Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FireFox 4 vinder over IE9

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Det er da længe siden firefox slog IE af pinden, i hvert fald ifølge w3c's browser statistik:
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp ...

Blot for en god ordens skyld, så har det W3C, du omtaler intet med World Wide Web Konsortiet (internetorganisationen, der hedder W3C) at gøre.

w3schools.com er et, omend velbesøgt, privatejet websted - så statistikken er altså ikke retvisende for andet end, hvad lige netop det websteds besøgende har valgt at bruge som browsere.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:
w3schools.com er et, omend velbesøgt, privatejet websted - så statistikken er altså ikke retvisende for andet end, hvad lige netop det websteds besøgende har valgt at bruge som browsere.

Præcis, og eftersom det er et website primært for webudviklere og fagnørder, så er det klart at statistikken er en helt anden end generelt på internettet

Det er egentlig kun brugbart til at se hvad folk der interesserer sig for html og javascript anvender af browser.

I DK er internet explorer fortsat den mest anvendte, men dog hastigt faldende.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det på tide jeg prøver firefox :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan! Firefox kan jeg langt bedre lide end IE!! :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

chrome til daglig browsing (klart den hurtigst på win+osx), firefox til debugging+udvikling, IE til alt det der ikke virker i de andre :P

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

chrome til daglig browsing (klart den hurtigst på win+osx), firefox til debugging+udvikling, IE til alt det der ikke virker i de andre :P

Syntes faktisk Crome er bedere til udvikling.. Den har en kanon oversigt over alt hvad der sker på siden, og hvilke elementer der ligger hvor på siden.

Det gør det, når man har vennet sig til det, hurtigt og nemt at finde og rette html og css fejl.

Kan også være FF har det, det har jeg så bare ikke set..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger stadigvæk internet explorer

har prøvet google chrom kunne ikke se forskel på hastigheden , med har også lagt maks. på computer af ram og gb

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Positivt at MS på den måde sørger for at give sig selv baghjul, og herligt at se Firefox på toppen af statistikkerne langt om længe!

Ikke fordi FF på nogen måde er min favoritbrowser - den er tredjevalg her på skrivebordet efter den geniale Chrome og IE som der testes en del i - men fordi skidtet er åbent.

Jeg sværger fortsat til Googles lyn-browser, men sender da en lykønskning i retning af Mozilla-folket for bedriften :-)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

JTP:
Syntes faktisk Crome er bedere til udvikling.. Den har en kanon oversigt over alt hvad der sker på siden, og hvilke elementer der ligger hvor på siden.

Ja den bruger jeg også til at fejlsøge eller lign. i html/script, og den er genial.

Dog har firefox en del flere "plugins" som kan rigtig mange af de mere anvancerede ting - men flere og flere af dem kommer også i en udgave til Chrome nu om da, så måske firefox kan skippes helt (udover til test) i nærmere fremtid.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)