Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Uniq Partner søges - SEO

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet kontaktet ufatteligt mange gange af dette firma, Uniq Partner, som vil garantere mig en plads på side 1 på Google.dk - Endda uden betaling før jeg ligger på side 1....

Og så er det jo jeg tænker - Ideen er jo god nok - Jeg betaler ikke en krone, før de har fået mig på side 1 ( ligger pt. på side 4 - er dog rykket fra side 7 på 2 mdr. ) - MEN!!!
Der må være en bagtanke....

Prisen er ca. 4200 + moms pr. mdr. når jeg ligger på side 1 med 2 søgeord.
Det er sådan ca. det samme som jeg bruger på mine google adwords... Ryger man på side 2, er der ingen betaling før man igen ligger på side 1.

Er der nogen der har erfaringer med dette firma eller kan komme med gode råd om det er værd at tage imod, eller bare penge lige ud i luften?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MissX:
... Jeg er blevet kontaktet ufatteligt mange gange af dette firma, Uniq Partner, som vil garantere mig en plads på side 1 på Google.dk - Endda uden betaling før jeg ligger på side 1.... ...

Allerede her får jeg galloperende tinitus af alle de alarmklokker, der ringer - næsten som, hvis jeg havde fået tilsendt et nigeriabrev.

Jeg ville ikke hoppe på den alene af den årsag, at de "garanterer" en nr. 1-placering på Google - der findes kun få garantier, når det kommer til SEO og Google, men en nr. 1-placering er helt sikkert ikke noget, nogen kan garantere.

... I hvert fald ikke med mindre, der er tale om en nr. 1-placering på værdiløse søgeord (eksempelvis "dythjdxgh") med 0 søgninger pr. måned.

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine søgeord skulle så være 2 af de væsentligste ord min webshop omhandler, de 2 søgeord jeg i forvejen har flest søgninger på.

Men igen tænker jeg - Ingen betaling ved ikke at ligge på side 1. -Hvor er deres garanti så for at få mig til at betale hvis de ikke får mig på side 1?
Tro mig, deres kontrakt er nærlæst ned til mindste detalje...

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

MissX:
... Jeg er blevet kontaktet ufatteligt mange gange af dette firma, Uniq Partner, som vil garantere mig en plads på side 1 på Google.dk - Endda uden betaling før jeg ligger på side 1.... ...

Allerede her får jeg galloperende tinitus af alle de alarmklokker, der ringer - næsten som, hvis jeg havde fået tilsendt et nigeriabrev.

Jeg ville ikke hoppe på den alene af den årsag, at de "garanterer" en nr. 1-placering på Google - der findes kun få garantier, når det kommer til SEO og Google, men en nr. 1-placering er helt sikkert ikke noget, nogen kan garantere.

... I hvert fald ikke med mindre, der er tale om en nr. 1-placering på værdiløse søgeord (eksempelvis "dythjdxgh") med 0 søgninger pr. måned.

Bare fordi er det er et "No cure, no pay" tilbud, er det ikke ens betydet med at det er fup og fidus.

Jeg kan se at Uniq Partner ligger på side 2 på søgemaskineoptimering, hvor der er ekstrem stor konkurrence. Så SEO kan de godt finde ud af.

Jeg kan ikke se hvad du har miste?

Mvh. Christopher

 

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Allerede her får jeg galloperende tinitus af alle de alarmklokker, der ringer - næsten som, hvis jeg havde fået tilsendt et nigeriabrev.

Jeg ville ikke hoppe på den alene af den årsag, at de "garanterer" en nr. 1-placering på Google - der findes kun få garantier, når det kommer til SEO og Google, men en nr. 1-placering er helt sikkert ikke noget, nogen kan garantere.

De lover nu ikke en nr 1 placering men en placering på side 1. Men princippet er nogen lunde det samme, dog en smule nemmere end nr 1 placering.

Det der kunne være interessant var at høre hvilke 2 søgeord og hvilken hjemmeside, for det kommer lidt an på hvilke ord der er tale om hvor svært eller nemt det vil være for dem. Yderligere hør dem også om hvilke metoder de vil bruge til at få dig på side 1, først og fremmest fordi jeg tit har set metoder som i sidste ende kan skade kunden.

Jeg har umiddelbart ikke nogen alarmklokker der ringer, i hvert fald ikke før jeg har hørt lidt flere detaljer om det de lover og hvordan de vil opnå det.

Man skal jo lige høre lidt mere om det før man kan komme med en konklusion der hedder "De er snydere, skynd dig væk". Du skal selvfølgelig ikke hoppe på den bare sådan med det samme, få de informationer, og del dem eventuelt med nogen andre som har erfaring med søgemaskineoptimering. og få lidt feedback.

Du kan også høre andre hvad de ville have for det samme, eller måske noget bedre.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:

Jeg kan se at Uniq Partner ligger på side 2 på søgemaskineoptimering, hvor der er ekstrem stor konkurrence. Så SEO kan de godt finde ud af.

Hos mig ligger de side 6....

hilsen

Peter Lauge
Rigtig Kaffe 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 MissX: Prøv at læse denne Amino-tråd om et andet firma, der benytter lignende tilbud: Pas på tilbud om søgemaskineoptimering

Christopher: MissX har det at miste, at hun f.eks. risikerer at blive stavnsbundet til det firma, hvis hun vil bevare sine resultater i søgemaskinerne (det har før været omtalt bl.a. her på Amino). Det er lidt af en risiko vil jeg mene.

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heller ikke tilhænger af den lidt negative kommentar, uden at man kender sagen i større detaljer. Jeg kender intet til firmaet, men så vidt jeg kan læse har de kun "garanteret" en side 1 placering og ikke en nr. 1 placering - der er en stor forskel.

Det jeg ville være opmærksom på er bindingen i aftalen, for den kan gøre det dyrt for dig i sidste ende. Ligesom du skal være opmærksom på hvordan placeringen måles, så I klart har aftalt det.

Jeg synes ikke du skal gå ind I det med en negativ attitude, men med en sund skepsis og tage dine forholdsregler.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
... De lover nu ikke en nr 1 placering men en placering på side 1. Men princippet er nogen lunde det samme, dog en smule nemmere end nr 1 placering. ...

Ja... det har du fuldstændig ret i - jeg læste det som nr- 1-placering, men der står godt nok side 1-placering. My bad.

Det må være det nigeria-brev, jeg modtog tidligere i dag, der har gjort mig lidt "edgy"... Big Smile

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bindende del af det er så, at man binder sig 24 måneder - fra man ligger på side 1. Ryger du ud af side 1, tæller de 24 måneder ikke nedad igen, før man ligger på side 1 igen - Jeg kan ikke helt gennemskue den.


De påstår at deres interesse er at få deres kunder mellem de 3 første søgeresultater.

Det jeg har at miste er 4200+moms pr. måned i 24 måneder - som minimum... Ialt 126.000 kr. Hvilket selvfølgelig også er en slags penge....

Men det lader ikke til at firmaet er så kendt endda, for jeg har søgt på google efter deres navn, og uden resultater på erfaringer...

 

 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)