Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mon kan tilbyde...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Kender i til nogle udbyder der kan tilbyde følgende? Jeg har prøvet Gigahost, Web10, Unoeuro, og ingen af dem kan tilbyde hele pakken.

 Linux/Unix/Windows OS *
 Apache Server 1.3 or higher
 ModRewrite installed
 PHP 5.2.4 (server module and system binary, as Apache module) or higher 
suexec must be disabled
 suPHP, suApache, Suhosin must be disabled
 cURL support
 register_globals off
 safe_mode off
 MySQL 5.0.3 or higher
 GD Library 2 with FreeType support
 Mail server (SendMail, Exim or other)
 Cron

Dbh

Benny

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny.

Vi understøtter alt du nævner på vores webhoteller.

God dag!

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny

Der er ikke noget specielt i nogen af de krav du kommer med der, ikke udover at de er stillet af en person der enten ikke har begreb om sikkerhed eller også kommer fra et enormt usikkert stykke software.

Suexec, suPhp, suApache og Suhosin er mekanismer der beskytter dig mod angreb  fra andre kunder på samme server, og som samtidig med sørger for at dine fil-rettigheder automatisk er korrekt, og dermed at dit generelle setup virker som forventet, i modsætning til mange steder hvor man skal kæmpe for at få fil-rettigheder til at passe :-)

Safe_mode off og register_globals var problemstillinger der var relevante for 5-6 år siden, det skader ikke noget at Register_globals er slået til, med mindre din kode er usikker og på samme vis bør safe_mode ikke være et issue med mindre din software består af gammel skrammelkode ...

Der er selvfølgelig tidspunkter hvor ovenstående giver mening, men rigtig sjældent hvor det hele giver mening samtidig, så måske skulle du lige vurdere en ekstra gang om du nu også er sikker på at du har fundet det ritige software eller om ikke du måske skulle overveje om ikke der kan findes moderne alternativer?

Når det er sagt, så kan vi selvfølgelig også leverer det du efterspørger. Det kan alle webhoteller hvis de vil, primære undtagelse herfra er samlebånds-discount webhotellerne, og så måske et par stykker der har set sig for fine til at køre gammel rodekode :p :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel

Tak for dit indspark.

Systemet jeg overvejde at købe er en dating portal leveret af Skadate.com og som jeg havde tænkt at sætte i luften ifm. med den portal der i øjeblikket er under udvikling - kaerligheds-paraplyen.dk

Det undre mig dog at et stykke software leveret af det firma skulle være så dåligt, i forhold til det du nævner. Jeg skal dog med det samme lige nævne at jeg intet forstand har på alt der nævnes i indlægget. Men det jeg høre dig sige, er at jeg skal holde mig langt væk fra det software?

Dbh

Benny

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Straby:

@Mikkel

Tak for dit indspark.

Systemet jeg overvejde at købe er en dating portal leveret af Skadate.com og som jeg havde tænkt at sætte i luften ifm. med den portal der i øjeblikket er under udvikling - kaerligheds-paraplyen.dk

Det undre mig dog at et stykke software leveret af det firma skulle være så dåligt, i forhold til det du nævner.

Nu er dét at være et firma jo ikke noget kvalitetsstempel i sig selv, der findes desværre mange software firmaer der sætter profit over kundernes sikkerhed, netop fordi en kunde som dig ikke umiddelbart finde ud af at verificere den slags.

Benny Straby:

Jeg skal dog med det samme lige nævne at jeg intet forstand har på alt der nævnes i indlægget. Men det jeg høre dig sige, er at jeg skal holde mig langt væk fra det software?

Dbh

Benny

Noget helt andet er at hvis du vil køre en hel datingside så vil jeg anbefale dig at anskaffe en virtuel server istedet ... det giver dig for det første frihed til at sætte et op som du vil, for det andet giver det dig mulighed for at mindske risikoen ved evt. sikkerhedsbrister.

Men bottomline vil jeg anbefale dig at tage et kig mere om ikke du kan finde et andet stykke software der er lidt mere up to date :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)