Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når duplicate content gør nas

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:
Folk har ret til egne meninger og holdninger, og det skal der være plads til i en debat

Helt enig, og kender også Martin´s holdning på det punkt.

Men kan slet ikke forstå man har ladet denne tråd udvikle sig i denne grad, den bruger har jo på ingen måde tilføjet tråden noget som helst, og har fra 1.post kun haft hensigt at ændre tonen i hele tråden, at han så yderligere går så langt som at svine nogle af forum´s mest velansete brugere til uden tiltag fatter jeg altså ikke.

Det er farligt at lade sådan en "troll" fortsætte, og kan hurtigt koste en nogle af de mest seriøse brugere her på forummet, jeg ville genoverveje at lade den bruger fortsætte sin stil herinde, da jeg ikke mener han har noget som helst positivt at tilføje forummet.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

jeg ville genoverveje at lade den bruger fortsætte sin stil herinde, da jeg ikke mener han har noget som helst positivt at tilføje forummet.

Jeg lader heller ikke brugeren forsætte den stil, ved ikke hvor du har den opfattelse fra. Jeg har taget den med ham.

Og så vil jeg gerne opfordrer jer til at holde jer til det oprindelige emne i denne tråd.

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg snakker om det antal af indlægs har har lavet, efter min mening burde han været advaret før tråden røg derud hvor den er landet.

Ved godt du har forklaret ham over PM at han har trådt over stregen nu, og skal nedtone sig lidt.

Du har ret, back to topic.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Jeg snakker om det antal af indlægs har har lavet, efter min mening burde han været advaret før tråden røg derud hvor den er landet.

Vi kan ikke sidde her i døgndrift, men jeg forstår frustrationen, og ja, back to topic.

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

så er det vist med at være blandt dem der kommer først når butikkerne åbner imorgen. For med denne omtale, bliver der da udsolgt af andelår i løbet af  Notime...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære venner

Er lige kommet tilbage fra en afslappende dag med min søn, hvor vi har cyklet, skudt en raket af, spist is og det der var hyggeligere.

Det her er en af de sværere sager og det er derfor vores kære moderatorer har haft svært ved at vurdere den, men jeg syntes faktisk Rune har gjort et forbilledligt arbejde.

Vi har lavet nogle super firkantede regler, for at alle 80.000 debattører kan forstå dem og det betyder at man ikke må svine en navngiven person, eller virksomhed til.
I den forrige sag vi havde, syntes jeg rent subjektivt at det var fint at den blev hængt ud, men regler er regler og siger jeg "skidt med det" her, så skal jeg forklare mig 1.000 gange over de næste år, for ikke at snakke om vores stakkels moderatorer, der ville få det endnu sværere.

I dette tilfælde er ingen person blevet svinet, "blot" en branche og det går jo som sådan ikke ud over nogen specifikt. Men personen har haft en utroligt nedladende måde at fremføre sine argumenter på og er derfor blevet irettesat. Jeg har set flere provokerende indlæg fra ham og et pip til, så er det ud og længere er den ikke. Jeg håber også at det er det Rune har kommunikeret, ellers er det hermed gjort.

Jeg kunne såmænd godt slette nogle fraser og småting i det han har skrevet, men vi er alle voksne mennesker og lad os nu lade være med at være smållige, det ved jeg også i ikke er. Men jeg forstår godt at i i kampens hede bliver skide sure.

Dertil vil det lukke op for en ny storm af anmeldelser af dette og hint, fordi "Hvis en person får slettet indlæg fordi han har svinet en branche til, så....". God damn jeg bliver træt ved tanken.

Så skal vi ikke parkere den ved at han har fået en advarsel og at vi holder godt øje med ham, så anmeld evt. nye indlæg der går over grænsen og vi lukker pænt af.

Ha' det super og tak for jeres tålmodighed og indsats!

