Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS logoer til nye iværksættere.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Amazon.

Først og fremmest lavede jeg bare det her tilbud til firmaer, da det er min interesse og jeg slapper af når jeg laver grafik. Jeg hygger mig med at lave logoerne, så tager dem stille og roligt, så intet hastværk - men selvfølgelig lader jeg ikke folk vente mere end nødvendigt.

Jeg har tilføjet de fleste på MSN/Skype og alle andre der er interesseret skal kontakte mig på min mail, jeg sender ikke PM'er ud m.v. Min mail er joakim_koldsoe@hotmail.com. Jeg tager folk i rækkefølge, så dem der ikke har skrevet til mig, eller har accepteret mig over MSN, bliver sprunget over indtil de acceptere mig så vi kan føre dialog :)

Jeg har lavet tilbudet for at få folk ud af hyggestuerne, og komme i gang med iværksætter drømmene!
 
Bemærk, det er ikke altid logoerne bliver lige gode, men gør mit bedste inden for et vidst omfang.

Betalingsopgaver bliver lavet i vektor grafik, så det kan forstørres op 100 gange og minimeres uden tab af grafik - det anbefaler jeg til reklame bannere samt reklamer til biler, har måske nogle kontakter inden for sticker branchen, som vi også godt kan aftale noget om.

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste udkald til dem der vil have lavet grafik, har ikke hørt noget fra nogen af firmaerne der ville have lavet grafik for dem.

Jeg rejser i over morgen, så det er ved at være sidste udkald. 

Fra Hasselager
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Presentation House Skrevet kl. 19:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim - har lige sendt en mail til dig ... Wink (står på side 2 i rækkefølgen) ...

Mange hilsner

Eva

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Free work! Love it. Især hvis det er godt. :)

Har tilføjet dig på MSN.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim,

Jeg er igang med de indledende steps i forbindelse med at etablere min egen virksomhed.

Er dit tilbud stadigvæk aktuelt mht til at udarbejde et gratis logo?

Fang mig på mail såfremt at du har mod på at hjælpe mig: lars.rosenberg@live.com 

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har set din besked og mail! :-)
Jeg kan sagtens stadig lave logoer m.v., skal have en god beskrivelse af hvordan du kunne tænke dig det, og meget gerne nogle eksempler på logoer du godt kan lide, så send det i en mail til mig igen :-)
Joakim_koldsoe@hotmail.com

Tilføj mig også gerne på messenger, så er der lidt bedre kontakt  :-) 

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim

Jeg er i gang med at oprette en hjemmeside/virksomhed, og i den forbindelse vil jeg spørge dig om du stadig tilbyder at lave gratis logoer?

Mvh. Saud 

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)