Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når duplicate content gør nas

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasJ:

Jeg kunne forstå polymikken, hvis Nordjyske Tidende havde dublikeret et helt site og havde taget alle artiklerne, men der er tale om 1-2 kokke der har taget en opskrift om en rapand, som de har ville dele med andre. Deres forbrydelse består med andre ord i, at de ikke har givet kildehenvisning. WOW!!

Hvorfor bliver Du ved?

Det kan med al tydelig ses at Du ikke har forstand på immaterielle rettigheder eller ophavsretslovens indhold.

Spild af tid at debattere med dig.

Fortsat god dag

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 8 person

Haha. Manglen på intelligens i dette forum er så åbenlys. Andeopskrift. Mord. Brand. 700 kr. Holger. Alt bliver sammenlignet og intet perspektiv bliver sat ind.

Der er totalt mangel på realitetsfornemmelse herinde. Alle har deres lille bitte andedam, som de ophøjer til at være det vigtigste i livet. Der er ingen skelnen mellem høj, lav, tyk og tynd. Det hele er BARE SÅ VIGTIGT.

Slap af, børn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasJ:

Haha. Manglen på intelligens i dette forum er så åbenlys. Andeopskrift. Mord. Brand. 700 kr. Holger. Alt bliver sammenlignet og intet perspektiv bliver sat ind.

Der er totalt mangel på realitetsfornemmelse herinde. Alle har deres lille bitte andedam, som de ophøjer til at være det vigtigste i livet. Der er ingen skelnen mellem høj, lav, tyk og tynd. Det hele er BARE SÅ VIGTIGT.

Slap af, børn.

Wait -- it talks like a troll? It walks like a troll? Perhaps... it is --- a -- 

 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JonasJ, alle andre end dig i denne tråd er enige. Ringer der ikke en klokke hos dig ?

Min gamle farfar sagde altid: Hvis alle naboerne ikke kan lide dig, så skal du måske til at se på om det ikke er dig der er galt på den, og ikke dem......

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er underholdende at diskutere med et folkefærd, hvis fornemste opgave er at spamme internettet, så de kan manipulere søgeresultaterne hos google.

Og så diskutere moral med dem, fordi de mister en smule omsætning på at nogen nasser på dem, som de selv er vant til at nasse på andre. Det er fandme underholdende. Haha.

SEO svarer til dem der skaber vira. Et antivirus-selskab er hele tiden på bagkant med at lukke sikkerhedshullerne. SEO-folkene opfinder hele tiden nye metoder til at manipulere og google forsøger hele tiden på at sætte en stopper for dem. Det sjoveste er dog, når de forsøger sig med moral, som det er tilfældet her.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

JonasJ:

Det er underholdende at diskutere med et folkefærd, hvis fornemste opgave er at spamme internettet, så de kan manipulere søgeresultaterne hos google.

Og så diskutere moral med dem, fordi de mister en smule omsætning på at nogen nasser på dem, som de selv er vant til at nasse på andre. Det er fandme underholdende. Haha.

SEO svarer til dem der skaber vira. Et antivirus-selskab er hele tiden på bagkant med at lukke sikkerhedshullerne. SEO-folkene opfinder hele tiden nye metoder til at manipulere og google forsøger hele tiden på at sætte en stopper for dem. Det sjoveste er dog, når de forsøger sig med moral, som det er tilfældet her.

Nu benytter jeg lejligheden til at teste Aminos filtre her. For få dage siden måtte der ikke skrives om nordjyske.dk sagen - hele tråden blev slettet af Amino.

Nu skriver en "JonasJ" så et indlæg, der miskrediterer en hel faggruppe samt sammenligner dem med kriminelle, der sender vira i omløb.

Jeg har anmeldt indlægget, og nu må vi så se, om "Walk the Talk" er i kraft her eller ej. Jeg vælger at tro på, at Amino sletter mandens indlæg som minimum - alt andet ville jo være forkert, ikke?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JonasJ:

Det er underholdende at diskutere med et folkefærd, hvis fornemste opgave er at spamme internettet, så de kan manipulere søgeresultaterne hos google.

Igen tager Du grundigt fejl.

Du hverken diskutterer eller debatterer med os. Du udstiller kun din manglende viden og dit manglende intellekt, da Du intet ved om vore bevæggrunde for reaktion når andre stjæler fra os.

Ydermere postulerer Du mere end du påviser, hvilket i sammenhæng med dine andre udtalelser i min verden næsten kan betegnes som en debil form for retorik.

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede i en privatbesked, bedt JonasJ om at dæmpe sig, og vil samtidig bede andre om ikke at være med til at piske en stemning yderligere op.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Jeg har allerede i en privatbesked, bedt JonasJ om at dæmpe sig, og vil samtidig bede andre om ikke at være med til at piske en stemning yderligere op.

Mvh. Rune.

Det er fint Rune - men du lader vel ikke beskyldningerne om kriminalitet stå? Gør du?

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)