Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Virksomhedsnavn og hvilken virksomhedsform skal jeg vælge A/S ApS Eller????

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nakskov
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

jeg er igang med min forretningsplan og bliver lidt i tvivl om mit navn endelig passer til mit firma

Problem 1.

firmaet skal være et renovations firma planen er jeg vil tage ud til boligforeninger, kommunen, firmaer og privatpersoner. hvor jeg vil tilbyde dem en "service ydelse" med ordning af deres "Grønne områder" parkeringspladser og sådan med samling af affald ukrudts rydning og nyetablering af grønne områder.

navnet jeg havde tænk var K.Christiansen Multi service. men synes ikke helt det passer ind i det firmaet endelig laver. Har du et Byd så fyr løs

 

Problem 2.

Jeg ved ikke helt om det skal registres som et A/S ApS eller bare som et enkelt mands firma. planen er inde for de første 2 år at der gerne skulle være 2 mere ansat end mig selv hvis det hele går som jeg drømmer om..

 

Håber på positive svar.

Kasper Christiansen. 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
helt om det skal registres som et A/S ApS eller bare som et enkelt mands firma

Det er bare rigtig godt at gå i gang med en optimistisk plan. Men af egen erfaring og som i tidligere indlægamino er der nogle ting du absolut skal forholde dig til i din virksomhedsplan. Deter fakta omkring økonoien.  Hvis er kapital til ApS fra starten er det helt fint, eller midler der dækker værdien til den krævede selskabskapital til ApS.

At starte op med A/S kræver jo meget kapital og det lyder umiddelbart voldsomt at starte op med - ret voldsomt endda...

Har du lagt budget på hvad der kræves af indtjening for at holde din løn. Og skal der en bank indover til forhandling af lån...? hvis du skal bruge bank til finansering, så tag det op igen med Aminoér så du er godt forberedt inden mødet.

Jeg har selv godt erfaring med virksomhedsplan fra denne link.. http://www.connectdenmark.com/default.aspx?func=article.view&menuAction=selectClose&menuID=2322&id=2357

 

Sidst og ikke mindst : jeg har først flere år efter fundet ud af at virksomhedsplanen er et håndværktøj og en slags begyndende bibel. Det er den du skal gå og arbejde efter i dine første par år mindst - uden at redigere i den og ændre på f.eks. økonomien...

held og lykke fra mig

Michael

 

Fra Nakskov
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret..

 

Altså penge vokser jo ikke på træerne i disse tider, og sådan som du skriver det foreslår du mig at starte med at registrere det som et enkeltmandsfirma. men har jeg så altid muligheden for at gå ind og lave om i det så hvis jeg lige pludselig som enhver Iværksætters drøm får massere at lave og tjener som var det en Guldmine man havde fundet.

 

jeg er godt igang med forretningsplanen, jeg kæmper med at få lagt et ordenligt budget og samtidig laver jeg også en præcentation af den for mig selv hver gang en ting er færdigt så det hele gerne skulle spænde når den er færdig så jeg ved hvad der står 200% når jeg skal i banken for at snakke med dem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)