Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første ordre er gået igennem

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan afsløre at den første ordre er gået igennem på min side, hvilket jo  i og sig selv er fantastisk.

Men jeg kan så også se jeg har mange besøgende allerede nu, selvom jeg stadig er under udviklingen med SEO.

Siden det drejer sig om er NordicBeerClub

Dermed kunne jeg godt ønske mig lidt feedback på siden.

Med hensyn til min "Kategorier", synes i den skal have dropdown funktion, eller skal den være som den er nu? Jeg tænker på om det er har noget at søge med søgeoptimeringen, det med dropdown funktion.

Samtidig tekstindholdet på forsiden, er der for meget? For lidt? Passer teksten til min søgemålgruppe?

Opsætningen på siden? - Ville i købe en øl hvis i var interesseret i øl? Er den overskuelig nok etc.

 

Jeg takker på forhånd for al råd og kritik,

God dag, med venlig hilsen Kawzood

Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

umiddelbart kan jeg godt lide farverne og de store fotos på forside.

Du skal være opmærksom på stavefejl - få nogen til at gå den minutiøst igennem (og ja - jeg har også stavefejl på mine sider - men det er jo nemmere at finde andres fejl ;o)).

Kategorier er gode som de er - altså ingen dropdown. Så få klik som muligt, efter min meing.

Forsiden: teksten er god nok, men du mikser meget farver og størrelser. Det gør det en anelse forvirrende, synes jeg.

Og forstår jeg ikke at giver sådan noget som sitemap en af de allerbedste placeringer i shoppen, hvor du ville få udbytte af at gøre noget mere salgs-mindet,  - f.eks. noget af det, du har i bunden:  top10 / mest solgte / nyheder. Op med det så det kan ses! Det sælger! Sitemap giver ikke mere salg. Det samme med book mark - det kan man gøre i browseren. 

Hvorfor kan jeg vælge at betale med dollar?

Jeg kan se indhold i kurven 2 steder på samme side? Den ene med fragt, den anden uden? Det synes jeg er noget forvirrende.

I kurven har du også en klausul om decimalafrunding. Det er førtse gang jeg ser det i en dansk shop henvendt til danskere.

Allernederst i kurven skriver du noget om loyalitetspoint. Hallo! DET skal da frem i lyset. Op på forsiden med det og øverst i kurven! Hvilket system bruger du til det iøvrigt?

God vind! Det skal nok blive en site med trafik ;o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kawzood,

Lige en hurtig ting til designet: Menupunkterne ude til højre står for svagt, gråt i gråt. Og så synes jeg den er for texty på forsiden.

Jeg har derudover en meget god idé til dig, da din webshop ligger lige til højrebenet ift. brug af webtv med anmeldelse af dine øl, ligesom den legendariske http://tv.winelibrary.com - den shop omsætter for 60 mio $ årligt. :-)

God e-handel! :-)
/Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Christiane:

Hej,

umiddelbart kan jeg godt lide farverne og de store fotos på forside.

Du skal være opmærksom på stavefejl - få nogen til at gå den minutiøst igennem (og ja - jeg har også stavefejl på mine sider - men det er jo nemmere at finde andres fejl ;o)).

Kategorier er gode som de er - altså ingen dropdown. Så få klik som muligt, efter min meing.

Forsiden: teksten er god nok, men du mikser meget farver og størrelser. Det gør det en anelse forvirrende, synes jeg.

Og forstår jeg ikke at giver sådan noget som sitemap en af de allerbedste placeringer i shoppen, hvor du ville få udbytte af at gøre noget mere salgs-mindet,  - f.eks. noget af det, du har i bunden:  top10 / mest solgte / nyheder. Op med det så det kan ses! Det sælger! Sitemap giver ikke mere salg. Det samme med book mark - det kan man gøre i browseren. 

Hvorfor kan jeg vælge at betale med dollar?

Jeg kan se indhold i kurven 2 steder på samme side? Den ene med fragt, den anden uden? Det synes jeg er noget forvirrende.

I kurven har du også en klausul om decimalafrunding. Det er førtse gang jeg ser det i en dansk shop henvendt til danskere.

Allernederst i kurven skriver du noget om loyalitetspoint. Hallo! DET skal da frem i lyset. Op på forsiden med det og øverst i kurven! Hvilket system bruger du til det iøvrigt?

God vind! Det skal nok blive en site med trafik ;o)

Tak for dit svar!

