Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende kunder :(

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

For at være ærlig, så ville jeg aldrig handle i din webshop. Den virker simpelthen alt for amatøragtig, først og fremmest fordi du har et halvkedeligt design som du har dowloaded et sted fra, smækket en osC shop op uden overhovedet at gøre noget ved designet og ikke tager Dankort.
Det får mig til at tænke 1 af 2 ting. Enten er det en fuskerside der forsøger at lokke penge ud af mig, eller også er du en der driver det hjemme fra garagen og det er ikke fordi jeg har noget imod at handle med den sidste slags, men du fejler ved ikke at kunne overbevise mig om, at du leverer sikkert og til tiden, at jeg har sikkerhed for mine penge (=du skal skal skal tage dankort, det er den eneste sikkerhed jeg har som forbruger) og så skal du på et eller andet plan overbevise mig om, at din shop er bedre end alternativerne (andre webshops, supermarkedet, kiosken, den lokal ølbrygger mm)

At drive en webshop er og bliver et stort arbejde. Det bliver aldrig en succes hvis du bygger den på noget du har smækket sammen over en weekend.
Tænk på den som en ganske almindelig forretning på gågaden.
Folk forventer god service når de kommer ind = du skal give gode, brugbare og let tilgængelige information om alt
Folk forventer det er rent og pænt = dit design skal være folk og "trimmet"
Butikker "re-designer" ofte deres vinduer så de svarer til årstiden, tilbudet, ... = du skal ikke ændre dit design konstant, men tilpasse det eller enkelte designelementer til jul, påske, valentinsdag, far dag (vigitgt for dig når du sælger øl) mm
Alt hvad du ser i en butik har prisskilte = hver gang du viser en vare, både i det første design og i selve shoppe, så skal der være en Køb knap, pris, leveringsdato mm. Hvorfor du i første omgang har del din shop i to, en præsentationsside og en webshop fatter jeg ikke, saml det dog i en hvor du kan indsætte Købs elementer alle steder.


Nå... sådan lige min hurtige melding på tingene... held og lykke med det hele


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Toulstrup   

Superfedt produkt du har. Kvartalskassen var jeg lige ved at hoppe på med det samme.

Thorborgs e-upusher bog kan jeg virkeligt kun anbefale. Her er lidt feedback:

1) Når man går til kassen står der man skal oprette sig som bruger. Dette kan være en alvorlig psykisk barriere, og bla. kan jeg ikke se hvor meget min øl kommer til at koste med porto FØR jeg har givet oplysninger om mig selv. Du må ikke give folk en undskyldning for at hope fra her. Vis dem prisen alt inkl. og send dem dereftre til en ny form hvor de indtaster adresseoplysninger m.m. (kun det nødvendige for ordren). Bagefter kan du evt. spørge om de vil oprettes som brugere for fremtiden, eller vil tilmeldes nyhedsbrev.

2) Du garanterer ikke for varen medmindre den er sendt som "forsigtig post". Dette er formentligt et skråplan i forhold til forbrugerlovgivningen hvor du har ansvaret frem til leveringen. Alternativt kan kunden jo blot sige "jeg fortryder købet" og sender det retur i samme tilstand som modtaget (som glasskår). Jeg synes derfor ikke du skal give folk valget om forsendelse, men vælg den forsendelsesform der bedst kan betale sig økonomisk. Formentligt er det ikke så mange forsendelser hvor der er et problem, og så kan du blot lægge 2 kr. oven i alle ordrerne til at dække de gange der er spild.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Toulstrup

 

Nu har du fået en mængde gode svar.

Jeg kan kun tilslutte mig, du skal have kort-betaling.

Jeg har prøvet både med og uden i min webshop, og der er stor forskel på salget. Jeg har faktisk ikke mange kunder, der betaler over deres netbank.

Iøvrigt får du da også snarest en kunde i mig, jeg var også lige ved at hoppe på kvartalspakken med det samme.

 

Mange hilsener Ilse


My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Tilmeldt 10. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Godmorgen allesammen,



Tusinde tak for alle jeres kanon gode og konstruktive svar. Sikke en masse gode råd. Amino er guld værd



Jeg har lige et par tillægsspørgsmål som jeg håber at der er en eller flere der vil hjælpe med.



Jeg har besluttet mig for at få en ny webshop med kortbetaling, men det er jo en jungle out there...



Da jeg ikke er voldsomt teknisk begavet (bevares lidt kan jeg da, men intet med programmering) er jeg interesseret i en færdig løsning hvor jeg blot selv skal lægge varer ind mv.



Jeg har brugt de sidste par timer på at læse forskellige indlæg her på amino, og er kommet frem til at det må blive en af følgende:



* OpenBixBox fra Goldenplanet



* ScanNet



* DanDomain



* Way2Web



 



I må meget gerne komme med "pros and cons" for de enkelte, og evt. et bud på hvad i mener er bedste valg.



Udover dette så kunne det være rart hvis i kunne kort fortælle om PBS godkendelse (hvad mener de med at stille sikkerhed, skal der stå et minimumbeløb på kontoen eller??) samt hvad det koster at få en sådan indløsningsaftale. Jeg kunne læse mig frem til årligt gebyr på 1250 kr. men er der ellers andet ?



 



Hvis du / i har erfaringer med ovennævnte webshop udbydere, kunne i så ikke være rare at nævne jeres totale månedelige pris?



 



Mange hilsner, og på forhånd mega mange tak for al jeres hjælp.



 



Martin Toulstrup



Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Goldenplanet
Her kan du have en stor fordel i at du kender administrationen som er nogenlunde identisk med din nuværende shop. Openbizbox er nemlig bygget over oscommerce. Du kan, hvis goldenplanet går med til det, også få overført dine kunder, produkter etc.

 

Way2web.
Jeg har intet positivt at sige om dem, foretag en søgning i toppen på amino, så kan du læse andres (dårlige) erfaringer med dette firma.

 

Scannet og dandomain har jeg ikke den store viden om, men jeg ved de er brugt af mange, Dandomain har ligeledes lige udgivet en helt ny version, hvor shoppen har fået sig en ordenlig overhaling.

Når du skal have dankort skal du først og fremmest have en indløsningsaftale, den koster 1000 kroner hvis det er dankort, og 1500 hvis det både er dankort og internationale kort.

Derudover kræves der en gateway til selve shoppen, som sikre at betalingerne bliver transporteret sikret videre fra dit site. Denne koster alt mellem 70-500 kroner i måneden. Men vælger du en standard shopløsning, vil de kunne hjælpe dig, og fortælle dig hvilke gateways de benytter.

Du skal i det hele nok regne med din shop som minimum kommer til at koste 400 kroner i måneden.

PBS kan kræve sikkerhedsstillelse hvilket vil se de kan forlange der f.eks. står 25.000 på en bankkonto.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej toulstrup + Martin og andre læsere

vi har aldrig handlet i strid med gældende dansk lovgivning. vi har aldrig haft en sag på halsen fra nogen som helst. vi har haft utilfredse kunder som kan læses her på amino. men ud af tusinde + kunder. så skulle det da være mærkeligt hvis der ikke var nogle som kunne finde et eller andet at brokke sig over.

 

jeg vil foreslå at man afprøver vores shop løsninger før man kommer med en negativ kommentar om vores produkter.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)