Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ved at SEO en hundeside, og har nogle spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder som programmør for www.gipote.dk og vi er ved at optimere vores sider til google, SEO virker for mig som noget af en black art og søger derfor jeres hjælp. Vores vigtigste sider er siderne med racebeskrivelser af de forskellige hunderacer, målet er at ligge på side 1 når man søger på en race. Vi har ligget nr. 1 på mange af vores racer men er desværre kommet røget langt bagud de sidste måneders tid.  

Jeg har nogle spørgsmål hvor jeg tager udgangspunkt i:

http://www.gipote.dk/racehunde/208-Sch%C3%A6ferhund

 

  • Vores title tag ender på  Gipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg. Er det godt eller skidt?
  • Densiteten af ordet schæferhund bliver noget høj i nogle af brugerkommentarerne er det noget jeg skal tage højde for?
  • Er der for meget tekst på siden(beskrivelse + kommentarer)?

Udover det havde jeg tænkt mig at gå i gang med at lave bedre afsnit i selve racebeskrivelserne(h2 og h3 tags). Måske linke til en wikipedia artikel(Jeg har hørt rygter om at google godt kan lide når man linker til en relevante sider). 

Og så selvfølgeligt sætte mine chefer til noget linkbuilding :)

Hvis i har andre forslag er de meget velkomne :)

Mvh

Benjamin

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Benjamin,

Google har udgivet et SEO dokument til at hjælpe med netop dine problemer - Du kan finde det her:

http://www.google.dk/intl/da/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide-da.pdf

God fornøjelse...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen alt- tag på billederne, men det vil du også blive mindet om hvis du gennemgår det dokument Michael har linket til. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hoved linket der står siden nederste alle undersider går til fejl side ikke godt for google at de interne links virker gipote.dk/hunde-forum

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)