Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til bar...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går med idéen om at åbne en bar. Sagen er dog at jeg ikke har den fornødne startkapital. Jeg er derfor på udkig efter en investor der tror på mit projekt. Jeg synes selv jeg har en masse gode ideer og at mit koncept synes ret bæredygtigt.

Af gode grunde vil jeg ikke skrive om konceptet i detaljeret vendinger herinde, men hvis en evt investor skulle læse dette og er nysgerrig for at høre om konceptet så skriv gerne en privat mail til mig, så kan vi drøfte sagerne..

Til orientering kan jeg sige at jeg har kig på et sted centralt i Kbh og det jeg leder efter er minimum 500.000 kr

mvh Fonze

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fonze

Sjovt du lige skriver det. Har lige smidt et link til en artikel på "Nyt" omkring kapital for iværksættere og i artiklen på børsen er netop et eksempel med en der har åbnet en bar. Læs her - måske det kan give dig inspiration?? 

/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Agent:

Hej Fonze

Sjovt du lige skriver det. Har lige smidt et link til en artikel på "Nyt" omkring kapital for iværksættere og i artiklen på børsen er netop et eksempel med en der har åbnet en bar. Læs her - måske det kan give dig inspiration?? 

/Flemming

Hej Flemming

Dit link til artiklen er for abonnement tegning.

Har du en overskrift/titel på artiklen?

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Doo'h ja er selv abonnement, så kan logge ind på Børsen. Jeg har artiklen i en pdf så send mig evt din mail adresse i en PM så skal jeg sende dig den :o) /Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dooh?

Tak, for forslaget/tilbuddet om at sende pdf'en, men har du mulighed for at fortælle hvad titlen er på artiklen, så skal jeg (og måske andre interesserede) nok finde den.

Tusind tak.

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fonze:

Til orientering kan jeg sige at jeg har kig på et sted centralt i Kbh og det jeg leder efter er minimum 500.000 kr

Børsen havde forleden et indlæg omkring Crowdfunding som netop havde skaffet kapital til en bar i Kbh.

Det er kan være en reel mulighed hvis dit koncept holder vand.

Find artiklen og kontakt evt. dem der har gjort for at få en gjort en idé til virkelighed...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha. Det er godt nok svært at lægge 500.000 kr. på noget man ved så lidt om. Jeg kan ikke ligge 500.000 kr, men kan smide 100.000. Resten ville jeg dog nok kunne finde såfremt jeg deler opfattelse med dig omkring dit projekt. 

Hvor meget tør du uddybe?

 

Med venlig hilsen Chritian S Hansen

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg kan også tænke mig at læse artiklen. Kan du sende den til min email: gr@live.dk. Tak.

Vh.

G

 

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)