Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online-id 2.0 Hvad syntes du?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amigos :)

Jeg har de sidste 3 uger arbejdet på en modernisering af min virksomhed: online-id

Der er stadig et par ting der skal rettes lidt, men jeg ville gerne hører om i syntes selve budskabet er enkelt nok?

Hvis i har forslag eller ændringer så lytter jeg meget gerne :)

God aften, til alle :)

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildt flot design.. Hvem har designet det? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg holder med Silas, vildt flot design. Siden og navigationen er meget overskuelig, og dit budskab klart, nemt forståeligt og præcist.

Jeg ville gerne komme med konstruktiv kritik, men kan faktisk (ud fra de 5-10 min. jeg lige brugte på at kigge den igennem i hvert fald), ikke umiddelbart finde noget at sætte en finger på.

Rigtig godt arbejde og tillykke med den flotte side.

~ Amaris

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Super fed og overskuelig side... Kan ikke komme med nogen negativ kritik  :-)

funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj.

Det er småting, men ved nærmere eftersyn er der lige et par små stave-/slåfejl, som eksempelvis i afsnittet her:

 

Bag online-id er grundlæggeren Nicolaj B. Müllertz, som grundlagde ideen til online-id.dk i sommeren 2009.

Online-id er bygget efter en model der skal løne (går ud fra at du mener "lønne") vores freelance ansatte, som vi arbejder sammen med, alt efter hvilket (hvilke) opgaver vi tager ind i huset. Vi har et bredt udvalg af samarbejdspartner (hvis det er et bredt udvalg, mangler der et "e" i enden, ellers har I kun én) indenfor Journalistik, Branding, online marketing, tekstforfatning og seo. Online-id sidder og trækker i snorene og får maskinen til at kører (her skal bare stå køre) og sørger for nye opgaver til vores partnere!

2011 bliver året hvor online-id udvikler sig mest, og finder sin plads i markedet!

med (start sætning med stort) 2 år på bagen er online-id ved at være modnet, og begynder så småt at blive et stærkere og stærkere navn. Det er dog ikke noget vi tager alt for højtideligt, da vi tror på inovation (innovation, og du kunne med fordel skrive "at" foran innovation) er nøglen til succes. Det vil altså sige at vi hele tiden skal fålge (følge) med tiden og arbejde aktivt for hele tiden at blive til en bedre virksomhed og arbejdsplads!

 

Det er som sagt småting, men ville blot give et endnu mere professionelt indtryk af siden, hvis du lige fik rettet det til. Har desværre ikke voldsomt meget tid lige i skrivende stund, så de andre sider har jeg ikke været igennem, kun ovenstående.

~ Amaris

 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Silas, Jeg sender dig en PM :) 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj,

Jeg kiggede faktisk forbi din hjemmeside tidligere idag da jeg læste din aprilsnar.

Jeg fik et rigtig godt indtryk af dit firma og dit design udstråler troværdighed og en professionelt virksomhed.

Det er dejlig nemt, at navigere rundt på siden og farverne er lige i øjet - utrolig behageligt, at læse de forskellige tekster.

Og så bliver jeg nødt til, at komplimentere dit billede, utrolig dygtig fotograf, der har været på spil der, de matcher designet helt perfekt.

Jeg kan ikke finde noget, at sætte end finger på. Det eneste skulle være at læse korrektur på teksterne, jeg fandt et par små tastefejl hist og her, men det kan man jo altid :-)

Rigtig flot arbejde, held og lykke og så er jeg sikker på at du nok skal få udviklet et stærkt og troværdigt brand!

Dbh
Mark Andreasen 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amaris, super mange tak for din flotte kommentar :)

Jeg ved godt der er en del stavefejl rundt omkring på siden da jeg nok ikke ligefrem er den bedste til alt det der.. Men har heldigvis en til at gå siden 100% igennem her i starten af næste uge for stavefejl osv..

Jeg er rigtig glad for at budskabet er simpelt, og at det fanger.. :) 

Jeg skal nok få rettet op på alle de stavefejl der er rundt omkring, uden tvivl.. 

Om ikke andet så tusind tak for din kommentar og tid.. 

Ha en rigtig god aften :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:
Jeg ved godt der er en del stavefejl rundt omkring på siden da jeg nok ikke ligefrem er den bedste til alt det der..

Det ville da også være en forfærdeligt kedelig verden, hvis vi alle var lige gode til det hele =)

Nicolaj B. Müllertz:
Om ikke andet så tusind tak for din kommentar og tid.. 

Det var da det mindste, og som sagt, alle de bedste ønsker for dig og din nye side. Det er oprigtig talt en af de fedeste og flotteste jeg længe har set.

~ Amaris

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark, 

Tusind tak for en flot kommentar :D - Og fedt du var inde og kigge efter jeg havde lavet mit lille stunt med min Aprilsnar ;) hehe..

Jeg er rigtig glad for at du syntes at siden er troværdig, det er helt klart også  det jeg har arbejdet mest hen mod.. :)

Alt det med stavefejlene, det er noget jeg har en løsning på.. Tusind mange tak fordi du ville kigge lidt på det..

Rigtig god aften,

Nicolaj

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)