Tak for det :-) Har du fået købt en sofa til hunden? Dbh Ronni |
Hej Ronni
Hvis jeg dog bare havde hund......Måske til en af ungerne.
Thomas
Hvis jeg dog bare havde hund......Måske til en af ungerne.
Thomas
Tak for det :-) Har du fået købt en sofa til hunden? Dbh Ronni |
Hej Ronni Hvis jeg dog bare havde hund......Måske til en af ungerne. Thomas |
Ja, da!! Det vil nok give nogle point hos kammeraterne... (og deres kæledyr) :-D |
Jeg vil da gerne prøve. Har sendt jer en mail. |
mvh Bent
Bestemt en fin klikprocent, men har i noget tal for om det har givet noget salg hos annoncøren? |
Jeg regner ikke med at besøge den hver dag, men ind i mellem - når jeg lige husker det. |
www.nfdesign.dk
Tak skal i have :-) Salget ved vi intet om endnu - men venter med spænding. Vi forventer ikke meget her i starten - men forventningerne og ambitionerne, for den nærmeste fremtid, er store. Vi håber da også, at mange vil gøre det til en daglig ting at kigge forbi - måske var der noget man ikke kunne sige nej til. Dbh Ronni |
Dette hænger jo bl.a. sammen med, at vi ikke har én defineret målgruppe, og derfor skal have mange besøgende, før et "Dagens Kup" rent faktisk bliver købt af mange. Omvendt er vores click-rate i gennemsnit på 21 %, og derfor er selve kommunikationsformen og mediet tilsyneladende funktionel og ganske effektiv. Og så komme meReklames "go-cards" jo på gaden i morgen, så vi håber og tror på aben - har I husket at sende den videre? Vi har skudt projektet stille i gang, men mærker allerede nu en stadig større tro på konceptet - og håber på god presse her i marts. Mvh. René |
Bliver spændende at følge jeres koncept. |
Med hensyn til målgruppen stiler vi efter at få de travle og normalt ikke tilbudstjekkende i tale. Hvis vi når dem og den købestærke "high-end-user", så vil tilbudsjægere og andre onlinesurfere stille og roligt følge efter. Overordnet er det dog en massiv og blandet brugertilstrømning, der er målet, idet vores produkter jo er meget forskellige fra dag til dag. Det bliver som tidligere nævnt via skæve PR-titag og pressepleje, idet vi har det lidt svært med kvaliteten af brugere som kommer fra diverse affiliateprogrammer. Den dag vi har flere midler til markedsføring, så vil vi naturligvis rette vores kampagner mod det ovennævnte og annoncørtiltrækkende segment, men indtil da skal vi uden deciderede målgrupper blot ramme så mange som muligt. Mvh. René |