Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop ville være lækkert! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ville høre om i havde noget konstruktiv kritik eller ris/ros til min nye webshop

GameKey.dk

 

Jeg vil også gerne høre om det fremgår tydeligt for jer hvad det er man køber på siden, produktnøgler, ikke en fysisk æske med spil i. Jeg har prøvet at gøre det klar over det hele, og man skal også erkende/acceptere ved checkout, men nu kender jeg ikke mange som læser betingelserne alligevel :/

 

Tager også gerne imod forslag til andre spil der skal tilføjes, kan klare de fleste til en rimelig pris :)

 

Og hvis i selv bestiller noget derindefra så kan det jo være at jeg kan give lidt amino rabat? ;)

 

Siden er ikke 100% oversat endnu, men ham gutten der har lavet oversættelsen siger at han har den nye danske klar til næste uge :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det fremgår ret tydeligt at det ikke er fysiske spil, og designet er sådan meget casual, der ikke så meget der skiller siden ud fra mængden. 

smider lige et link så det er til at komme ind uden copy/paste: 

gamekey.dk

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Synes det fremgår ret tydeligt at det ikke er fysiske spil, og designet er sådan meget casual, der ikke så meget der skiller siden ud fra mængden. 

smider lige et link så det er til at komme ind uden copy/paste: 

gamekey.dk

Tak for det :) Det er vigtigt at folk ved det så de ikke pludselig regner med at få det tilsendt, men samtidig skal de jo også vide at det er muligt at hente det på lovligvis når man har en cd key fra producentens side ofte :)

Jeg skal prøve at kigge lidt på designet, ville bare ikke have det var alt for farverigt og sådan. Det skal være en side som er let tilgængelig og hvor man bare hurtigt går ind en fredag aften, finder noget man vil spille, betaler og får sin key hvor man derefter bare henter det fra nettet.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg synes det er et fint design du har fået dig - enkelt og overskueligt.

Lige et par småting:

Man kan sætte flueben i noget med "Shipping addres" når man køber - måske en god ide at fjerne den option, når man netop ikke får tilsendt noget.

Nok også en god ide at fjerne "Fri Forsendelse" -boksen når man køber

Der står "Button_Back" "Button_Continue" osv videre på dine knapper

Man kan købe via "Cash on delivery" (?) - og i så fald får man den her besked: "Din ordre er nu med succes blevet ekspederet! Dine produkter vil ankomme på deres destination indenfor 2-5 arbejdsdage..." (Nok værd at fjerne den option)

Din køb/læg-i-kurv knap hedder "bestil" - nok værd at overveje et andet navn til den

En ekstra betalingsmulighed udover paypal, vil nok være en god ide

 

Held og Lykke med det!

 

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus..

Hvis man ikke lige kigger på overskriften så kan man godt få lidt indbildning at det er spil du sælger, men når man så lige bruger 5 sek mere på at læse og undersøge, så siger det sig selv...

Designet er fint nok.. Det er ikke kedeligt ej heller det bedste jeg har set...

Ang. hvilke spil du skal tilføje, så vil jeg mener alle du kan håndtere. Jo flere spil desto flere vil komme forbi din "shop" dvs at google samt andre maskiner vil henvise til dig.

Din url adresse ser ikke lige frem pæn ud, det kan du/i sagtens få rettet. Det vil søgemaskinerne også bedre kunne lide, dette kan gøre på mange forskellige måder.. Blandt andet med .htaccess


Ellers er det fint... Mangler selvfølgelig mere indhold men det går jeg ud fra at det kommer med tiden :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Fint overskueligt desig til at starte med, jeg kunne nemt finde rundt, dog lige et par ting som irriterede mig:

Som jacob skrev, er der problemer med tekster på dine knapper, men der er også en del engelsk omkring check ud se dette screendump http://screencast.com/t/a9OXZp1qNT

Hvis du kan vise moms andelen i din indkøbskurv, ville jeg foretrække dette.

Fremhæv måske nogle af de MEGA fordele der er ved at handle hos jer, så man bliver fanget lyn hurtigt. Jeg fatter god det er koder men SMÆK den kæmpe fordel det er lige i hoved på mig når jeg åbner siden Wink

Held og lykke, fedt koncept i øvrigt!

 

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

de fleste har skrevet det jeg ville skrive, men kommer med en lille tilføjelse. Når man ligger en vare i kurven og ser et billede ryge over i højre side, hvor ens kurv er. Den får du en thumps up fra mig af, den fangede mig med det sammen.

fangede lige den her fejl.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)