Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino,
Jeg har endelig fyret op under en hjemmeside. Mangler stadig lidt hist og her, herunder mit logo, som er undervejs.
Lanceringen skal fejres med et lille blogindlæg. Emnet er datadrevet PR:
Sådan forvandler du tørre tal til sexet omtale
God læselyst!
Hov - havde lidt problemer med siden, men det hele skulle vist spille igen nu.
Faktisk en super god idé. Det vil jeg få kigget på. Tak for tippet
Flere guldkorn? Læs mere på --> min blog CasperBlom.dk <-- TILFØJ MIG PÅ GOOGLE+ :)
Golfpusher i form af golf bolde
Helt i orden - håber du fik noget ud af det :-)
En smart vinkel at sætte på PR..
At man på den måde kan udnytte sine data og information i en relevant sammenhæng. Altså faktisk aktualisere(Kan man sige det) sin virksomhed inden for et givent emne for på den måde at ramme medierne - Skide smart!.. Den vil jeg gemme i baghovedet til en dag hvor det bliver relevant! :)! Tak for tippet.
Nicolai Andersen: En smart vinkel at sætte på PR.. At man på den måde kan udnytte sine data og information i en relevant sammenhæng. Altså faktisk aktualisere(Kan man sige det) sin virksomhed inden for et givent emne for på den måde at ramme medierne - Skide smart!.. Den vil jeg gemme i baghovedet til en dag hvor det bliver relevant! :)! Tak for tippet.
Præcis. Som webshopejer gælder det om at vride mest muligt ud af det, man allerede har. Uanset om det handler om at få flere til at putte noget i kurven, eller det handler om at drive mere trafik (og flere links) til siden.
Et rigtig brugbart indlæg du kommer med der.
Men jeg tænkte lidt på en ting, hvis man tog min branche ind i billedet.
Jeg kunne godt finde på at få skrevet en Pressemeddelelse om datadrevet PR. Men jeg skal også passe meget på at jeg ikke kommer til at træde ved siden af, ang. min diskration som der ligger ude ved mine kunder.
Mange af dem handler anonymt og ønsker ikke at verden skal vide hvad/hvor og hvem der har købt.
Så hvordan kan jeg bruger mine informationer om kunderne/købevaner mm. uden at "træde" nogen af mine kunder over tærene?Og er SKAL man give sine oplysninger videre til medieselskaberne, så de kan se at det er de rigtige tal??
Håber at du forstå hvad jeg mener.
Mvh.Danny
Sexlegetøj til voksne - en diskret sexshop på nettet med sexlegetøj
Danny Christensen: Et rigtig brugbart indlæg du kommer med der. Men jeg tænkte lidt på en ting, hvis man tog min branche ind i billedet. Jeg kunne godt finde på at få skrevet en Pressemeddelelse om datadrevet PR. Men jeg skal også passe meget på at jeg ikke kommer til at træde ved siden af, ang. min diskration som der ligger ude ved mine kunder. Mange af dem handler anonymt og ønsker ikke at verden skal vide hvad/hvor og hvem der har købt. Så hvordan kan jeg bruger mine informationer om kunderne/købevaner mm. uden at "træde" nogen af mine kunder over tærene?Og er SKAL man give sine oplysninger videre til medieselskaberne, så de kan se at det er de rigtige tal?? Håber at du forstå hvad jeg mener. Mvh.Danny
Hej Danny,
Jeg ved hvad du mener. Og nej - langt fra alle medier vil tjekke op på dine data, hvis der ikke er tale om eksplosive eller virkelig kontroversielle fakta. Men igen, det afhænger af mediet - jeg kan forestille mig de store landsdækkende medier er lidt mere emsige.
Tricket for dig er at blive lidt i periferien. Mal med den brede pensel og skriv lidt om generelle tendenser. Du kan for eksempel spille på klassiske vinkler, som sætter jyder og københavnere op mod hinanden. "Københavnere køber flere dildoer end jyder", "Københavnere køber mere sexlegetøj end jyder", eller hvad du - eller din skribent - nu kan finde på. Sådan en historie tror jeg snildt du kunne sælge til Ekstra Bladet.
Jeg brugte samme vinkel som en kunde, og den historie endte i metroXpress. Og det går for alvor stærkt, når man først er i systemet. Både Politiken og metroXpress har lige skrevet en ny artikel for et par dage siden.
Analyser dine data fra fugleperspektiv og drag nogle generelle konklusioner. På den måde træder du ingen over tæerne, mens du samtidig er i stand til at levere en saftig historie.
Tak for et meget godt indlæg som er til at forstå, de giver ihvertfald mig endel overvejelser
Her kan du købe URE til Danmarks laveste priser.
Besøg os nu på www.Zapii.dk
Så lykkedes det også mig at gøre statistik til presseomtale. Tak for tippet!