Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS logoer til nye iværksættere.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Nakskov
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert tilbud

 

Jeg er Intrasseret.

skriv en PM Besked eller Add mig på Skype Julemandenskone

 

Jeg skal bruge Logoet til min Firma bil og vil blive meget glad hvis du kunne Designe det

 

MVH Kasper Christiansen

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op. Det er da et tilbud der vil noget.

Smid mig en PM eller smid en mail: Frederikstevns@gmail.com

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige p.t er der sat pause på 'bestillingen', skal nok kigge på ALLE der har skrevet, men har lige p.t 22 opgaver, så har meget travlt.
Rejser til Prag d. 10, så prøver at nå så meget som jeg kan :) 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

kOLDSQ:

Lige p.t er der sat pause på 'bestillingen', skal nok kigge på ALLE der har skrevet, men har lige p.t 22 opgaver, så har meget travlt.
Rejser til Prag d. 10, så prøver at nå så meget som jeg kan :) 

Så skal du nok udskyde nogle, hastværk er lastværk :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det bliver jeg nok også nød til har næsten nået 2 her til aften.

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at se der er nogen som brænder for det de laver..

Lige en tanke.. Du kunne eventuelt poste dine designs i denne tråd efterhånden som du får dem lavet.. 

Så får du derudover fremvist din kunnen til alle andre interesserede... Det kunne måske ende i nogle $$ i sidste ende Yes

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Tecco :)
Jeg får meget travlt her de næste par dage kan jeg i hvert fald mærke, jeg kan desværre ikke tilfredsstille alle, da det er alt efter hvor kritiske folk er, men jeg vil bruge alle mine grafiske evner på at gøre alle tilfredse, og hvis jeg er heldige ender det med at jeg har fået nogle partnere i fremtiden :)

Jeg lægger lidt af det grafiske op sidst på ugen, inden jeg smutter til Tjekkiet Yes 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføj meget gerne: Sskriver321 på skype :-)

Fedt intiativ!

Mvh Søren

 

Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte lige at skrive min mail så du kan tilføje på msn :-)

Sanne_fisker@hotmail.com

 

Hilsen Sanne 

Fra Vejerslev
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gratis går jo altid rent ind..! Og vil man arbejde gratis kan man altid få arbejde.

Idéen med at booste sit firma med gratis arbejde for at få noget i reference-listen er om ikke andet effektiv, da mange iværksættere ikke står med overflod af penge, når de skal starte op. Dog må du huske på, at det også er et stort ansvar du tager der. Det er jo i mange tilfælde en stor bid af de nye firmaers identitet du grundlægger, og et logo skulle jo helst udtrykke firmaet (og i øvrigt kunne bruges i mange sammenhænge både med og uden farver, skygger m.v.)

Så derfor vil jeg knytte en lille kommentar til det, hvis andre skulle få samme ide.

Sæt en begrænsning på. F.eks. noget med at de første 10 logos er gratis, næste 10 til halv pris og herefter normal pris - på den måde kommer du ikke til at stå med så meget gratis arbejde, som du står med nu, og alligevel får du forhåbenlig en række gode referencer. For på et tidspunkt skal du jo også til at tage noget for arbejdet, og så er det nemmere at forklare næste kunde, at nu koster det altså noget.

De gratis kunder vil sikkert også være endnu mere glade, hvis de fra starten af ved, hvor mange penge de har sparet ved at være de heldige, der fik det her tilbud.

Men god fornøjelse og god arbejdslyst.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)