Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker hjælp til placering af billeder via Timthumb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Godeftermiddag aminoer :-)

- Så blev det mandag igen, igen..

Jeg har www.designbyj.dk - på forsiden, hvor der står "screenshots" er der en række tomme firkanter, der skal være nogle referencer, men det virker (selvfølgelig) ikke. Det bruger et script, som hedder Timthumb, men ja, som sagt, så må jeg give op. Jeg har prøvet ALT, hvad min viden overhovedet rækker til, men ligemget hjælper det. Så derfor vil jeg høre, om der er en venlig sjæl, som kan hjælpe mig med at få billederne frem i de små bokse :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det vil jeg da godt prøve at kigge på ;) Du kan evt. lige maile mig lidt flere oplysninger, og gerne kilde koden til din forside.

Mail: jtp@tpsolution.dk

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail sendt af sted, tak for din hjælpsomhed! :-)

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man skriver den URL som thumbnail-delen forsøger at indsætte direkte ind i en browser, så brokker TimThumb scriptet sig over "Unable to create file ./cache/<noget langt og kryptisk snask>" p.gr.a. "No such file or directory" når det forsøger at oprette en midlertidig fil. Jeg gætter på at du mangler at oprette en "cache" folder.

Se denne link, afsnittet der hedder "Basic TimThumb Setup". Der står noget om at du skal oprette to foldere, hvoraf den ene hedder "cache".

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)