Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open Source Webshop med regnskabsautomatisering, hvordan?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere haft en tråd om valg af webshop til mange vareno. og forhåbenligt mange ordrer ugentligt.

Prestashop og Magento er nok der slaget står, Men!

Hvordan kan jeg bedst lettest lave en automatiseret Ordre > Regnskabssystem

Ved der findes en add-on fra Presta til e-conomic, hvis ens host understøtter SOAP

Hvad med Magento og evt. OS Com.

Nogen forslag til automatisering af den slags?

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes også forskellige integration-moduler mellem E-conomic og Magento. Bl.a. fra ProContractors og Magentohotel.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tak for svar... det ligner meget det vi søger, ved du om der er nogen specielle hosting krav?

Har du nogen holdning til hvornår man begynder med den slags automatisering? Tænker ved antal ordrer eller noget i den stil?

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Tak for linket, ar lige kigget lidt, skal vist til at tage en strategisk beslutning mellem Prestashop og Magento for at komme videre...

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg er stor fan af Magento.

Du kan se nærmere på Magentos feature list her: http://www.magentocommerce.com/product/features

Hvis du har lyst til at prøve en demo af Magentos backend, skal du bare sige til :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig er du det Wink og langt hen ad vejen tror jeg også nok jeg kan overvinde den stejle indlæringskurve der er... og så står jeg også stærkere på lang sigt tror jeg...

Har som sagt lidt forbehold om det er for tungt i starten, jeg skal jo have den langhårede model derhjemme med på alle noder....Geeked

Kunne selv godt se en ide i at prøve det af først og når der så kommer mere run på så få det gennemarbejdet hos en af jer Magento gutter, når man ved om der er basis for mere.... men det er helt sikkert en imponerende feature liste.... ingen tvivl om det... vores udfordring er nok en masse vareno. = billeder.... grafik klarer den omtalte langhårede vist nok selv.... Stick out tongue

Hvornår ville du vælge Presta frem for Magento, jeg ser Presta som det lidt mere "lette" løsning på kort sigt...?

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
ExportInnovation:

ved du om der er nogen specielle hosting krav?




Du skal have ioncube installeret. Bemærk også, at der er forskel på de to intergrationsmoduler. Så vidt jeg ved, så er Magentohotels løsning kun énvejs.

Hvor mange ordrer der skal til, før køb af en intergrationsløsning er rentabel, kan jeg ikke svare på. Det afhænger også at andre faktorer, såsom om du selv er god til at bogføre, hvad en bogholder koster (hvis du ikke selv vil gøre det) osv.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento er lidt tungt at danse med lige i starten. Men når du har brugt lidt tid på at komme ind i systemet og dets struktur, åbnes der rigtig mange muligheder.

I min optik er Presta, som du også selv siger, en let løsning. Prestashop er super brugervenligt lige fra start af, samt et flot interface. 

Derudover er jeg ikke lige inde i om Presta bliver udviklet med samme hastighed som Magento. Det håber jeg en af Presta-fyrene kan fortælle mig ;-) Hvis du har interesse, kan du læse en oversættelse af en pressemeddelelse, hvor Magento fortæller lidt om udviklingen: http://magentobloggen.dk/magento-udvikler-af-verdens-hurtigst-voksende-ecommerce-platform/

Hvis det er super mange varenumre, kan du jo overveje at købe en semi-dedikeret Magentohosting hos Magentohotel: http://www.magentohotel.dk/magentohosting/dedicated/semi-dedicated-magentohosting - Det koster også lige lidt mere end et standard magento hotel.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Klasse!! kigger lige på de links....

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)