Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør ens overskrift være et link?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Blot et meget simpelt spørgsmål: Har set en række sider der er ganske gode til SEO som lader deres overskrifter (det kan være i guides, nyheder, artikler osv.) linke "til sig selv."

Er dette godt, rent SEO mæssigt?

Jeg er faktisk overbevist om at ovenstående er et dumt spørgsmål, men så bliver jeg da (forhåbentlig) LIDT klogere.

Vi har aldrig gjort det på de sider, ejg har arbejdet med, derfor spørgsmålet.

På forhånd tak.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det burde overskriften ikke være. Det kan derimod være irriterende

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai100:

Hej alle,

Blot et meget simpelt spørgsmål: Har set en række sider der er ganske gode til SEO som lader deres overskrifter (det kan være i guides, nyheder, artikler osv.) linke "til sig selv."

Er dette godt, rent SEO mæssigt?

Jeg er faktisk overbevist om at ovenstående er et dumt spørgsmål, men så bliver jeg da (forhåbentlig) LIDT klogere.

Vi har aldrig gjort det på de sider, ejg har arbejdet med, derfor spørgsmålet.

På forhånd tak.

Hæ, nej det giver ingen mening at lade en side linke til sig selv. eller rettere jeg tvivler på at det gør nogen forskel. Jeg ser det lidt som spild af juice, som man kunne have brugt på bedre måder.

Det jeg tror du har set er hjemmesider i WP eller andre systemer som har et template koblet på som ikke rigtig har tænkt over det med SEO i selve templatet.

Tænk også over, Hvorfor skulle en bruger have gavn af et sådan link? klikker de på det kommer de jo til eksakt samme side som de jo lige har været på.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene, det er - som altid - værdsat.

God dag :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)