Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til hvordan jeg får mere salg på Twilight Danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg håber, at I har haft en god søndag indtil videre Smile

Jeg har haft Twilight Danmark i siden februar måned vil jeg tro og indtil I dag har jeg

fået rigtig mange trofaste besøgende og rigtig mange abonnererede medlemmer.


Jeg vil dog gerne ønske, at hjemmesiden giver lige "lidt" mere (Gerne være meget mere:))

i forhold til mine affiliate undersider oppe i menuen.

Har I måske nogle forslag til hvordan jeg kan tjene ENDNU flere penge :) 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen forslag? Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I stedet for at finde Bellas tøj på Smartgirl (som i øvrigt er en ret sjov idé), så ville jeg sætte et link ind til en af de store film udbydere, hvor man kan købe filmene. Det tror jeg giver mere.

Ellers så sæt noget Adsense ind under hvert indlæg, eller i midten af indlæggene, det vil helt sikkert også give noget.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mere trafik lig med mere salg...

Muligheder

  • Opret en facebook side, der kort fortalt skal genere trafik til den egentlige side, lav mindre konkurrencer på facebooksiden, kan se i har fat i en presseansvarlig fra et af de større filmselskaber.
  • Hvordan ser det ud med nyhedsbreve? 
  • Hvad bliver der tilført af nye ting til siden? Tænker at Twilight er en filmserie, hvad så når de sidste 2 film indtil videre i denne serie er udkommet, hvad sker der så?
  • Hvad med konkurrencer inde på siden, er der det nu?
  • Tag kontakt til nogle af de mange ungdomsblade der er? få en artikel der i omkring jeres community, brand jer den vej igennem.
  • Lav et aldersdifferentieret materiale inde på jeres side, der er mange teenagere der er helt vilde med twilight og lidt færre voksne.
  • Har i været fremme i nogle af de lokale medier, i forhold til hvor i geografisk er placeret?

 

Dette er nogle af de ting, der kan komme til at genere mere trafik til jeres side og helt sikkert også vil være med til at genere flere salg.

Hvad angår indtægter fra reklamer osv. så er det igen vigtigt at det bliver meget målrettet mod den gruppe af folk der kommer på siden?

Har i lavet målinger på deres alder? 
Geografisk placering
Hvad de bruger siden til osv.?

Der er masser af muligheder for at skabe endnu flere indtægter og jo mere i målretter det, jo større fangst.

Carsten 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! Tak for dit fine svar.

På nuværende tidspunkt sender jeg ingen nyhedsbreve ud.

Engang om måneden holder vi konkurrencer og det har været noget af en succes.
En af gangene holdte jeg en konkurrencen hvor præmien blot var en af bøgerne - koster omkring 100 kr.

Deltagerne skulle så skrive 200-300 ord om hvorfor de elskede Twilight. Disse svar oprettede jeg som indlæg og fik på den måde en masse tekst ind på siden, som rammer emnet. Så for 100 kr. fik jeg omkring 25 siders tekst - Smart ikke ?`


God ide med ungdomsblade og vi har endnu ikke forsøgt os med de lokale medier.

Aldersgruppen er for det meste mellem 12-18 år. Vi har selvfølgelig en meget ældre publikum, men den er slet ikke ligeså dominerende.

Tusinde tak Carsten! 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Hejsa! Tak for dit fine svar.

På nuværende tidspunkt sender jeg ingen nyhedsbreve ud.

Engang om måneden holder vi konkurrencer og det har været noget af en succes.
En af gangene holdte jeg en konkurrencen hvor præmien blot var en af bøgerne - koster omkring 100 kr.

Deltagerne skulle så skrive 200-300 ord om hvorfor de elskede Twilight. Disse svar oprettede jeg som indlæg og fik på den måde en masse tekst ind på siden, som rammer emnet. Så for 100 kr. fik jeg omkring 25 siders tekst - Smart ikke ?`


God ide med ungdomsblade og vi har endnu ikke forsøgt os med de lokale medier.

