Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når duplicate content gør nas

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:
Jeg har allerede i en privatbesked, bedt JonasJ om at dæmpe sig, og vil samtidig bede andre om ikke at være med til at piske en stemning yderligere op.

Det er vel ikke nok? hvis der for få dage siden blev slettet en tråd om samme emne ?

Der kan være ting jeg ikke lige ved, men set ud fra det Thomas skriver ;)

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvor er du uenig? Jeg kan ikke se, at jeg har skrevet, at dine handlinger er kriminelle. Jeg har udelukkende påpeget at:

1. SEO handler om at manipulere google og andre søgemaskiner

2. Google er hele tiden på bagkant og forsøger på at stoppe din manipuleren

3. Hvor adskiller det sig fra en virus og et anti-virusselskab?

/Jonas

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:
Det er vel ikke nok? hvis der for få dage siden blev slettet en tråd om samme emne ?

Det er i hvert fald ikke nok for mig. Selvom der er tale om en anonym kryster, vil jeg ikke finde mig i at mit fag (og dermed jeg) bliver sammenlignet med dem, der laver vira (som er kriminelt).

Jeg kan ikke bestemme over Amino og hvilke utilstedeligheder, der tillades - og det er heller ikke mit ærinde. Men jeg kan bestemme, hvor jeg færdes på nettet ;-)

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JonasJ:

Hej Thomas

Hvor er du uenig? Jeg kan ikke se, at jeg har skrevet, at dine handlinger er kriminelle. Jeg har udelukkende påpeget at:

1. SEO handler om at manipulere google og andre søgemaskiner

2. Google er hele tiden på bagkant og forsøger på at stoppe din manipuleren

3. Hvor adskiller det sig fra en virus og et anti-virusselskab?

/Jonas

Hold kæft for en laterlig træken i land! Du får nok ikek svar fra Rosenstand for han har meldt tydligt ud at han ikk gider bruge tid på anonyme trolls. Og du har fortjent at blive fjernet fra Amino for dine udtallelser!

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Folk har ret til egne meninger og holdninger, og det skal der være plads til i en debat, men der er mange måder at sige ting på, og forskellige måder at deltage i en debat på, og nogle gange kammer det over.

Nogle har følt sig generet af tonen her, og det har jeg så reageret på i pb, og jeg håber at det er ordnet nu.

Der skal være plads til os alle, så længe at vi bevarer en god tone.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det respekterer jeg, Rune. Det er dit og Aminos valg at tillade, at anonyme debattører kalder mig og mine branchekolleger for kriminelle og direkte sammenligner os med det værste afskum (virus-smedene).

Jeg er frisk på modstand og debat, men jeg er ikke indstillet på at blive svinet til af anonyme og tydelige trolls. Det er min tid for kostbar til, og det må jeg så agere ud fra. Hygge og god weekend!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Det respekterer jeg, Rune. Det er dit og Aminos valg at tillade, at anonyme debattører kalder mig og mine branchekolleger for kriminelle og direkte sammenligner os med det værste afskum (virus-smedene).

Jeg er frisk på modstand og debat, men jeg er ikke indstillet på at blive svinet til af anonyme og tydelige trolls. Det er min tid for kostbar til, og det må jeg så agere ud fra. Hygge og god weekend!

Jeg kan sagtens følge dig, og det er osse en balancegang at ha´ mange personligheder med div. meninger, og forskellige oplevelser i bagagen, til at kunne være i samme forum. Personen har erkendt at han gik over stregen, og har lovet at tage den med ro.

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:
hvor jeg færdes på nettet ;-)

Yes

Ib Abildgaard

Råd & mal

NoGad vide hvorlæneg nogle gider og sidde og give masser af grtis og god rådgivning ? Herunder bl.a. Rosenstand.

Jeg forstår godt i bliver vrede, dr må findes grænser for uforskammethed, også på Amino.

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:
Jeg er frisk på modstand og debat, men jeg er ikke indstillet på at blive svinet til af anonyme og tydelige trolls. Det er min tid for kostbar til, og det må jeg så agere ud fra.

Ja undskyld mit franske, men:

Så lad dog forhelvede være med at svare trolden!

 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark MK:

Thomas Rosenstand:
Jeg er frisk på modstand og debat, men jeg er ikke indstillet på at blive svinet til af anonyme og tydelige trolls. Det er min tid for kostbar til, og det må jeg så agere ud fra.

Ja undskyld mit franske, men:

Så lad dog forhelvede være med at svare trolden!

 

Hvor er det at Rossenstand svarer ham?

 

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)