Jeg har fået en fanatisk ordbogselsker til at gå siden igennem ;-)

Som du sagde med teksten, har jeg prøvet at fjerne alle de "fede" links osv jeg havde, og gjorde det lidt mere overskueligt. Det synes jeg hjalp på det.

Som du kan se, hvis du hopper forbi siden igen har jeg tilrettet de links som du hentyder til, det var jo en genial idé. Havde jeg overhovedet ikke spottet. Stress,stress,streeeesss.. hehe

Har fjernet dollar, og engelsk sprog. Der er ingen grund til at satse internationalt når man knap er national endnu :-).

Jeg arbejder på at få fremhævet loyalitetspointsystemet, det burde give mere salgs som du selv hentyder lidt til :-)..

Og tak for din respons endnu engang ;-)

 

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Studenten:

Hej Kawzood,

Lige en hurtig ting til designet: Menupunkterne ude til højre står for svagt, gråt i gråt. Og så synes jeg den er for texty på forsiden.

Jeg har derudover en meget god idé til dig, da din webshop ligger lige til højrebenet ift. brug af webtv med anmeldelse af dine øl, ligesom den legendariske http://tv.winelibrary.com - den shop omsætter for 60 mio $ årligt. :-)

God e-handel! :-)
/Anders Pedersen 

Hej, og tak for dit svar!

Jeg kunne godt se det var lidt for utydeligt med grå skrift. Og har nu ændret skriftfarvet til sort. Hvilket er meget tydeligere, tak for råddet :-).

Som du kan se er den også lidt mindre texty nu :-).

Tak for dit svar :-)!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hurtige observationer:

1.) Når jeg ligger en vare i kurven, kommer jeg direkte til indkøbskurven. Jeg, personligt, finder det meget irreterende når jeg er udsat for det - Og min intention om at browse videre og købe flere varer daler kraftigt. Det burde være nok at man kan se kurven opdaterer oppe i højre hjørne.

 

2.) Jeg nægter konsekvent at registrere mig som bruger for at handle. Giv kunden muligheden for at kunne handle uden at skulle registrere sig. (Råd tyvstjålet fra e-Pusher)


Det var de negative ting, ellers synes jeg siden er nem og overskuelig. Jeg ville nok sætte lidt farve på menu knappen "Mest solgte", måske bare gøre stjernen grøn eller lignende.

Held og lykke med siden Yes og Beer

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Breindal Kvols:

Et par hurtige observationer:

1.) Når jeg ligger en vare i kurven, kommer jeg direkte til indkøbskurven. Jeg, personligt, finder det meget irreterende når jeg er udsat for det - Og min intention om at browse videre og købe flere varer daler kraftigt. Det burde være nok at man kan se kurven opdaterer oppe i højre hjørne.

 

2.) Jeg nægter konsekvent at registrere mig som bruger for at handle. Giv kunden muligheden for at kunne handle uden at skulle registrere sig. (Råd tyvstjålet fra e-Pusher)


Det var de negative ting, ellers synes jeg siden er nem og overskuelig. Jeg ville nok sætte lidt farve på menu knappen "Mest solgte", måske bare gøre stjernen grøn eller lignende.

Held og lykke med siden Yes og Beer

Det var en STOR KÆMPE opdateringsfejl, og tusind tak for at du opdagede den! :-)

Det er hermed tilrettet, når du tilføjer en varer kan du NEMT handle videre, og du kan sagtens handle uden at registrerer dig nu ;-)

Tusind tak ;-)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Og tillykke med både din nye shop og din første ordre, - det giver blod på tanden. Som det allerede er nævnt har du du noget (en del) finpudsning du du skal igang med, -bla det med de 2 kurve, - det giver ingen mening, - og slet ikke at den ene virker til at være engelsk og den anden dansk..

Og så er der det med din skrift, - at du ikke er konsekvent med din skrifttype/-størrelse..

Du spørger om du har for meget tekst på forsiden, - det synes jeg ikke, - til gengæld synes jeg du har ALT for lidt tekst på dine varekort.. Som ølentusiast er jeg lidt overrasket du ikke skriver mere om de enkelte øl.. Jeg troede måske det nærmere have været den omvendte problemstilling, - men nej... Jeg ved ikke en skid om øl - udover noget smager godt, andet fælt, -men efter kort at have skimmet din side er jeg ikke klogere -udover du har en masse øl, - men hvordan det smager, -og hvilken øl der passer til hvad, har du ikke formået at berige mig med - eller fange min interesse nok til at jeg vil lede efter det, -hvis du rent faktisk HAR den info på siden.. Så der mener jeg du har en opgave..

