Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig arbejdsmand/tømrer hyres

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en lille enkeltmandsvirksomhed og har brug for en arbejdsmand i ca. 1 måned, gerne med erfaring i at arbejde med træ. Arbejdsplads ligger i nordsjælland.

Er der nogle herinde der har kendskab til selvstændige arbejdsmænd eller evt. en billig tømrer, som hyre sig selv ud via eget firma? Jeg tænker at det ville være billigst, at få arbejdskraft på denne måde fremfor at bruge store vikarbureauer.

Arbejdsmand/tømrer kan faktuere mig løbende. Er det lovligt?

På forhånd tak for svar.

Venlig hilsen¨

JMD

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da, selvfølgelig er det lovligt.

Hvilket arbejde skal der udføres ?

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er meget forskel på om du bare skal bruge arme og ben, det er billigt eller om du skal bruge en tømrer der kommer med egen varebil så han selv kan hente marterialer og selv har værktøj med, laver et flot stykke arbejde og kan klare sig selv.

disse to løsninger koster mellem 250 og 375+m. pr. time og pris og kvalitet hænger faktisk sammen. Så det kommer an på hvad der er der skal laves.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jedimindtricks:

Er der nogle herinde der har kendskab til selvstændige arbejdsmænd eller evt. en billig tømrer, som hyre sig selv ud via eget firma? Jeg tænker at det ville være billigst, at få arbejdskraft på denne måde fremfor at bruge store vikarbureauer.

Arbejdsmand/tømrer kan faktuere mig løbende. Er det lovligt?

 

hej.

Ja det er lovligt. Jeg sendte dig en PM i går, har du set den?

Mvh sören

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

@Koludabyg

Tak for svar, var ikke sikker på om det var lovligt. Jeg skal bygge nogle ramper.

@søren

Har sendt dig en pm.

@Jens

250kr+m for en arbejdsmand lyder en smule dyrt.

Skal blot bruge en arbejdsmand, der kan bruges som en højre hånd og arbejdet består i at afsætte mål på tømmer, skære tømmer, skrue skruer i plader og konstruktioner, forbore & undersænke huller i plader osv.  En nystartet iværksætter/tømrer til en rimelig pris ville også gå an. Jeg har alt værktøj der skal bruges selv og får materialer leveret løbende som de skal bruges. Så tømrer med firmabil osv er ikke en nødvendighed i dette job.

Hvis der er andre interesserede eller hvis nogle skulle ha kendskab til en billig arbejdsmand/tømrer høre jeg gerne fra Jer.

Tak for alle svar :-)

 

 

 

 

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ....jeg er frisk......

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail... jeg kan starte på mandag vis det er du mangler en god arbejdsmand som kan tage fat og få noget for hånden...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)