Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Kup er i luften - vi jubler oh lyt!

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skete det endelig - og med en amino som 1. annoncør bliver det jo ikke bedre

Vi håber, at I alle vil kigge forbi Dagens Kup en gang i mellem... hver dag eller hele tiden... og så igen!

Tilbudene tegner til at blive vidt forskellige fra dag til dag; faktisk rigtig, rigtig meget forskellige.

Så spred rygtet og lad jer inspirere og underholde fra sans og samling.

Annoncering er gratis indtil den 15/4 2007, så kontakt endelig René for nærmere oplysninger.

Med venlig hilsen

Dagens Kup I/S
Ronni & René (og nej, det er hverken et boyband eller to undslupne straffefanger;-)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med det :)

 

Har i overvejet at lave et RSS feed? Jeg kommer ihvertfald ikke ind på den side hver dag og kigger tilbud, men hvis de var i min FeedDemon, så kiggede jeg nok ind en gang imellem, især da man så har mulighed for at sætte watch på ord (f.eks. på bærbar, køkkenkniv eller hvad man nu særligt holder øje med).

 

 

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for såvel tillykke som råd, Joachim...

Vi har simpelthen ikke nået at få det gjort endnu, men du har helt ret - vi skal have et RSS-feed.

Ved du - eller nogen af jer andre - hvordan vi hurtigst muligt får sådan en service på benene?

På forhånd tak

René



Fra birkerød
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
RSS feed: Jeres site er vist hjemmekodet, ikk? I burde vel bare lave et RSS link ( fx www.dagenskup.dk/rss.xml) og så lade det "dokument" overholde RSS formatet. Så vidt jeg kan se er det kun forsiden der ændrer sig fra dag til dag, så I skal jo bare sikre Jer at I dagligt opdaterer RSS-dokument med relevant information, dvs info om dagens kup.

Hov, jeg ser nu at I styrer dagens kup vha noget banner værktøj ... hmm, så er det vel egentligt Jeres banner-værktøj der skal RSS''es ?!? ... hmmm, tja, øhh,

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Stort tillykke :-)

Som potettiel annoncør ville det være betryggende hvis du havde en af disse her små hitcounters på siden som fortæller hvor mange besøgende der har været den sidste uge/måned etc.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er nogle gode kommentarer I kommer med:

Vi er ved at tjekke op på feeds-og blogmuligheder lige nu, og triptælleren har vi også haft i tankerne - men ved ikke, om vi vælger at bruge den.

Lige nu er det jo gratis for annoncøren, og når besøgstallene vokser noget mere, så skal vi offentligt ud med tallene...
Måske vi følger dit råd... hmm - tænke tænke;-)

I mellemtiden skal vi da have nogle af dine lækre produkter sat sammen til et "Kup", Jesper!?

René

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes absolut ikke I skal sætte en hitcounter på. Det vil få det til at virke amatøragtigt for en professionel annoncør. Det der tæller er enten at I kan dokumentere resultater eller at I benytter et verificeret målingssystem som Gallup eller dukker op i paneler som Nielsen/NetRating.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var netop også mit eget indtryk, Mikkel. I særdeleshed her i starten hvor der jo kun står nogle få antal tusinde.

Tak for det - vi holder fast ved det nuværende, og når vi har besøgstallenene, og der skal betaling pr. visning og/eller click - så skal vi have Gallup eller en af de andre respekterede til at levere optællingen.

René

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Førstedagen på DagensKup.dk

I går opsøgte, og så, 718 mennesker vores første annonce, hvilket genererede 164 klik. En klikprocent på 22,84%.

Når nu en særdeles aktiv del af Danmarks befolkning fravalgte en dag foran computeren, og i stedet tilbragte den, og aftenen i Københavns gader... nærstuderende brostenene, så klarede vi da lanceringen meget godt :-)

DagensKup.dk stod i går som "Dagens link" i 24-timer, hvilket var vores første PR-omtale.

Vores markedsføring af Dagens Kup skal løbende intensiveres de næste par måneder, så hvis du allerede nu vil linke til os eller har en god idé til, hvordan vi kommer endnu hurtigere ud over tilbudsstepperne – så giv os et praj.
 
De bedste hilsner

Ronni


Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ronni og Dagens Kup

 

Tillykke starten, det lyder som i er lagt godt fra start.

 

Mvh.

 

Thomas Bonde

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)