Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Giv mig lidt og arbejde med :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Isetdet for at fokusere på SEO vil jeg nok sørge for at få gjort købsknappen MEGET mere synlig. De færreste scroller helt ned på siden, og selvom de gør er den ikke ret tydelig. En mere synlig købsknap og evt. placeret noget længere oppe vil helt sikkert give en bedre konverteringsrate, og det er rimelig nemt at lave :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:

Hejsa

Isetdet for at fokusere på SEO vil jeg nok sørge for at få gjort købsknappen MEGET mere synlig. De færreste scroller helt ned på siden, og selvom de gør er den ikke ret tydelig. En mere synlig købsknap og evt. placeret noget længere oppe vil helt sikkert give en bedre konverteringsrate, og det er rimelig nemt at lave :-)

Jeg synes nu den er tydelig nok, den skal bare flyttes fra bunden og op under prisen.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu sige at den godt kan gøres en del mere tydelig, og ja den skal helt sikkert flyttes. Produktet hvor jeg kiggede en del tid efter den var dette her:

http://www.coolprint.dk/wallstickersverdenskortbogstaver-p-354.html

 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er kun en side der linker til siden nærmest spred dig meget mere links har en større værdi vis man spreder sig

alt for kort titlen til overhovedet folk klikker maks. på den og det siger ikke meget om siden lav en mere sigende titlen og gerne med alle 67 tegn jeg mener denne her titlen <title>coolprint.dk</title>

arbejde og atter arbejde med at skrive unikke tekster og videre formidle jeres hjemmeside et par tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

husk lav alt unik , tilmeld dig ikke robot tjenester der ligger hurtigt links ud på forummer mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak alle for svarene, i gæve gutter :-)

Jeg har noget at komme videre med TAK.

 

Kasper

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)