Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino langsom!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg oplever Amino vildt langsom, ja helt op til 1 min for at load en side, dette sker nu her til morgen og vil da ikke mene der er så mange på ved denne tid.

Oplever i andre det samme? Håber det er hos mig problemet ligger eller at Amino arbejder på siden og det er derfor den er så langsom, for de loade tider har jeg godt nok ikke tålmodighed til.

Troede faktisk det var min browser men har nu prøvet de forskellige og lige lidt hjalp det ;) Selv når jeg skal sætte et link eller en smily ind skal jeg vente...

Jeg prøvede at test Amino på denne side og fik følgende resultat :

/allan

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

vi er lige ved at teste... troede folk sov på den her tiden af dagen :-)

Det som sker lige nu er, at vi benytter loadimpact til at simulerer mange bruger for derved at finde performance problemer (og forhåbentlig løsninger).

Jeg har fået besked at de er færdig med den test klokken ca. 06:30 dk tid. 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:
Det som sker lige nu er, at vi benytter loadimpact til at simulerer mange bruger for derved at finde performance problemer (og forhåbentlig løsninger).

Så giver det mening Peter tak for opklaringen ;)

/allan

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide godt Peter! Fedt at I er aktive mens vi sover :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Man tester vel ikke i et driftsmiljø, tag dog en kopi og lav testene der, specielt hvis det er load tests.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan jo være nødvendigt for selv om du kopierer Amino over på en server af samme hardware er det ikke sikkert det kører på samme måde, da der kan ligge software der sløver live serveren ned og ikke test serveren og nu er det jo nok ikke noget de lige laver hver dag.

dejligt at se at i gør noget ved sagerne herinde så Amino kan blive endnu bedre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplevede, at Amino var helt vildt langsom i går, men her til morgen har jeg ikke oplevet problemer.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Hvarregaard:
Man tester vel ikke i et driftsmiljø, tag dog en kopi og lav testene der, specielt hvis det er load tests.

sorry sorry....vi troede ikke at folk var vågne så tidlige :-)

At lave en 100% kopi af driftsmiljøet til at teste på havde vi sku ikke lige tid til her til morgen.

vi skal nok gøre det lidt tidligere næste gang...det lover jeg Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så ikke lige tiden. Jeg har haft mega problemer her fra klokken 08:00 og sporadisk frem til omkring kl 09:30 med performange, lange loadtider og nogle gange fejlede det helt. Søgninger var umulige osv.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Hvarregaard:

Man tester vel ikke i et driftsmiljø, tag dog en kopi og lav testene der, specielt hvis det er load tests.

Principielt er jeg enig. 1902 er også super gode til at sørge for sådanne nogle ting. Men nogle gange kan det være nødvendigt at gøre det i et produktions-set up, og da det var midt om natten fik det mit "Udviklingschef Stamp Of Approval" Big Smile. Men selvfølgelig, det er kun en sjælden gang vi gør sådanne noget.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)