Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengepartner søges

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ideen - du har pengene.
 



Længere er den jo ikke! Det drejer sig om nogle mus - altså til computere. Og nej det er ikke en ny farve plastik - men en helt ny måde at interagere med computeren. Har ikke kunne se noget lignede vha diverse patentundersøgelser eller i butikker. Men har opgivet selv at få den skudt videre og solgt til fx Logitech. Af gode grunde kan jeg jo ikke afsløre det hele her (så falder patentmuligheden jo væk)

 

Der er også lagt meget vægt på selve designet af dem - så de fx vil kunne sælges som ekstra udstyr til iMac

 


Jeg skal bare have en bid af kagen - du får det meste. Er jo også din risiko.


Vil bare gerne selv kunne købe disse mus i en butik - og tjene lidt håndører vil jo også være fint.

 


Send en PM hvis du er interesseret


Mvh





Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske men skulle gå direkte til et ventureselskab?

 

Jeg mener....hvor mange har egentlig fundet en pengemand/investor herinde? er det ikke kun iværksætter som snuser rundt her?


Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
UPDATE:

Det fremgår ikke helt klart i mit første indlæg, men:

Jeg påtænker ikke at starte en forretning på dette! Det er en "one shot" lave prototype, kontakte producent og sælge det hele til vedkommende!

Dvs vi snakker ikke produktion med udvikling og frasalg - ok hvis en producent læser dette kan vi jo springe et led over .-)

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
ok

 

:)

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det gør det - men jeg har opgivet at finde investorer så jeg venter med at gå igang til jeg har sparet op selv. Det er jo en pebret fornøjelse at lave prototyper osv...du ved - det koster penge at tjene penge...:))  Vi er i fuld gang med at starte en lille 3 mands virksomhed op i Miami. Så jeg håber jeg kommer hjem om ½ år med penge på lommen og en masse fede oplevelser.

 

Men tak fordi du spurgte.

Venligst :) Sue

 

 

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder fantastisk - sørg få at skaffe et godt netværk vi andre kan bruge :-)

Og har sendt en PM til ham du linkede til....man kan jo aldrig vide!

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Akkeja så fik jeg endda selv trykket tråden sidelæns.

Det er da også drøn belastende at man ikke kan vise tegninger etc af produktet - uden at afsløre det hele.
Som jeg selv har beskrevet min ide ville jeg som invester ikke gide kontakte mig

Hvad kan jeg mere sige om mine ideer? det vil effektivt kunne fjerne de såkaldte museskader der opstår når armen bliver låst i en fast stilling
Arbejdet med musen vil blive ubesværet.

aaaah for pokker hvordan beskriver man et produkt uden at beskrive det? Jeg er ikke typen der krampagtigt holder kortene tæt til kroppen og forventer en pengeregn - men svært at gøre anderledes med denne ide!

Måske jeg bare skulle teame op med et stort firma der laver industrielt design? nogle der kender sådanne firmaer?


Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
UPDATE:

Så fik jeg kontakt med et bureau der gør en del i at lave industriel design. Har aftalt at sende nogle skitser til dem i en beskyttet pdf.

Så må jeg bare håbe at de :


  1. kan lide ideen og vil hjælpe den videre

  2. at de ikke kan lide den så meget at de bare snupper den og sender en lang næse tilbage



Side 1 ud af 3 (25 indlæg)