Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du gode erfaringer med integration af kasseapparat og webshop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kirke Eskilstrup
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 32
Fra  i-strategi.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger et godt, velafprøvet system, der kan synkronisere lagerstyringen via kasseapparat og webshop.

Fakta:
Økonomisystem er e-conomics.
DanDomain-webshop

Behov:
-Synkronisering af lagerstyring
-Håndtering af assorterede varer, der ikke behøver lagerstyring, da det vil være for tidskrævende.
- Gerne mulighed for elektronisk opdatering via leverandørernes faktura-fil.

Hvilket system bruger du?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Prøv at tage en snak med Kasper Smith fra www.godekasser.dk han sælger en løsning, som jeg mener er nem at arbejde med - og det er integreret til e-conomic, så man slipper for en del manuel arbejde Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kirke Eskilstrup
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 32
Fra  i-strategi.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Jeg har talt med Kasper - tak for det!

Men jeg ville gerne høre fra folk med butikker, der har praktiske erfaringer - Hvor er I? Smile 

 

mvh

Thomas

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvad endte det med fra dig - jeg står i nogenlunde samme situation :)

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger et system fra www.ivaldi.dk har brugt det i flere år. det lagerstyrer fysisk butik og webshop, og virker upåklagelig. Og man kan selv bestemme hvis der er vare der ikke skal lagerstyres.

 

Mvh Steen Svalø

www.kirstensdyrebutik.dk Alt i dyreartikler. Alt i gravering. Alt i hundetegn. Alt i skilte.

Fra Kirke Eskilstrup
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 32
Fra  i-strategi.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Status er, at vi stadig arbejder på sagen....

I samarbejde med IBIZ-centeret (som hører ind under teknologisk institut) er der nu lavet en detaljeret behovsbeskrivelse, så min kunde ikke køber katten i sækken, men får netop det han har brug for.

Rapporten blev færdig i går, og den bliver nu sendt ud til mulige leverandører, der så kan fortælle, hvordan de vil løse de enkelte krav.

Jeg er også spændt på resultatet.
Jeg har erfaret, at mange står med et ligende behov, men har svært ved at tage det næste skridt, da det er ret uoverskueligt.

Derfor synes jeg, at folk, der er tilfredse med deres løsninger, skal skrive her.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg vil selvfølgelig meget gerne modtage en kopi af rapporten, således vi får mulighed for at byde ind :)

Vedr. dem som er tilfredse, tja det er fakta at der ikke er ret mange aminoer med en fysisk forretning hvor de samtidig har en webshop.

Og hvis de har et det ikke nødvendigvis en dandomain. Vi har en på fx. Danaweb, hvor Danawebshoppen fungerer som lager.

Vi har også nogen som har webshop, men ikke har valgt at køre lagerstyring ml. e-conomic og shop, primært pga. de sælger mest i deres fysiske forretning.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kan også anbefale godekasser

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg faldt lige over denne - gamle - tråd, men vil da rigtig gerne høre, hvilken løsning du besluttede dig for og om du er tilfreds :-)

/K.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)