De bedste hilsner

Martin


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 6 person

Hvad er nu det for noget? Jeg læser ikke med i flere dage og så skal jeg finde mig i, at gentagne personer har en tone, hvor hver sætning om mig slutter med ordet trold? Haha

Nå, lad os nu lige få nogle definitioner på plads. SEO går ud på at manipulere søgemaskiner. De søgemaskiner ønsker ikke at blive manipuleret og forsøger hele tiden på at stoppe manipuleringen. Det minder om det forhold der er mellem virus og anti-virusselskaberne. Antivirusselskaberne reagerer hele tiden på bagkant - det samme gør søgemaskinerne.

I biologien taler man om symbiose og parasitter. Altså at en organisme enten tager og giver eller kun tager. SEO tager kun fra søgemaskinerne - de giver junk på internettet igen i form af lavkvalitetsartikler, ligegyldige links osv. Hvad SEO dermed også gør, er at alle dem som ikke spammer internettet med ligegyldige artikler og links de bliver ranket dårligere. Så for mig at se er SEO en ren parasit. Bortset fra i deres samarbejde med kunderne, hvor de selvfølgelig er i symbiose.

Det værste er dog, at SEO er med til at gøre søgeresultaterne dårligere for alle som benytter sig af søgemaskiner. Deres opgave er nemlig at manipulere vores resultater.

Der er i denne sag ingen tvivl om, at artiklen uretsmæssigt er blevet brugt af kokken eller kokkene. Det sjove er bare, at det er SEO-folkene der råber højest.

Mvh

The big troll

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man kunne jo også ræssonere sig til at det er antivirusselskaberne, der nasser sig til penge igennem hæderlige virusmagere.

Uden vira - ingen antivirusmilliardærer.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JonasJ:
Det værste er dog, at SEO er med til at gøre søgeresultaterne dårligere for alle som benytter sig af søgemaskiner. Deres opgave er nemlig at manipulere vores resultater.

Det er så forkert som noget kan være. Søgemaskineoptimering gør det nemmere for søgemaskinerne at sortere indholdet på nettet, og skaber dermed en bedre oplevelse for folk der søger på nettet. Derudover er de faktorer som søgemaskinerne hovedsageligt ranker sider efter, faktorer der indikerer hvor stor de værdi en given side kan give brugeren, så god søgemaskineoptimering, starter med at skabe god værdi for brugeren.

Det kan ikke benægtes at nogle sider desværre manipulere sig til høje placeringer, men ved laaaangt de fleste søgninger, er det altså nogle brugbare og relevante resultater der kommer til tops, og det ville altså ikke kunne lade sig gøre hvis disse sider ikke optimerede deres struktur og indhold så søgemaskinerne nemt kan finde rundt i det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

TheisM:

JonasJ:
Det værste er dog, at SEO er med til at gøre søgeresultaterne dårligere for alle som benytter sig af søgemaskiner. Deres opgave er nemlig at manipulere vores resultater.

Det er så forkert som noget kan være. Søgemaskineoptimering gør det nemmere for søgemaskinerne at sortere indholdet på nettet, og skaber dermed en bedre oplevelse for folk der søger på nettet. Derudover er de faktorer som søgemaskinerne hovedsageligt ranker sider efter, faktorer der indikerer hvor stor de værdi en given side kan give brugeren, så god søgemaskineoptimering, starter med at skabe god værdi for brugeren.

Det kan ikke benægtes at nogle sider desværre manipulere sig til høje placeringer, men ved laaaangt de fleste søgninger, er det altså nogle brugbare og relevante resultater der kommer til tops, og det ville altså ikke kunne lade sig gøre hvis disse sider ikke optimerede deres struktur og indhold så søgemaskinerne nemt kan finde rundt i det.

Dit indlæg er meget naivt. Du skulle prøve at læse andre steder end kun amino:

http://www.comon.dk/nyheder/sara-fylder-google-med-bras-og-moeg-for-80-kr-pr-tekst-1.384186.html

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)