Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når duplicate content gør nas

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På kryds og tværs af diverse meningsudvekslingser om SEO hører man ofte fremført, at duplicate content (det samme indhold på flere url'er) ikke er et synderligt stort problem i praksis.

Det er noget, seo-folk hyper til at være et problem,så de har noget at leve af. "Brug tiden på at producere godt indhold, så skal brugerne nok dukke op", lyder rådene ofte.

Det er ikke rigtigt.

Duplicate content er et kæmpeproblem, og det viser casen her med al ønskelig tydelighed. En reference, om man vil, til fremtidige diskussioner og debatter.

Læs her: Når duplicate content gør nas.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kopisten Johan Bülow har jo fået penge for at "skrive" artiklen, dem går jeg ud fra han skal betale tilbage.

Jeg er lidt nysgerrig efter om Nordjyske.dk kun har givet dig en undskyldning eller om de betaler deres normale honorar til dig som "freelance journalist". De burde da minimum betale det samme til dig som de ville have betalt kopisten hvis han havde været forfatter til artiklen.

DC content gjorde ondt på dig pga din placering på google, men i dette tilfælde har det heldigvis også gjort ondt på dem der har publiceret det kopierede indhold og ham der i første omgang stjal artiklen.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Kopisten Johan Bülow har jo fået penge for at "skrive" artiklen, dem går jeg ud fra han skal betale tilbage.

Jeg er lidt nysgerrig efter om Nordjyske.dk kun har givet dig en undskyldning eller om de betaler deres normale honorar til dig som "freelance journalist". De burde da minimum betale det samme til dig som de ville have betalt kopisten hvis han havde været forfatter til artiklen.

DC content gjorde ondt på dig pga din placering på google, men i dette tilfælde har det heldigvis også gjort ondt på dem der har publiceret det kopierede indhold og ham der i første omgang stjal artiklen.

Kære Thomas!

Jeg skal ikke kunne sige, hvad Johan Bülow i sin tid fik i honorar for sit arbejde. Det var en artikelserie, så vidt jeg kan læse mig til.

Nordjyske Medier
har kompenseret mig økonomisk (kr. 5.000 + moms) for foreteelsen.


Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så fik i da heldigvis lukket den der, og du fik lidt kompensation for det.

Mon ikke den historie vil trække lidt ekstra trafik fremover til din side også, du sidder jo nu med en opskrift som de fleste gerne ville tjekke ud, det er jo ikke hver dag at en kok ligefrem tager credit for andres arbejde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Så fik i da heldigvis lukket den der, og du fik lidt kompensation for det.

Mon ikke den historie vil trække lidt ekstra trafik fremover til din side også, du sidder jo ny med en opskrift som de fleste gerne ville tjekke ud, det er jo ikke hver dag at en kok ligefrem tager credit for andres arbejde.

Det krydser jeg fingre for :)

Desværre var det anden gang, at kokkeuddannede "lånte" -- og det den opskrift alene. Sidst var det to franske kokke med eget cateringfirma.

It's a strange world...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god artikel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:

Det er en god artikel.

Øh, ja? Hvorfor synes du?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Thomas Frost:

Kopisten Johan Bülow har jo fået penge for at "skrive" artiklen, dem går jeg ud fra han skal betale tilbage.

Jeg er lidt nysgerrig efter om Nordjyske.dk kun har givet dig en undskyldning eller om de betaler deres normale honorar til dig som "freelance journalist". De burde da minimum betale det samme til dig som de ville have betalt kopisten hvis han havde været forfatter til artiklen.

DC content gjorde ondt på dig pga din placering på google, men i dette tilfælde har det heldigvis også gjort ondt på dem der har publiceret det kopierede indhold og ham der i første omgang stjal artiklen.

Kære Thomas!

Jeg skal ikke kunne sige, hvad Johan Bülow i sin tid fik i honorar for sit arbejde. Det var en artikelserie, så vidt jeg kan læse mig til.

Nordjyske Medier
har kompenseret mig økonomisk (kr. 5.000 + moms) for foreteelsen.

Det var da en fin afslutning, det kan Nordjyske godt være bekendt.

Selvom det er irriterende at professionelle kokke stjæler dine opskrifter fra tid til anden så er det godt nok også verdens største klap på skulderen til dig Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool du lige kommer med et sådan indlæg og deler dine erfaringer på et sådan plan, så kan folk måske se det som blandt andet jeg og mange andre har sagt i 100 år.

Yes

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Nordjyske Medier har kompenseret mig økonomisk (kr. 5.000 + moms) for foreteelsen.

Der slap de billigt. Jeg havde minimum forlangt 2x snylterens honorar + de minimum 5K + 1x din indtægter som er udeblevet på sitet i perioden. Men da atid noget Du har fået anerkendelse som ophavsretshaver.... Laver de en berigttigese online & offline også?

 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)