Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af bank...?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, der ligger firmaet så, så er jo alligevel samme by så.

Kommer også selv fra Slagelse, er bare flyttet herud i Dalby i 2000 fordi det var billigere at købe hus herude.

Tror jeg forhører mig hos både Nordea og Sparekassen Sjælland...;)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også med på Danske Bank. Men kun på erhvervsdelen.
Eller det hedder vel faktisk Erhverv Direkte.

Er super tilfreds!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du får lige så mange positive / negative svar som der er banker. Jeg har selv en lokalbank der havde overskud i seneste regnskabsår. Snup et møde med så mange du kan overkomme, og se hvad din mavefornemmelse siger dig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det gælder jo om at finde den rette bankmand, og han kan sidde i hvilken som helst afdeling...;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil grundlæggende give jer ret i, at der findes ligeså mange oplevelser med banker, som der findes mennesker. MEN, jeg vil lige give dig en "heads up" ift. valg af Danske Banks erhvervsafdeling. Du skal betale for en erhvervskonto hos dem, selvom du ikke har behov for nogen kredit. Mener det var omkring 600 DKK per kvartal. Du skal derfor både have privat og erhvervs delen hos Danske Bank, førend de vil tilbyde dig en konto.

Jeg har rigtig god erfaring med JyskeBanks erhvervsafdeling i Aalborg.

Fortsat god aften! :-)
/Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv www.skift-bank.dk - jeg kender Henrik der står bag og ved at de hjælper rigtig mange med at skifte bank.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Studenten:

Hej!

Jeg vil grundlæggende give jer ret i, at der findes ligeså mange oplevelser med banker, som der findes mennesker. MEN, jeg vil lige give dig en "heads up" ift. valg af Danske Banks erhvervsafdeling. Du skal betale for en erhvervskonto hos dem, selvom du ikke har behov for nogen kredit. Mener det var omkring 600 DKK per kvartal. Du skal derfor både have privat og erhvervs delen hos Danske Bank, førend de vil tilbyde dig en konto.

Jeg har rigtig god erfaring med JyskeBanks erhvervsafdeling i Aalborg.

Fortsat god aften! :-)
/Anders Pedersen 

 

Har aldrig betalt 600,- for at være kunde hos DB - alt er vel til forhandling.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville tage Nordea - de har special løsninger til folk der som du både har mindre privat virksomhed og personligt, hvor de dygtigt fletter de to ting bedst muligt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver lige nød til at skrive lidt om mine oplevelser med Nykredit....

Jeg har haft en fast rådgiver som jeg har været godt tilfreds med, men han forsvandt lige pludselig her i starten af året. Derefter har jeg talt med en ny medarbejder hver gang jeg har ringet, og har skullet forklare min livshistorie hver gang! :-s Det er vanvittigt irriterende og den sidste jeg snakkede med derinde lovede at ringe tilbage, men gjorde det ikke alligevel. :-s

Så som en anden skriver så er det en god ide at prøve at tale med nogle forskellige, og følge din mave-fornemmelse..

Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det er så afgørende med hvilken bank man får, de er mere afgørende med den lokalafdeling du får fat i, idet der selv indenfor samme bank kan være utrolig stor forskel på den behandling du får.

Hilsen

Monne

http://sushiikøbenhavn.dk/

 

 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)