Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med formatering af Youtube link

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner

Jeg skal bruge Martins indlæg "Vær dig selv" i en undervisnings sammenhæng, men vil gerne havde den som en fil..

 

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver en youtube video om til en fil..

Skal bruge den imorgen...

 

PFT. Sophie

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie

Prøv denne side, http://keepvid.com/ og smid 

&feature=player_embedded ind i toppen hvor der står URL. Dette giver dig mulighed for at downloade videoen ned på din computer.

 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Mac (eller måske også Safari på windows) så kan du gøre det helt uden at skal acceptere skumle applets på et site du ikke kender: 

 

 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Bare så jeg er sikker på at jeg har forstået det korrekt...

Jeg kan finde et klip på nettet (eksempelvis You Tube) og ligge den URL adresse ind på http://keepvid.com/ så bliver linket konverteret til en fil på min pc???

Har flere gange stået i en situation, hvor det ville være fantastisk at bruge et klip fra en leverandør uden at jeg kunne gå på kundens netværk (med mindre det var fra deres egen maskine...

Mvh

Mick

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Du har forstået det helt korrekt. Ellers kan du benytte overstående løsning, men kræver en lidt mere teknisk tilgang til det.

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Ovenstående løsning???? Er det så en henvisning til mit eget spørgsmål eller den henvisning der er til den MAC oplysning...

Der mangler noget, eller også har du fuldstændig tabt mig Zip it! Meeeen teknik er heller ikke min stærkeste side...

Mick

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)