Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et eller flere domæner med PR4 og +1000 indgående links - hvad ville du bruge dem til?

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Oxkjær:
Det seneste domæne jeg har sat i drift, har ikke været registreret i ca. 2 år og ved sidste pagerank update fik det tildelt PR3 - vel og mærke på et site med blot én side med "her kommer snart en hjemmeside".

Jeps - domæners PR nulstilles ikke, hvis de aktiveres igen relativt hurtigt.

takker det var det jeg skrev med deaktiveret domæner når et domæne udløber, så fik jeg den på plads

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

 

Nu har du jo så din gurus svar ovenfor :)

 

Men der er altså også andre i verden (på trods af at Hr. Rosenstand er enormt dygtig efter min mening) end de 2 SEO eksperter :)

Jeg vil smide dig et godt råd da vi nu har diskuteret et par gange.

Det ville være en god idé for dig udelukkende at kommentere på noget hvis du har forstand eller erfaring med emnet og ikke pga. du har hørt en anden sige noget eller kan referer til en anden streg.
Du virker utroværdig og ekstremt underlig, når dit formål bare er at videregive information som du ikke selv er i besiddelse af. det er min mening 

Få dog din egen holdning til SEO og stå ved den (hvis den virker :D ) !!

Det er det vi andre gør!

Og nu er jeg ikke verdens bedste indenfor domæne tekniske spørgsmål - men har da lige fået et par gode råd her på tråden og smidt et forslag afsted!

Så helt kanon tråd til et vist punkt.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

MIKAEL!!!

du er jo ude af den her verden når du skriver sådan?

 

Her er et par af dine kommentarer i dette indlæg:


"pagerank bliver jo nulstillet ved ny ejer , så jeg kigge på om det er godt brand navn til det man ønsker at markedsføre

det er ikke bare sådan at tro man kan overtage et domæne og man er har den fulde link værdien så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor du snakker om pagerank og links , der skulle snakkes om gode emme domæner der passer til din forretning"

&

"kender du person så domæner kunne beholdes i hans navn , derved nulstilles domæner ikke"

vel og mærke dine 2 første kommentarer :)

Det syntes jeg personligt at direkte modstridende med din kommentar til Hr. Rosenstand ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

Hej Mikael

 

Nu har du jo så din gurus svar ovenfor :)

 

Men der er altså også andre i verden (på trods af at Hr. Rosenstand er enormt dygtig efter min mening) end de 2 SEO eksperter :)

Jeg vil smide dig et godt råd da vi nu har diskuteret et par gange.

Det ville være en god idé for dig udelukkende at kommentere på noget hvis du har forstand eller erfaring med emnet og ikke pga. du har hørt en anden sige noget eller kan referer til en anden streg.
Du virker utroværdig og ekstremt underlig, når dit formål bare er at videregive information som du ikke selv er i besiddelse af. det er min mening 

Få dog din egen holdning til SEO og stå ved den (hvis den virker :D ) !!

Det er det vi andre gør!

Og nu er jeg ikke verdens bedste indenfor domæne tekniske spørgsmål - men har da lige fået et par gode råd her på tråden og smidt et forslag afsted!

Så helt kanon tråd til et vist punkt.

 

Dette er debat forum hvor både gode mindre gode kan rette på hinanden det er ikke et lukket ekspert forum , der har du misforstået noget

jeg vil altid ligesom de fleste kommentere på det jeg mener er rigtigt og vis en anden mener noget andet kan den kommentere derved lære man noget af debat

Dette giver viden videre til begge partner

jeg ved du er ny her på forummet og kan virke mærkeligt at alle kommentere men sådan er et debat forum og derfor er du og jeg ikke mærkelige eller dumme , der findes kun dumme svar , vis man mener en er forkert på den kan man bare svare , kan medføre længere debat især vis man er uenin men giver også en sund debat man lære noget af

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

MIKAEL!!!

du er jo ude af den her verden når du skriver sådan?

 

Her er et par af dine kommentarer i dette indlæg:


"pagerank bliver jo nulstillet ved ny ejer , så jeg kigge på om det er godt brand navn til det man ønsker at markedsføre

det er ikke bare sådan at tro man kan overtage et domæne og man er har den fulde link værdien så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor du snakker om pagerank og links , der skulle snakkes om gode emme domæner der passer til din forretning"

&

"kender du person så domæner kunne beholdes i hans navn , derved nulstilles domæner ikke"

vel og mærke dine 2 første kommentarer :)

Det syntes jeg personligt at direkte modstridende med din kommentar til Hr. Rosenstand ?

 det er da ikke modstridende domæner bliver deaktiveret før man overtager det kan man da læse

skal jo kende person vis ikke skal deaktiveres og derved ikke have en længere periode hvor siden ikke er nede

jeg forstår ikke lige dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael


Trådstarter kan efter min mening ikke bruge et forkert svar til noget som helst? derimod vil det var misvisende for trådstarter når du svarer forkert på hans spørgsmål. 

Jeg respekterer også at der skal være plads til alle, det syntes jeg er helt kanon og støtter det virkeligt meget, men det er jo ikke ensbetydende med at man skal svare på alle tråde, selv om man ikke kan det rigtige svar på trådstarters spørgsmål?

Mikael du har i denne tråd skrevet påstanden  :

"pagerank bliver jo nulstillet ved ny ejer , så jeg kigge på om det er godt brand navn til det man ønsker at markedsføre

det er ikke bare sådan at tro man kan overtage et domæne og man er har den fulde link værdien så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor du snakker om pagerank og links , der skulle snakkes om gode emme domæner der passer til din forretning"

- Dette er ikke korrekt. 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre :)

 

kæmpe branchefest imorgen: http://www.gladys2011.dk/

så det bliver noget med work now, party tomorrow :D


/ JK

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Joakim Kruse:

Hej Mikael


Trådstarter kan efter min mening ikke bruge et forkert svar til noget som helst? derimod vil det var misvisende for trådstarter når du svarer forkert på hans spørgsmål. 

Jeg respekterer også at der skal være plads til alle, det syntes jeg er helt kanon og støtter det virkeligt meget, men det er jo ikke ensbetydende med at man skal svare på alle tråde, selv om man ikke kan det rigtige svar på trådstarters spørgsmål?

Mikael du har i denne tråd skrevet påstanden  :

"pagerank bliver jo nulstillet ved ny ejer , så jeg kigge på om det er godt brand navn til det man ønsker at markedsføre

det er ikke bare sådan at tro man kan overtage et domæne og man er har den fulde link værdien så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor du snakker om pagerank og links , der skulle snakkes om gode emme domæner der passer til din forretning"

- Dette er ikke korrekt. 

 

jeg skriver formulere så godt jeg kunne omkring thomas rosenstand  og mikkel demib svendsen  råd og da jeg er i tvivl om de forstår mig korrekt linker jeg til trådene http://www.amino.dk/forums/t/77867.aspx for ved at linke til tråden skulle de folk der ikke forstod mig som du ikke gør ,

da jeg ikke er super god til formulere mig ellers ved jeg ikke hvorfor du kommentere mig , derfor linket jeg trådene

selvfølgelige bedste at overtage et domæne der passer til sit brand og forretning

tilføjelse

 meget undskyld jeg ikke skev det fulde råd på første side , men skriver bedre om det på næste side med oveni et links i

men er tit svært at lave et 100 % dækkende indlæg , dog lige vel hvad   kan der mangles noget i et indlæg selv om man skrev flere sider 

godnat nu går jeg i seng

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja det godt med dig Mikael :)


/ im out!

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)