Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

linkkataloger

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Testbloggen.dk/Kasper:
det kan jo ikke passe for så ifølge hvad mikkel demib siger så er alle linkkataloger jo ubruglige:D

Så har du ikke læst det jeg faktisk skriver. Og jo, det jeg skriver passer skam. Om du vil lytte på det eller ej, derimod, er naturligvis helt op til dig selv :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Testbloggen.dk/Kasper:
det kan jo ikke passe for så ifølge hvad mikkel demib siger så er alle linkkataloger jo ubruglige:D

Så har du ikke læst det jeg faktisk skriver. Og jo, det jeg skriver passer skam. Om du vil lytte på det eller ej, derimod, er naturligvis helt op til dig selv :)

jeg skrev. forkert mente: det kan jo ikke passe for så ifølge hvad mikkel demib siger så er alle linkkataloger med unik tekst (fordi man ikke kan skrive 100 unikke tekster) jo ubruglige:D

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Nej, naturligvis passer det ikke. Ved samme lejlighed vil jeg da anbefale, at du køber dig ind i nogle af de store åbne linknetværk og hyrer nogle kinesere til lidt yderligere kommentarspam og andet snask. Det er nemlig også en skrøne at det heller ikke virker.

Og mens du er ved det, så glem alt om Duplicate Content - det er bare noget jeg har fundet på for at score kassen.

Held og lykke til med dine SEO-projekter :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne sige undskyld for jeg tror det er mig der misforstået noget, er ny inden for seo og linkbuilding:D Og det var ikke dig jeg mente der havde taget fejl det var ham der web-et-eller-andet men kan forstå det var mig der havde misforstået noget:D

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikkel deMib Svendsen:

Nej, naturligvis passer det ikke. Ved samme lejlighed vil jeg da anbefale, at du køber dig ind i nogle af de store åbne linknetværk og hyrer nogle kinesere til lidt yderligere kommentarspam og andet snask. Det er nemlig også en skrøne at det heller ikke virker.

Og mens du er ved det, så glem alt om Duplicate Content - det er bare noget jeg har fundet på for at score kassen.

Held og lykke til med dine SEO-projekter :)

Prøv en gang at rejse dig - jeg tror du har sat dig på noget hårdt. Det vil i hvert fald forklare hvordan du kan blive så tøsebarns-fornærmet over, at en nybegynder misforstår dine hellige ord.

 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Nej, naturligvis passer det ikke. Ved samme lejlighed vil jeg da anbefale, at du køber dig ind i nogle af de store åbne linknetværk og hyrer nogle kinesere til lidt yderligere kommentarspam og andet snask. Det er nemlig også en skrøne at det heller ikke virker.

Og mens du er ved det, så glem alt om Duplicate Content - det er bare noget jeg har fundet på for at score kassen.

Held og lykke til med dine SEO-projekter :)

Hej Mikkel,

Har du fået det forkerte ben ud af sengen til morgen ?
Hvad skyldes angrebet og det sure opstød ?
Forstår ikke hvad du er blevet fornærmet over...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trådstarter

 

Du skal bruge de kataloger MED unik beskrivelse..

 

Hvorfor ? Fordi du ellers bliver straffet af google, når det samme indhold ligger på flere sider !.

 

Skriv en UNIK tekst til alle kataloger, hvis du absolut vil bruge linkkataloger :-)

 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel - Telepoint.dk:

Hej Trådstarter

 

Du skal bruge de kataloger MED unik beskrivelse..

 

Hvorfor ? Fordi du ellers bliver straffet af google, når det samme indhold ligger på flere sider !.

 

Skriv en UNIK tekst til alle kataloger, hvis du absolut vil bruge linkkataloger :-)

 

troede det var dem med unik man ikke skulle bruge:P men ligger allerede på 2 linkkataloger med samme beskrivelse, er det dumt?

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Testbloggen.dk/Kasper:
troede det var dem med unik man ikke skulle bruge:P men ligger allerede på 2 linkkataloger med samme beskrivelse, er det dumt?


De skal have unik tekst uanset hvad. Pointen med de gode linkkataloger var vist at de selv skriver unikke tekster. De dårligere linkkataloger kræver unikke tekster, fordi de så selv er fri for at skrive dem. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt det med unikke tekster og ikke unikke tekster har ingen betydning hvis linkkataloget ikke har nogle sider indekseret. Så mit første skridt vil være at se om der er sider indekseret.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)