Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine optimering

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi er en forholdsvis ny virksomhed, som har lavet hjemmesiden www.penge.tk. Men vi ved ikke så meget om Google optimering. Vi vil blive meget glade, hvis der er nogle der har nogle gode råd om dette?

Med venlig hilsen

www.penge.tk

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En god start kan være eksempelvis, at læse en e-bog om søgemaskineoptimering (SEO).

Der findes for tiden to bøger, på dansk, som går i dybden med emnet: SEO 2.0 af Mikkel deMib Svendsen og SEO-LEX af Thomas Rosenstand.

Begge bøger findes i forkortede gratis-versioner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mere tekst på siden og så god så alle vil linke til dig hjemmeside da du har branches bedste hjemmeside, derved har du lettere ved at formidle din hjemmeside

her et par tips i denne her tråd af mig og nogle andre http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

vigtigt ud over rådene i den tråd linker til, lad være at lave hurtig link link building

husk lav alt indhold på siden  unikt, intet med at tilmeld dig automatisk links over alt , altså robotter der tilmelder links på forummer og blogs mv., alt skal laves unikt , derved sikkerhed for google kan se din side som bedste hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er sådan set OK med søgemaskineoptimering - det er bare ikke alt. I har ikke meget indhold endnu - og der skal jo være noget at optimere...

Jeg skrev en kommentar til jer tidligere, men jeg kom til at lægge den i den anden tråd, I har kørende, nemlig http://www.amino.dk/forums/t/116057.aspx?#804838

Selv har jeg Sparegrisen og det er min erfaring, at der skal skrives en del, før det batter. Og man skal aldrig glemme, hvem det er, man skriver for. Jo, man skal tiltrække søgemaskinerne, men glem aldrig dine læsere.

Nå, men resten af det, jeg ville sige, ligger på http://www.amino.dk/forums/t/116057.aspx?#804838

KH. Astrid M

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Penge.tk,

Hemmeligheden er indhold, indhold og indhold!
Så jo mere tekst I har på jeres side og jo mere i opdaterer den, jo bedre ligger i placeret.

Jo, man kan gøre lidt ekstra såsom at tilmelde sig linkkataloger etc.,  men nøglen er teksten.

Hvis I har problemer med at skrive så mange tekster, så bare send mig et par nøgleord, så skal jeg gerne hjælpe. Jeg vil godt skrive et par tekster for jer - kan I bruge dem og vil have flere, så er prisen 150,- ex. moms pr. stk. (200-250 ord).

Skriv løs! :)

Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så skal I huske at 301 redirecte jeres 

http://penge.tk/

http://www.penge.tk/index.html

http://penge.tk/index.html

til 

http://www.penge.tk/

hvis I altså ønsker sidstnævnte som jeres rigtige forside.

Desuden bør I lave jeres struktur helt om: lige nu ligger alle sider på ovenstående 4 adresser; I bør i stedet have undersider såsom www.penge.tk/kontakt - herved kan I og brugere linke til de forskellige sider og google kan indexere mere end 1 side hos jer....

Undersider skal også 301 redirectes.

/JG

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
187,5,- for 200-250 ord ? Det jo ikke engang nok længde til at ville give noget fornuftigt? Og næsten 1,- pr ord ..

I mine øre lyder det voldsomt.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

normalt skal der meget mere 100 artikler vis skal forklare et helt produkt og videre formidle en masse viden , men vis han ved meget om dette emme , kan han være udmærket  god tekste forfatter og mon ikke vis skal stå for en sammenhængende artikler til en side , at man er forhandlings venlig omkring prisen for det er normalt mere end en artiklen for de fleste produkter, der skal skrives om

hvorfor flere de fleste skal søgeord optimeres mod lidt svære end . f. eks sol skin ser jeg ingenting for jeg ved ingenting , derved kan en artiklen normalt ikke være nok

har dog også som om nogle tekst forfatter har misforstået, hvad SEO går ud på , når de kun skriver 1 artikel   men , måske fordi tror en er nok , men i alt er det videre formidle en masse viden og dette ved jeg ikke om de forstår

Martin :
187,5,- for 200-250 ord ? Det jo ikke engang nok længde til at ville give noget fornuftigt? Og næsten 1,- pr ord ..

I mine øre lyder det voldsomt.

 

 .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Måske skuffer det nogen at høre dette, men 100 artikler er ingenting! I tilfældet med penge.tk tror jeg det er ligesom med mine sider: Det kan dårligt betale sig at købe sig til det. Heller ikke selvom artiklerne er betydeligt billigere end de priser, der her tales om! Der skal for mange til.

Det er naturligvis noget, I skal lave selv. Og jeg synes, det måtte være intet mindre end oplagt i denne sammenhæng. Jeg går ud fra, at man har planer om at skulle skrive selv, når man starter en side som denne. Nu viser det sig så muligvis, at der skal skrives noget mere, end det var planen. Og nogle længere tekster om hver enkelt råd, sikkert.

Så er der ikke andet at gøre end at gå igang. Øve sig. Det bliver lettere hen ad vejen. Fordelen er også, at man kan lægge sin egen linie. Og det er måske i den sidste ende den måde, man får sin webside til at differentiere sig fra andre.

KH. Astrid M

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Det er lidt sjovt at se alle dem som snakker om at der skal et ton af artikler og tekster til for at få en hjemmeside op at ringe på nogle forskellige søgeord. Det er nu engang ikke tilfældet i den virkelige verden.

Det handler i stedet om at skrive noget af kvalitet, er kvaliteten der ikke vil folk heller ikke bruge tid på det når de tekster bliver fundet på nettet. Folk vil heller ikke linke til dem, og Google vil også ranke de sider lavere osv osv.

Så nej det handler ikke om at skabe 100vis af artikler, men i stedet skabe nogle unikke artikler af høj kvalitet.

Jeg har set et utal af eksempler på hjemmesider der ranker højere på relativt korte tekster (20 ord) end hjemmesider der omhandler det samme emne men med 250+ ord. og det fortæller mig at det ikke helt er kvantitet men kvalitet man skal gå efter når man laver sine tekster.

Så er der ingen kvalitet ranker de sider heller ikke ret godt i længden, teksterne vil i langt det fleste tilfælde kun leve på nyhedsværdien, og det er derfor i siger der skal så mange artikler til for at få nogle gode resultater på Google. Så frem med kvaliteten og væk med kvantiteten så vil i alle se en forskel i jeres ranking.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)