Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Kup er i luften - vi jubler oh lyt!

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
En lille update:

Grundet et enormt arbejdspres starter vi først det opsøgende salg på onsdag, og da vi hidtil har skaffet annoncørerne med meget kort varsel, håber vi fremover at kunne planlægge to ugers annoncer forud.

Det er som tidligere skrevet gratis at annoncere indtil den 15. april, så hvis I ønsker at få lidt gratis reklame, ja, så skal I henvende jer snarets, da vi fra på fredag forventer at have booket kalenderen op.

Bedste hilsner

René

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

er lige nysgerrig.. kan i allerede nu se om nogle dage er bedre end andre dage? og hvordan er weekenderne i forhold til hverdagene?
Nej det er nok ikke nemt at se endnu, men når vi kommer lidt længere hen, så kunne de da være interessant at høre.

Jeg så på et tidspunkt at det blev foreslået at i skulle koble jer på "google-startsiden" så man kan se annoncerne cia sin googlestartside.. er det noget i overvejer? Jeg ville nemlig synes det var super at have dagenskup liggende på min googlestartside. :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

Efter kun 12 dage, er det svært at konkludere noget via. statistikken endnu.
Men jeg skal nok oplyse om det, når vi kommer noget længere frem.

Mht. DagensKup som google-startside, så arbejdes der på det ;-)
Det skulle gerne være klart i nærmeste fremtid.

Dbh
Ronni
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Super, det vil jeg glæde mig til.

og ditto til næste punkt! :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det muligt at få DagensKup på sin Google-Startside.

Gå ind på DagensKup og klik på ikonet oppe i venstre hjørne.

Jeg ved endnu ikke om funktionerne; bogmærk og startside, nedenunder virker
 på pc ... men det kan i måske fortælle mig :-)


Dbh Ronni
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Kanon! I har hermed fået en rigtig flot plads på min google startside! :-) Om de andre ting fungerer har jeg ikke testet :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
I er naturligvis også på min startside

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette og Bent

Det lyder godt at vi har nogle trofaste besøgende :-)

Spred endelig budskabet!

Dbh Ronni

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Søndag d. 1. april har Dagens Kup været online i en måned. Vi har mødt utrolig god respons fra vores annoncører og besøgende, så alt i alt er vi ganske tilfredse med lanceringen. Vi står nu med en masse nye input og erfaringer som vil gøre konceptet meget skarpere.

Det altafgørende for Dagens Kup er, at vi får en frygtelig masse besøgende. Vores nuværende besøgstal svinger fra 200 til 800 besøgende om dagen, og det er jo egentlig meget fint, når vi ikke har brugt reklamekroner endnu. Men vi skal op på ca. 10.000 besøgende før vi har et salgbart produkt.

I forhold til klikraten på de enkelte annoncer har vi mødt meget store udsving, og på basis af disse erfaringer tager vi i næste uge hul på en ny måned med gratis annoncering. De som tidligere har haft en annonce på Dagens Kup, vil blive tilbudt en ny med et nyt produkt. Nye annoncører er naturligvis stadig meget velkomne til at få gratis eksponering på Dagens Kup - hvis I kan levere en rabat på minimum 30 %.

Vi vil på fredag sende en mail ud til de tidligere annoncører med retningslinier for den 2. annoncering, idet vi jo gerne skulle forbedre såvel besøgstal som klikrate markant, inden vi når den 1. maj. Andre interesserede kan sende en mail til rgm@dagenskup.dk, og alle annonceringer indtil den 15/ 5 vil fortsat være gratis.

Tak for opbakningen indtil nu - og nyd foråret.

Med venlig hilsen
Dagens Kup I/S

Ronni Jonassen & René Gade Mikkelsen


Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Andre har tidligere foreslået jer at få RSS-feed på siden, så man kan have det i sin RSS-klient og på den måde huske at tjekke siden dagligt. Det ser ikke ud til at I har fået det på endnu - I har godt nok et Google-modul, men jeg bruger personligt netvibes.com som startside, og jeg ville foretrække et RSS-feed. :)
Side 4 ud af 5 (48 indlæg)