Aldersgruppen er for det meste mellem 12-18 år. Vi har selvfølgelig en meget ældre publikum, men den er slet ikke ligeså dominerende.

Tusinde tak Carsten! 

Jeg kan jo ikke garantere dig at tingene virker...men har en ide om at det vil styrke trafikken på siden væsentlig.
Det er på de sociale medier meget sker i dag, så det vil være et rigtig godt træk af dig at få lavet den facebook side, som så viser videre til selve hovedsiden, dog forestiller jeg mig at du kører med mindre konkurrencer på facebook siden, laver henvisninger til hovedsiden og ad den vej får en masse trafik op at stå.

Min kæreste som er på samme alder som mig, er i gang med at læse bøgerne igennem 2. gang nu, så jeg tror det er vigtigt at du på en eller anden måde, laver lidt niche arbejde til den lidt mere modne aldersgruppe også.
Eksempelvis kunne du lave en fyldestgørende biografi på de 3 hovedrolleindehavere, Robert Pattinson, Kristen Stewart og ham der spiller Jacob og evt. linke til hvor man ellers kan købe de andre film de har lavet?

Hvad angår nyhedsbrevet, skal du tænke på det, som at skabe en bro der gør vejen kortere mellem din side og de kunder der gerne vil købe ting i butikken eller lignende.

Der skal skrives værdifuld viden, hvornår næste komsammen løber af stabelen og hvad i nu har fået ind af nyt merchandise som vil have værdi for læseren af nyhedsbrevet, så mellem 2-4 gange om året, vil jeg tro er passende? måske op til 6 gange, hvis du selv mener der er nyt nok at putte i det.

Det må bare ikke være intetsigende og ligegyldigt, for så taber folk interessen for siden.
Det skal være let at tilmelde sig nyhedsbrevet, så du skal have sat noget op på forsiden af dit community hvor folk kan melde sig til.

Et nyhedsbrev på en side som dit community, vil skabe mere interesse, give brugeren mere at komme efter og ad den vej også skabe mere trafik, da de bliver mere forventningsfulde til næste gang.

Du kan evt. ved tilmelding til dit nyhedsbrev sende en mindre gave ud til brugeren, en kuglepen med twilight logo på eller lignende?

Der er nok at tage fat på!

Hvad angår at få brugerne til at lave en masse tekst, du kan bruge på siden, har været en let genvej for dig at sikre en masse tekst, som nok også vil være ret seo værdigt, da de her beskriver deres store interesse for Twilight osv.
Bare du har sikret dig at brugerne ved, teksten vil kunne blive brugt på siden?

Har du kontakt til et større twilight community i usa, kopier gerne nogle af de ting de har succes med og twist dem så de bliver gjort rigtig gode til et dansk community, sørg for at have de viste varer på lager, og hvis de ikke er, så sørg for at de står som snart på vej igen.

Få fat i autografer, få lavet nogle skriftlige interviews med skuespillerne, (kontakt deres agenter med en kort række præcise spørgsmål der er lette at svare på og vupti du vil kort efter forhåbentlig modtage svar via mail) få dine brugere til at lave nogle af disse spørgsmål, så der kommer mere trafik på siden, kunne jo sættes op som en blog.

Jo mere du formår at få brugerne til at bruge siden, jo mere vil der blive klikket, købt og du vil komme til at tjene lidt penge på det også.

Håber det har givet dig lidt mere at arbejde med.

(hmmm mon man skulle blive konsulent inden for sådan noget her...)

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten:

Sasa Kovacevic:


Hejsa! Tak for dit fine svar.

På nuværende tidspunkt sender jeg ingen nyhedsbreve ud.


Engang om måneden holder vi konkurrencer og det har været noget af en succes.
En af gangene holdte jeg en konkurrencen hvor præmien blot var en af bøgerne - koster omkring 100 kr.

