Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af bank...?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også nævner vil jeg udelukkende går efter en god banksælger end "mærket"på banken.... - har selv skiftet en del gange udelukkende fordi man ikke "talte"  samme sprog. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:
Det er vanvittigt irriterende og den sidste jeg snakkede med derinde lovede at ringe tilbage, men gjorde det ikke alligevel. :-s

Det er det samme med den nye "rådgiver" jeg har fået, han ringer aldrig tilbage på beskeder, meget dårligt til at svare på emails, og glemmer i det hele taget de ting han bliver spurgt om.

Lars Nielsen:
Så som en anden skriver så er det en god ide at prøve at tale med nogle forskellige, og følge din mave-fornemmelse..

Ja, det vigtigste er at finde den rette rådgiver, frem for den rette bank...:)

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en rigtig god kontakt i Spar Nord i Roskilde. Det er et stykke vej for dig, men jeg er sikker på at de gerne vil komme til dig. Det gode ved Spar Nord er at de er nærværende og "rigtige" mennesker, som gør noget aktivt for deres kunder får succes.

De er lige igang med en stor flytning til deres nye domicil i Roskilde. Men jeg kan få ham til at ringe til dig i næste uge når de er faldet på plads - hvis du er interesseret.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det må du da meget gerne...:)

Det ville være super.

 

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan anbefale en god bank i Århus omegn ?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anbefaler Skjernbank. Tal med Git Olsen og hils gerne fra mig.

 

Lucy Lee

www. LeeConsulting.dk - Få 5 tips om strategi gratis....

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælg aldrig en Sparekasse. De vil kun have så mange underskrifter som muligt og når du så evt. står og skal bruge xx ekstra på din kassekredit, så glemmer de, at de tjener penge på dig og så er de ligeglade.............

Har selv haft en Sparekasse. Gik godt i starten (3 - 4 år), men som lageret steg blev min forretning mere og mere uinteressant. De glemmer dog, at jeg har kunder er der bruger den samme Sparekasse og pr. 010711 "slipper de for forretninger for ca. 74 mill."

Blot et input.

 

 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)