Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du prøvet Pay with a tweet?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sad jeg lige den anden dag og surfede rundt efter smarte nye tjenester jeg kunne skrive om på min blog. I den anledning fandt jeg Pay With a tweet som helt sikkert vil være interessant for mange her inde. Denne service er kort fortalt en Social betalings tjeneste, hvor du som hjemmeside ejer kan låse noget af dit indhold på din hjemmeside, f.eks. en ebog eller en video, hvorefter brugeren skal tweete eller sende en status opdatering ud på Facebook for at låse indholdet op.

Simpel tjeneste der gør det nemmere for dig at markedsføre dine produkter på de sociale netværk.

Læs mere her eller gå direkte til tjenesten her

God fornøjelse. Når du alligevel er i gang har jeg anmeldt en masse andre smarte tjenester på min side som du kan bruge til at markedsføre din virksomhed.

God aften derude

 

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det virker desværre ikke med Facebook lige nu, men jeg har sendt en mail til udvikleren og bedt dem om at fixe det, og han skrev så lige tilbage at det var de nu i gang med, så den skulle snart virke igen:-)

Tak for nogle fede videoer forresten:-)

 

 

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback!..

Der er (selvfølgelig) andre der har fundet på samme idé som pay with a tweet, og som jeg nævner i min lille instruktionsvideo - så kunne jeg godt tænke mig at det slet ikke hed noget med Twitter (fordi målgruppen ret let kan være folk der ikke har rørt ved twitter).


Jeg fandt "Pay with a like", men de er kun under udvikling...

/t

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes ikke lige jeg kan finde Pay with a like har du et link til den?

Overvejer lidt at lave min egen da jeg syntes der mangler en del funktioner som stats osv. det er forholdsvis simpelt at lave ser det ud til

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tak:-) ja det ser ikke specielt funktionelt ud indtil videre:-)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set systemet på et par danske webshops. Husker jeg ikke forkert, var Billigvoks.dk en af dem.

/ Emil

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ideen er genial og så simpel, skal helt klart bruge den men ser frem til de kommer med flere sociale netværk.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ideen er utrolig simpel, men den fungere jo faktisk. Personligt tror jeg på at f.eks forfattere ville have stor nytte af det her system.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)