Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog i undermappe på domæne, er det et problem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl og har ikke lige CEO overblikket til at tage stilling til om det er et problem, hvis jeg installere eks. wordpress i en undermappe på mit domæne eks. www.mitdomæne.dk/blog

Vil det være en fordel at lægge den direkte i www.mitdonæne.dk

Umiddelbart irriterer det mig at lægge det i "roden"

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun forventer at køre blog på domænet, kan jeg ikke se nogen grund til at ligge den i en undermappe.

Personligt har jeg alle indlæg liggende i en undermappe på min blog om SEO, hvilket skyldes at jeg har helt konkrete planer om at domænet skal rumme meget mere end en blog om et stykke tid.

Generelt skal man prøve at undgå undnødvendige niveauer i URL-adresserne. På den anden side er det ikke en markant SEO mæssig forringense, at have et enkelt niveau på.

Så var jeg dig, ville jeg holde mig til at ligge bloggen i roden, jo mindre du har en rigtig god grund til at smide den i en undermappe

/ Emil

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

CheapArt.dk:
Jeg er lidt i tvivl og har ikke lige CEO overblikket til at tage stilling til om det er et problem, hvis jeg installere eks. wordpress i en undermappe på mit domæne eks. www.mitdomæne.dk/blog

Det skal du ikke være ked af. Der er ikke mange CEOs, der har SEO overblik ;-)

På det mere alvorlige plan: Læn du dig bare op af det svar, Emil har givet dig.

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

HA HA ja alle de forkortelser kan være svært!

Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg vil med mit domæne, dog tror jeg at jeg starter med at lægge den i roden, så må jeg tage flyttebøvlet senere og de konsekvenser der er ved det.

Takker!

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)