Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Uniq Partner søges - SEO

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Jeg mener dog stadig ikke at man skal handle med dem, men det er mere på baggrund af at de ikke vil ud med flere informationer før der er blevet skrevet under, det er dårlig stil efter min mening. Og viser også at der er et eller andet uldent i det her

Helt enig, der er nogen mistænkeligt når sådan en leverandør ikke spiller med helt åbne kort over deres metoder til at opnå gode resultater overfor en kommende kunde.

 

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hmm

Der er godt nok mange negative svar herinde på det nævnte firma , specielt uden nogle der har reele erfaringer med dem. Overskriften lyder jo - ERFARING MED UNIQ PARTENR OG IKKE DIN MENING OM ET ANDET FIRMA SOM IKKE UMIDDELBART ER REPRÆSENTERET PÅ AMINO -

Er det kun mig der finder mudderkastning uheldigt på et grundlag , hvor man vel indirekte fremhæver sig selv samtidig. Hvad nu hvis de rent faktisk bare sparkede røv og ikke ønskede at udlevere en køreplan til kunderne som kunne kopieres ?

Til OP, du skal vel gøre op med dig selv om investering vil give dig en positiv ROI udfra dine forventninger til en forside placering. Derefter ville jeg såfremt jeg stod i din situation bede om nogle referencer som allerede kørte med lignende pakke.

Slutteligt ville jeg få indskrevet i kontrakten at du kunne komme ud af den såfremt firmaet brugte metoder der ender ud med en skadelig effekt/pengene tilbage.

/jonathan

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ACOOLTOOL:
Er det kun mig der finder mudderkastning uheldigt på et grundlag , hvor man vel indirekte fremhæver sig selv samtidig. Hvad nu hvis de rent faktisk bare sparkede røv og ikke ønskede at udlevere en køreplan til kunderne som kunne kopieres ?

Ja, det måtte jo komme igen!

Når der advares mod metoder, som der er erfaring i markedet for går galt, så bliver vi jeg - og andre, skældt ud for at kaste med mudder og mele vores egen kage. Når der er så er nogle der blive snydt i branchen bliver jeg beskyldt for ikke at gøre noget for at forhindre det.

Det er altså ved at være en fuldkommen uholdbar situation. Det er for at sige det lige ud røv trættende, at skulle spille tid på det her pis i snart sagt hver eneste SEO-tråd på Amino!

Faktum er, at alle seriøse udbydere i SEO markedet - og det øvrige marketing-marked, for den sags skyld, sagtens kan forklare kunderne hvad det er de faktisk vil lave for dem - uden at give hele køreplanen væk. At købe noget uden ret præcist at vide hvad det er er håbløst amatøragtigt - og dem der gør det ender ofte med at købe katten i sækken.

For dem der endnu ikke selv har gjort denne erfaring er det derfor meget relevant at gentage advarslen. Mange nystartede iværksættere tænker ikke over, at det SELV er ansvarlige for konsekvenserne af de aftaler de indgår. Der er ikke i nær samme grad en "frobrugerbeskyttelse" de kan læne sig op ad.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ACOOLTOOL:
Hvad nu hvis de rent faktisk bare sparkede røv og ikke ønskede at udlevere en køreplan til kunderne som kunne kopieres ?
Det kan også godt være, men man behøver jo ikke fortælle ned i detaljer hvad det er man vil gøre, men kan fortælle hvilke områder man vil kigge på/gøre noget ved, uden rigtig at sige eksakt hvad man vil ændre tingene til.

Man skal selvfølgelig ikke fortælle hver en detalje så man på den måde giver kunden en guide/køreplan til hvordan de selv kan gøre noget ved det. Medmindre der er tale om det at lave en SEO rapport/SEO analyse, da det jo er det man gør med den slags. Men det at man fortæller hvor man vil gå hen gør jo at kunden, i det her tilfælde trådstarter er så meget bedre stillet og kan undersøge hvad de enkelte ting nu er og på det grundlag kan beslutte om det er noget man vil skrive under på.

ACOOLTOOL:
Slutteligt ville jeg få indskrevet i kontrakten at du kunne komme ud af den såfremt firmaet brugte metoder der ender ud med en skadelig effekt/pengene tilbage.
Det nytter egentlig ikke så meget med pengene tilbage hvis skaden er sket. Man kan risikerer at oprydningsarbejdet efterfølgende er betydeligt dyrere end det man til en start gav for at få lavet rodet, og derfor er pengene tilbage langt fra nok.

Det er også derfor det er vigtigt for en kunde at vide eksakt hvilken vej man vil gå, om man fx benytter sig at Black Hat SEO metoder, eller om man udelukkende bruger White Hat SEO. Det er selvfølgelig individuelt hvad man fortolker som Black Hat SEO og White Hat SEO, og derfor er det også vigtigt at vide hvilke metoder SEO virksomheden har tænkt sig at benytte, så man derfra kan finde ud af om de metoder der vil blive brugt nu også er noget man som virksomhed gerne vil gå ind i eller ikke. Især når man binder sig for 24 måneder.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Når der advares mod metoder, som der er erfaring i markedet for går galt, så bliver vi jeg - og andre, skældt ud for at kaste med mudder og mele vores egen kage. Når der er så er nogle der blive snydt i branchen bliver jeg beskyldt for ikke at gøre noget for at forhindre det.

Det er altså ved at være en fuldkommen uholdbar situation. Det er for at sige det lige ud røv trættende, at skulle spille tid på det her pis i snart sagt hver eneste SEO-tråd på Amino!

Du kunne skrive teksten til en txt fil på dit skrivebord og paste den så ind hver gang det er nødvendigt. Så spilder du ikke så meget tid på at skrive det samme igen og igen og igen.

At det skal gøres er eet eller andet sted vores pligt.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Faktum er, at alle seriøse udbydere i SEO markedet - og det øvrige marketing-marked, for den sags skyld, sagtens kan forklare kunderne hvad det er de faktisk vil lave for dem - uden at give hele køreplanen væk. At købe noget uden ret præcist at vide hvad det er er håbløst amatøragtigt - og dem der gør det ender ofte med at købe katten i sækken.

 

Se det er jo et svar man kan forholde sig til og tage egne forholdsregler udfra.

"

Det er altså ved at være en fuldkommen uholdbar situation. Det er for at sige det lige ud røv trættende, at skulle spille tid på det her pis i snart sagt hver eneste SEO-tråd på Amino!"

De linier kan jeg ikke tage så super alvorligt , du bestemmer jo heldigvis selv hvor du vil lægge din egen tid og selvpromovering .

 

& misforstå mig ikke, er selv fan og følger dine ting Wink

/jonathan

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nazer Mehrali:
Du kan også læse mit blogindlæg omkring valg af SEO partner. 

Det er en gammel tråd fra 2011 du svarer på ?. Mon ikke de har fundet en løsning 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)