplyninger vil du på have et et stort skilt.

Man kan diskotere om persondata loven. da fulde navn og adrasse er påkrævet
Men der står også at det vidergiver oplysninger ved misbrug,pirat,ulovlig nok derfor de vil have det...

Jeg har prøvet at oprettet mig med bare email og navn man bliver slettet igen...

Men syndes det er helt fair man kræve det for som du selv siger vis du oprettet falsk så må du så også skjule

Står navn,adrasse hvor enda serverene står så hvor er det lige de ikke overholder ?

1. skal ikke angive CVR før efter 50.000 kr pr år
2. Beskatning fortages ved en omsæting

Så du må jo komme med lidt mere begrundet mistanke hvafald

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=hosttown.dk

Så kan ikke se de bryder loven eller dækker noget som helst for det står jo på siden hvad jeg lige kan se hvafald

Duke Duke

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

DukeDK:
Står navn,adrasse hvor enda serverene står så hvor er det lige de ikke overholder ?

Det skal fremgå tydeligt af hjemmesiden, hvem man handler med :-) det er ikke nok at få det at vide ifbm man opretter sig

Jeg kan huske for nogle år siden at forbrugerombudsmanden undersøgte en masse webshops / internet udbydere for overholdte omtalte lov, og det førte i sidste ende til politianmeldelser og såvidt jeg husker også bøder

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)