Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbandet ventetid

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Rosenlund:
Så det kan jo også give lidt ekstra ;)

Sæt linket til din side ind din signatur og lav det til et aktivt link man kan klikke på.

Så er det med hver gang du skriver en post ;)

/allan

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt! Så er jeg flyvende

 

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov der var faktisk en ting mere jeg ville spørge om.

Jeg har sat en AdWords kampagne op og har fået ét klik ud af 56 visninger - det er jeg ikke tilfreds med.. Men det er måske meget almindeligt?

Jeg har sat mit budget til 200 pr. dag. Og 1,50 CPC.

Er det ikke meget fornuftigt?

 

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadigvæk ikke kommet frem på google, men jeg er dog på yahoo, og bing.

Det er da lidt frustrerende. Jeg linker til min side fra utallige sider nu og har gjort det et par dage. Jeg bruger også google AdWords.

Er der en måde jeg kan se om jeg er blevet "spæret" fra google?

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Rosenlund:

Jeg er stadigvæk ikke kommet frem på google, men jeg er dog på yahoo, og bing.

Det er da lidt frustrerende. Jeg linker til min side fra utallige sider nu og har gjort det et par dage. Jeg bruger også google AdWords.

Er der en måde jeg kan se om jeg er blevet "spæret" fra google?

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

google kræver længere tid , især når der nærmeste ingen links er til siden , ved ikke hvor du får flere sider linker til dig, der skal flere og går der altid nogle uger før google finder dem

i følge yahoo site site har du kun 3 links , kan komme flere om nogle uger , når google finder dine links ingen bliver nærmeste fundet på dag 1 og især ved google ikke om de fjernes så de skal lige være der et stykke tid der

kan være du synes google  kræver mere , med det fordi nogle ligger 1000 vis links ud og på forummer mv. og de slettes fordi nogle hjemmesider bare ligger hovedløst links ud med robotter , så det er en god politik google har der beskytter de gode hjemmesider, så du skal bare være lykkelig at det gode manuel arbejde betaler sig i sidste ende, så arbejde der ud ad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Mads Rosenlund:

Jeg er stadigvæk ikke kommet frem på google, men jeg er dog på yahoo, og bing.

Det er da lidt frustrerende. Jeg linker til min side fra utallige sider nu og har gjort det et par dage. Jeg bruger også google AdWords.

Er der en måde jeg kan se om jeg er blevet "spæret" fra google?

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

google kræver længere tid , især når der nærmeste ingen links er til siden , ved ikke hvor du får flere sider linker til dig, der skal flere og går der altid nogle uger før google finder dem

i følge yahoo site site har du kun 3 links , kan komme flere om nogle uger , når google finder dine links ingen bliver nærmeste fundet på dag 1 og især ved google ikke om de fjernes så de skal lige være der et stykke tid der

kan være du synes google  kræver mere , med det fordi nogle ligger 1000 vis links ud og på forummer mv. og de slettes fordi nogle hjemmesider bare ligger hovedløst links ud med robotter , så det er en god politik google har der beskytter de gode hjemmesider, så du skal bare være lykkelig at det gode manuel arbejde betaler sig i sidste ende, så arbejde der ud ad

Okay super, så må jeg vente. Jeg er bare vildt desperat efter at få en masse trafik på siden.

 

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)