Også i forh. søgemaskinerne... De elsker tekst!!!! - så meget - meget - meget mere tekst, -helt ned på varekortniveau.. Og så dine sidetitler!!!! Læs her hvordan det perfekte titeltag - kan se ud: http://seoanalyst.dk/det-perfekte-seo-title-tag/

- dit logo synes jeg sagtens kan være større, - det ligner lidt en "undskyldning" for sig selv, som det ser ud nu.. også ved jeg ikke rigtig hvad jeg mener om temaet på dit site (dit template) - det emmer ikke lige at øl, - og ølentusiasme.. Når jeg tænker øl - og entusisater, og steder de færdes, så tænker jeg mere "kælderkold-stemning", lidt dystere/mørkere tema, - lidt mere engelsk pub-agtig stil, -øltønder, cigarkasse-agtig stemning - hvis du kan følge mig..

Bare mine første indskydelser - håber du kan bruge det til noget..

vh/ Ulrik

 

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:

Hej!

Og tillykke med både din nye shop og din første ordre, - det giver blod på tanden. Som det allerede er nævnt har du du noget (en del) finpudsning du du skal igang med, -bla det med de 2 kurve, - det giver ingen mening, - og slet ikke at den ene virker til at være engelsk og den anden dansk..

Og så er der det med din skrift, - at du ikke er konsekvent med din skrifttype/-størrelse..

Du spørger om du har for meget tekst på forsiden, - det synes jeg ikke, - til gengæld synes jeg du har ALT for lidt tekst på dine varekort.. Som ølentusiast er jeg lidt overrasket du ikke skriver mere om de enkelte øl.. Jeg troede måske det nærmere have været den omvendte problemstilling, - men nej... Jeg ved ikke en skid om øl - udover noget smager godt, andet fælt, -men efter kort at have skimmet din side er jeg ikke klogere -udover du har en masse øl, - men hvordan det smager, -og hvilken øl der passer til hvad, har du ikke formået at berige mig med - eller fange min interesse nok til at jeg vil lede efter det, -hvis du rent faktisk HAR den info på siden.. Så der mener jeg du har en opgave..

Også i forh. søgemaskinerne... De elsker tekst!!!! - så meget - meget - meget mere tekst, -helt ned på varekortniveau.. Og så dine sidetitler!!!! Læs her hvordan det perfekte titeltag - kan se ud: http://seoanalyst.dk/det-perfekte-seo-title-tag/

- dit logo synes jeg sagtens kan være større, - det ligner lidt en "undskyldning" for sig selv, som det ser ud nu.. også ved jeg ikke rigtig hvad jeg mener om temaet på dit site (dit template) - det emmer ikke lige at øl, - og ølentusiasme.. Når jeg tænker øl - og entusisater, og steder de færdes, så tænker jeg mere "kælderkold-stemning", lidt dystere/mørkere tema, - lidt mere engelsk pub-agtig stil, -øltønder, cigarkasse-agtig stemning - hvis du kan følge mig..

Bare mine første indskydelser - håber du kan bruge det til noget..

vh/ Ulrik

 

Tusind tak for dit svar!

Jeg kan godt se det med de 2 kurve, og er i gang med at fjerne den ene(den ude i venstre side)

Med hensyn til tekst, og information om øllene, er jeg i stor gang med at beskrive hver enkelt øl ned til hver detalje næsten. For som du siger, skal det være et sted hvor folk der intet aner om øl kan have en forståelse og fornemmelse for hvilken øl de egentlig skal til at bestille.

Og som du selv nævner, selvfølgelig også til ære for de kære søgemaskiner.

Med hensyn til mit tema, tror jeg at jeg beholder det her lidt endnu, jeg forstår dig fuldt ud med det kælderkold stemningstema. Men jeg synes den virker "moderende" sådan som den ser ud nu. Jeg har prøvet med et dystert tema, og det virker ikke så "salgsagtigt" synes.

Jeg vil prøve at gørre logoet større som du siger, for at fremhæve firmanavnet mere. Det var en god idé, tak!

Jeg takker for dine råd, og kan se der er arbejde foran mig :-) positivt arbejde..

Endnu engang tak, og fortsat god dag :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ovre i højre side er der en stave fejl: Gratis øl til ALE nye kunder :-)

jeg mangler lidt hygge over sådan en ølside :-) Synes den er lidt kold..

jeg tænker en grotte, med ternede duge. træmøbler og sådan, men ikke det jeg tænker når jeg lander på siden ;-)

Men tillykke med salget, det er jo super dejligt

 

Mikkel

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)