Har i overvejet at lave et RSS feed? Jeg kommer ihvertfald ikke ind på den side hver dag og kigger tilbud, men hvis de var i min FeedDemon, så kiggede jeg nok ind en gang imellem, især da man så har mulighed for at sætte watch på ord (f.eks. på bærbar, køkkenkniv eller hvad man nu særligt holder øje med).
RSS feed: Jeres site er vist hjemmekodet, ikk? I burde vel bare lave et RSS link ( fx www.dagenskup.dk/rss.xml) og så lade det "dokument" overholde RSS formatet. Så vidt jeg kan se er det kun forsiden der ændrer sig fra dag til dag, så I skal jo bare sikre Jer at I dagligt opdaterer RSS-dokument med relevant information, dvs info om dagens kup.
Hov, jeg ser nu at I styrer dagens kup vha noget banner værktøj ... hmm, så er det vel egentligt Jeres banner-værktøj der skal RSS''es ?!? ... hmmm, tja, øhh,
Som potettiel annoncør ville det være betryggende hvis du havde en af disse her små hitcounters på siden som fortæller hvor mange besøgende der har været den sidste uge/måned etc.
Vi er ved at tjekke op på feeds-og blogmuligheder lige nu, og triptælleren har vi også haft i tankerne - men ved ikke, om vi vælger at bruge den.
Lige nu er det jo gratis for annoncøren, og når besøgstallene vokser noget mere, så skal vi offentligt ud med tallene... Måske vi følger dit råd... hmm - tænke tænke;-)
I mellemtiden skal vi da have nogle af dine lækre produkter sat sammen til et "Kup", Jesper!?
Jeg synes absolut ikke I skal sætte en hitcounter på. Det vil få det til at virke amatøragtigt for en professionel annoncør. Det der tæller er enten at I kan dokumentere resultater eller at I benytter et verificeret målingssystem som Gallup eller dukker op i paneler som Nielsen/NetRating.
Det var netop også mit eget indtryk, Mikkel. I særdeleshed her i starten hvor der jo kun står nogle få antal tusinde.
Tak for det - vi holder fast ved det nuværende, og når vi har besøgstallenene, og der skal betaling pr. visning og/eller click - så skal vi have Gallup eller en af de andre respekterede til at levere optællingen.
I går opsøgte, og så, 718 mennesker vores første annonce, hvilket genererede 164 klik. En klikprocent på 22,84%.
Når nu en særdeles aktiv del af Danmarks befolkning fravalgte en dag foran computeren, og i stedet tilbragte den, og aftenen i Københavns gader... nærstuderende brostenene, så klarede vi da lanceringen meget godt :-)
DagensKup.dk stod i går som "Dagens link" i 24-timer, hvilket var vores første PR-omtale.
Vores markedsføring af Dagens Kup skal løbende intensiveres de næste par måneder, så hvis du allerede nu vil linke til os eller har en god idé til, hvordan vi kommer endnu hurtigere ud over tilbudsstepperne – så giv os et praj.