Deltagerne skulle så skrive 200-300 ord om hvorfor de elskede Twilight. Disse svar oprettede jeg som indlæg og fik på den måde en masse tekst ind på siden, som rammer emnet. Så for 100 kr. fik jeg omkring 25 siders tekst - Smart ikke ?`



God ide med ungdomsblade og vi har endnu ikke forsøgt os med de lokale medier.

Aldersgruppen er for det meste mellem 12-18 år. Vi har selvfølgelig en meget ældre publikum, men den er slet ikke ligeså dominerende.

Tusinde tak Carsten! 




Jeg kan jo ikke garantere dig at tingene virker...men har en ide om at det vil styrke trafikken på siden væsentlig.
Det er på de sociale medier meget sker i dag, så det vil være et rigtig godt træk af dig at få lavet den facebook side, som så viser videre til selve hovedsiden, dog forestiller jeg mig at du kører med mindre konkurrencer på facebook siden, laver henvisninger til hovedsiden og ad den vej får en masse trafik op at stå.


Min kæreste som er på samme alder som mig, er i gang med at læse bøgerne igennem 2. gang nu, så jeg tror det er vigtigt at du på en eller anden måde, laver lidt niche arbejde til den lidt mere modne aldersgruppe også.
Eksempelvis kunne du lave en fyldestgørende biografi på de 3 hovedrolleindehavere, Robert Pattinson, Kristen Stewart og ham der spiller Jacob og evt. linke til hvor man ellers kan købe de andre film de har lavet?


Hvad angår nyhedsbrevet, skal du tænke på det, som at skabe en bro der gør vejen kortere mellem din side og de kunder der gerne vil købe ting i butikken eller lignende.


Der skal skrives værdifuld viden, hvornår næste komsammen løber af stabelen og hvad i nu har fået ind af nyt merchandise som vil have værdi for læseren af nyhedsbrevet, så mellem 2-4 gange om året, vil jeg tro er passende? måske op til 6 gange, hvis du selv mener der er nyt nok at putte i det.


Det må bare ikke være intetsigende og ligegyldigt, for så taber folk interessen for siden.
Det skal være let at tilmelde sig nyhedsbrevet, så du skal have sat noget op på forsiden af dit community hvor folk kan melde sig til.


Et nyhedsbrev på en side som dit community, vil skabe mere interesse, give brugeren mere at komme efter og ad den vej også skabe mere trafik, da de bliver mere forventningsfulde til næste gang.


Du kan evt. ved tilmelding til dit nyhedsbrev sende en mindre gave ud til brugeren, en kuglepen med twilight logo på eller lignende?


Der er nok at tage fat på!


Hvad angår at få brugerne til at lave en masse tekst, du kan bruge på siden, har været en let genvej for dig at sikre en masse tekst, som nok også vil være ret seo værdigt, da de her beskriver deres store interesse for Twilight osv.
Bare du har sikret dig at brugerne ved, teksten vil kunne blive brugt på siden?


Har du kontakt til et større twilight community i usa, kopier gerne nogle af de ting de har succes med og twist dem så de bliver gjort rigtig gode til et dansk community, sørg for at have de viste varer på lager, og hvis de ikke er, så sørg for at de står som snart på vej igen.


Få fat i autografer, få lavet nogle skriftlige interviews med skuespillerne, (kontakt deres agenter med en kort række præcise spørgsmål der er lette at svare på og vupti du vil kort efter forhåbentlig modtage svar via mail) få dine brugere til at lave nogle af disse spørgsmål, så der kommer mere trafik på siden, kunne jo sættes op som en blog.


Jo mere du formår at få brugerne til at bruge siden, jo mere vil der blive klikket, købt og du vil komme til at tjene lidt penge på det også.


Håber det har givet dig lidt mere at arbejde med.


(hmmm mon man skulle blive konsulent inden for sådan noget her...)


Carsten



Hej Carsten!!!

Jeg er på skiferie lige og vender tilbage på dit fantastiske svar! Tusinde tak!!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)