Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Uniq Partner søges - SEO

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er intet problem at få dig på side 1 - det der trigger min alarm er HVORDAN de vil gøre det. Er det ved hjælp af cloaking/skyggesider/linkspam/blogspam eller andre metoder?

 

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at få en forklaring på hvordan, men ikke med meget held, det eneste svar var, at deres afdeling ville kontakte mig, når kontrakten var underskrevet...

Der var noget med noget hmtl ændringer - bla en adresselinie, som min bror allerede har ændret for mig. Resten ville de ikke helt ud med, andet end de skulle have fuld adgang til webshoppen.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

MissX:
Det jeg har at miste er 4200+moms pr. måned i 24 måneder - som minimum... Ialt 126.000 kr. Hvilket selvfølgelig også er en slags penge....

 

Havde jeg 126.000,- jeg ville smide efter SEO arbejde, havde jeg helt klart kontaktet smidt penge efter Rosenstand,  Frank Hellerup Madsen, eller Demib, de ville kunne gøre en hel del arbejde for 126.000,- uden brug af skygge / suppleringssider.

Jeg ville finde ud af hvad du får for disse penge, og hvor stor konkurrence er på de søgeord, får du indgår nogen som helst aftale med dem.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MissX:

Jeg har prøvet at få en forklaring på hvordan, men ikke med meget held, det eneste svar var, at deres afdeling ville kontakte mig, når kontrakten var underskrevet...

Der var noget med noget hmtl ændringer - bla en adresselinie, som min bror allerede har ændret for mig. Resten ville de ikke helt ud med, andet end de skulle have fuld adgang til webshoppen.

 

Ok, ja så lad endelig være med at underskrive den kontrakt :) en virksomhed der siger sådan er ikke værd at handle med efter min mening.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

MissX:

Jeg har prøvet at få en forklaring på hvordan, men ikke med meget held, det eneste svar var, at deres afdeling ville kontakte mig, når kontrakten var underskrevet...

Der var noget med noget hmtl ændringer - bla en adresselinie, som min bror allerede har ændret for mig. Resten ville de ikke helt ud med, andet end de skulle have fuld adgang til webshoppen.

 

Hvis det nu var en ny bogholder, regnskabsansvarlig eller revisor du var på udkig efter, og hans svar var i samme stil som ovenstående, ville du så overlade ham nøglen til pengeskabet og fuldmagt til bankkontoen?

Jeg kan absolut ikke anbefale, at du overlader hovednøglen til dit website - særligt hvis det er noget du skal leve af, uden at vide helt præcist hvad dem som får nøglen har tænkt sig at lave, hvordan og hvilke konsekvenser det kan have (i forhold til SEO, juridisk, salgsmæssigt osv).  For det er DIG der står tilbage med lorten, hvis det går galt. Som selvstændig er det DIT ansvar hvad der sker på og med dit website. Det ansvar bør du tage meget alvorligt.

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun tilslutte mig - du skal være meget varsom med at binde dig så lang tid frem og undlade at lave en aftale, hvis de ikke vil ud med hvordan de vil opnå placeringerne.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

MissX:

Den bindende del af det er så, at man binder sig 24 måneder - fra man ligger på side 1. Ryger du ud af side 1, tæller de 24 måneder ikke nedad igen, før man ligger på side 1 igen - Jeg kan ikke helt gennemskue den.

De påstår at deres interesse er at få deres kunder mellem de 3 første søgeresultater.

Det jeg har at miste er 4200+moms pr. måned i 24 måneder - som minimum... Ialt 126.000 kr. Hvilket selvfølgelig også er en slags penge....

Men det lader ikke til at firmaet er så kendt endda, for jeg har søgt på google efter deres navn, og uden resultater på erfaringer...

I alt 126.000 er mange penge at betale en virksomhed for at fremstille deres egen hjemmeside(r), der ranker på dine søgeord og som de bruger til at sende link juicen til din nærmeste konkurrent den dag du ikke betaler mere.

Det er senest samme dag Google opdager, at du havde betalt for placeringen og blacklister dig.

0 kr. ville være for meget for denne "service".

Venlig hilsen,

Christian 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:
alt 126.000 er mange penge at betale en virksomhed for at fremstille deres egen hjemmeside(r), der ranker på dine søgeord og som de bruger til at sende link juicen til din nærmeste konkurrent den dag du ikke betaler mere
Ved du at de fremstiller deres egen hjemmeside eller er det noget du tror fordi nogen har nævnt at det er en af de dårlige metoder? Jeg kan nemlig ikke se nævnt nogen steder at det er den metode de benytter?

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Christian iMARKETING:
alt 126.000 er mange penge at betale en virksomhed for at fremstille deres egen hjemmeside(r), der ranker på dine søgeord og som de bruger til at sende link juicen til din nærmeste konkurrent den dag du ikke betaler mere
Ved du at de fremstiller deres egen hjemmeside eller er det noget du tror fordi nogen har nævnt at det er en af de dårlige metoder? Jeg kan nemlig ikke se nævnt nogen steder at det er den metode de benytter?

MVH Kim



Svaret er her:

MissX:

Jeg har prøvet at få en forklaring på hvordan, men ikke med meget held, det eneste svar var, at deres afdeling ville kontakte mig, når kontrakten var underskrevet...

Der var noget med noget hmtl ændringer - bla en adresselinie, som min bror allerede har ændret for mig. Resten ville de ikke helt ud med, andet end de skulle have fuld adgang til webshoppen.

 

Det er bare at lægge 2 og 2 sammen.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:
Det er bare at lægge 2 og 2 sammen.
Ahh, det er nu mere at drage til konklusioner på et meget svagt grundlag. Man kan selvfølgelig frygte at det er den metode sammen med andre dårlige metoder (en ny MediaDirect), men jeg mener stadig ikke at man ud fra de få informationer kan komme til den konklusion.

Jeg mener dog stadig ikke at man skal handle med dem, men det er mere på baggrund af at de ikke vil ud med flere informationer før der er blevet skrevet under, det er dårlig stil efter min mening. Og viser også at der er et eller andet uldent i det her, men hvad det er ved ingen af os jo, medmindre vi har prøvet dem eller hørt om dem, på anden måde.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)