Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Kup er i luften - vi jubler oh lyt!

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Tak for det :-)

Har du fået købt en sofa til hunden?

Dbh
Ronni

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ronni

Hvis jeg dog bare havde hund......Måske til en af ungerne.

Thomas

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, da!!
Det vil nok give nogle point hos kammeraterne... (og deres kæledyr) :-D

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil da gerne prøve. Har sendt jer en mail.

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestemt en fin klikprocent, men har i noget tal for om det har givet noget salg hos annoncøren?

Derudover er en stor del nok også fra amino, jeg var da ihvertfald inde og kigge og klikke for lige at se jeres nye side an, selvom jeg ikke forventer jeg kommer forbi hver dag eller ofte.

Men held og lykke med siden i fremtiden.


Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med siden :)

Jeg regner ikke med at besøge den hver dag, men ind i mellem - når jeg lige husker det.

www.nfdesign.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal i have :-)

Salget ved vi intet om endnu - men venter med spænding.
Vi forventer ikke meget her i starten - men forventningerne og ambitionerne, for den nærmeste fremtid, er store.

Vi håber da også, at mange vil gøre det til en daglig ting at kigge forbi - måske var der noget man ikke kunne sige nej til.

Dbh Ronni
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi siger til alle vores "gratis-annoncører", at de ikke skal forvente ret meget salg på de annoncerede produkter her i starten, men derimod blot se det som en mulighed for gratis eksponering og besøgende i butikken.

Dette hænger jo bl.a. sammen med, at vi ikke har én defineret målgruppe, og derfor skal have mange besøgende, før et "Dagens Kup" rent faktisk bliver købt af mange. Omvendt er vores click-rate i gennemsnit på 21 %, og derfor er selve kommunikationsformen og mediet tilsyneladende funktionel og ganske effektiv.

Og så komme meReklames "go-cards" jo på gaden i morgen, så vi håber og tror på aben - har I husket at sende den videre?

Vi har skudt projektet stille i gang, men mærker allerede nu en stadig større tro på konceptet - og håber på god presse her i marts.

Mvh.
René
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad bruger i til at måle jeres trafik med? Du skriver også i ikke har en defineret målgruppe endnu, hvordan har i tænkt jer at fastsætte den?

Bliver spændende at følge jeres koncept.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi får tal fra to forskellige, men da det er Ronni, som står for bl.a. det tekniske og supporten, så bliver jeg dig svar skyldig lige nu - men han poster lige navnene, når han er online igen;-)

Med hensyn til målgruppen stiler vi efter at få de travle og normalt ikke tilbudstjekkende i tale. Hvis vi når dem og den købestærke "high-end-user", så vil tilbudsjægere og andre onlinesurfere stille og roligt følge efter. Overordnet er det dog en massiv og blandet brugertilstrømning, der er målet, idet vores produkter jo er meget forskellige fra dag til dag.

Det bliver som tidligere nævnt via skæve PR-titag og pressepleje, idet vi har det lidt svært med kvaliteten af brugere som kommer fra diverse affiliateprogrammer. Den dag vi har flere midler til markedsføring, så vil vi naturligvis rette vores kampagner mod det ovennævnte og annoncørtiltrækkende segment, men indtil da skal vi uden deciderede målgrupper blot ramme så mange som muligt.

Mvh.
René



Side 2 ud af 5 (48 indlæg)