Køb et Amino Sponsorlink
Hej alle sammen!Jeg tager det i rækkefølge, dvs. den der skriver først får først logo, og så bagefter skriver jeg til den næste.Jeg har allerede møg travlt, det er super fedt! :)
Hej Joakim
Jeg vil meget meget gerne kontaktes på evashansen@heaven.dk for udarbejdelse af logo
- det vil simpelthen være et dejligt startskud!
Mange hilsner
Eva Stærkjær Hansen
Hej! jeg er en 13-årig DJ og kunne godt tænke mig et logo ;P har ikke nogen hjemmeside eller lignende, men mangler lidt et logo til nogle flyers eller noget i den stil (: Navnet er Dj Eno.
mail: eno-28@hotmail.com
På forhånd tak!(hvis du gider)
Hej alle, har tilføjet jeres MSN/Skype.DJ Eno, må lige se efter om jeg når dig, tager først og fremmest firmaerne. Hvis jeg lige får nogle fri timer, så skal jeg nok kigge på et logo :)
kOLDSQ:
Jeg har hverken MSN eller skype, er der mulighed for at du kan kontakte mig pr. mail?
på forhånd tak.
Venlig hilsen
Daniel Østergaard.
Hej Daniel.Send mig en mail, på joakim_koldsoe@hotmail.com, fortæl mig om jeres produkter, historie, navn, ideer til logo m.v.
tilføj mig til msn, har noget arbejde til dig :-)Morten@pezzo.dk :-)
Blackhead maske til 80 kr. www.cleanskin.dk
Jeg er også interesseret i et logo fra din hånd :)
Min email er buyonlinedk@gmail.com - håber det er ok at korrespondere over mail, da jeg aldrig benytter messenger.
- Christian
Hej
du må gerne lige sende mig en mail så har jeg eventuelt en bitte opgave til dig :) som du gerne må smide op på hjemmesiden efter ... har dog ingen hjemmeside, så ved ikke hvordan du vil bruge det som reference
skriv PM for mail
ECO Nordic Denmark, Co-founder
Lad der blive LED lys.
Virksomheden laver energiberegninger omkring belysning for mellemstore og store virksomheder.
Bedre belysning til lavere driftomkostninger.
Hjemmeside
.
Iværksætter der med en Partner arbejder på danmarks bedste E-nummer App
Denne App der virker til Iphone & Android vil ikke blot være et opslagsværk men også henvisninger gode råd og guide til mere sikker indkøb for befolkningen.
Facebook side:
E Nummer guide og gode råd fan side
Hej Joakim :-)Jeg har sendt dig en mail med en skøn opgave :-) Håber du har tid og lyst til at hjælpe lidt når du engang når igennem de mange henvendelser...
Fantastisk initiativ du har taget!Hilsen Sanne